• |
ide | kryesore

“BE dhe NATO përballen me kërcënimin e konfrontimit ushtarak me Rusinë”

Planet



Raporti vjetor i sigurisë së Mynihut thekson se edhe pas marrëveshjeve që janë arritur kohëve të fundit, përsëri është duke u rritur rreziku i një përplasje të armatosur midis Evropës dhe Rusisë.

Raporti përmendi presionin në rritje nga traktatet e çarmatimit bërthamor dhe shqetësimet e vazhdueshme të sigurisë në Evropën Lindore dhe Qëndrore.

“Në këtë gjendje të tmerrshme, gabimet dhe keqkuptimet mund të çojnë në një përplasje ushtarake të paqëllimshme,”

Rreth 500 udhëheqës të lartë qeveritarë dhe ushtarakë nga Evropa, Afrika, SHBA-të, Rusia dhe Gjiri do të debatojnë për sfidat e sigurisë në ngjarjen vjetore në Mynih nga 16-18 shkurt.

“Konflikti në Ukrainë gjithashtu përbën një pengesë të madhe për rrëzimin e tensioneve midis Rusisë dhe Perëndimit,” thuhet në raport.

Ndikimi rus në Evropë është një nga shkaqet që një konflikt ushtarak mes NATO-s dhe Rusisë është jashtëzakonisht i mundshëm edhe pse shtetet evropiane janë kundër luftës.

Gjatë këtij viti dhe vitin e ardhshëm të dy taboret do të mundohen të arrijnë marrëveshje në fushat në të cilat nuk pajtohen në mënyrë që të evitohet çdo konflikt i mundshëm.

Roli i SHBA-ve në stabilizimin e marrëdhënieve ndërkombëtare të fuqive të mëdha është jashtëzakonisht i madh edhe kësaj radhe.



6 Comments

  1. sikur te ishte shkruajtur te isha pjesmarres ne nje mblellje te tille te shihja ralitetin ,e opinjonit te tyre rreth pretendimeve ,dha pasqyroja ralitetin e domosdoshmerive permes ralitetit arsyes vlersimit dhe pranimit te esences se domosdosherive nga ana tyre duke perfunduar ne mirkuptim dhe marrveshje te gjith

  2. cfar ,do diskutoja ne ate mblellje pa te isha pjesmarres duke ditur qe drejtesia nuk ekziston ,dhe gjith diskutojne interesin e vet,,ku interesi nje pale per dicka behet padrejtesi per palet tjera ,do diskutoja interesat ne pergjithesi perballe sfidave ,fuqin perball demit qe shkakton per arritjen e interesit ,aftesit perball ,mundesive ,ecence cfar ndjejme pervete ,per cdo gje dhe si e ndjejme per tjeret ,dhe perball llogarive te interesit a dalin duke len vend sejcili te kuptojne dhe shpehin domosdoshmerit fakti eshte se njeriu nuk ka eksploruar gjeresin e drejtesise dhe hapsiren e fantazise ne gjeresin e vet ,nuk e ka zhvilluar keshtu qe mundesit jane pafund

  3. ose e thene qarte deshirat tona te drejtat tona ne nje ane dhe mundesit e arritjes ,gjitha gjallesat eshte kuptimi hapsires ku arrihen , ku plani pare ne ne pergjithesi dhe vecanti ne hapsiren mundesi te drejtat ,dhe gjallesat ne vecanti ne hapsiren e vet sejcili nanalizon cdo pikpamje nen driten e analizes se negativitetit dhe produktivitetit ne trajtimi te ceshtjeve ne te kaluaren tashmen dhe vizionin duke i lene mundesi sejcilit ,qe avantazhet dhe disavantazhet e deritanishme ,per sejcilin ne vecanti lle gjith ne pergjithesi ,jan hapesira per nje analize te thelle vlersuese bindese konkluduese ,pranuese qe sejcili ne vecanti dhe gjith ne pergjithesi te dalim ne parim ,lirit dhe te drejtat ,etiken ,permes ,mundesive ne doren tone ,dhe pranimin e marrveshjeme rregulluese te mirkuptimin ne cdo spekt permes menyres se vullnetit te lire jo bindjes detyrimit kushteve ,mbasi faza pare eshte pasqyrim ,i ralitetit per vlersim raliteti dhe orientim zgjillje ,ku nje faze tjeter sejcili jep opinjohni e vlersimit pranimit dhe angazhimit ne cdo aspekt ku aty fitet mirkuptim ose mospranimi , dhe ne nje faze tjeter eshte ndarja ose bashkimi ne pekpamje ,permes marrveshjes dhe isiplines kushteve,kjo eshte nje mblellje per fryt ne tre shkalle veprimi per kuptim vlersim detajim ne tre faza , duke i lene kohe njeri tjetrit ne vlersim pranim dhe angazhim,te cdo ceshtje qe ngrihet ,dhe duhet te ngrihet ,kjo eshte trajtimi problemit dhe zgjilljes ,kur ne duam sukses,sepse edhe nje mendim nese duam ta bejme ralitet menjehere nuk behet ka tre shkalle veprimi ,e mendojme analizojme dhe veprojme ,kurse nje mblellje kombesh ku mblelljen e imponojne problematikat te tre elemetet bashke te tre shkalleve te veprimit faktin ,detajohet orientimi zgjilljes ne tre pjese ,nuk mbyllet kurrsesi ne nje pjese poduktiviteti i pa detajuar dhe sejtili ta organizojne mendimin e tije vec e vec ne tre pjese ne vendin e vet dhe gjith sebashku per tu ndare apo bashkuar ne pikpamje dhe mundesit ,dhe dilet ne domosdoshmeri keshtu e rasyetoj un dhe jap mbendimin tim per problematikat dhe domosdosherite te ndara ne tre faza zhvillimi kur behet fjale per mblellje per njohje pranime dhe angazhime te dobisheme me ndikim te pergjilleshem siperfaqsore nese dikush do ta perkrahete

  4. perse e dhashe mendimi qe zgjillet efektivisht ne tre faza ,duke e vlersuar si hyjnore qe ne krijim aspektin mase ne kuptimin i mall dhe i vogel qe per ne duhet te jete ligje zhvillimi ne sukse ,kuptimi mases ne tre shkallne zhvillimin ne ide ,kuptimi i vogel qe nga krijimi neve ,i kemi te ndara veprimet te percaktuara ne jeten tone me vetveten dhe jallesat ku shkalla pare per nje veprim eshte mendimi ne vetet tona ,shkalla dyte fjala e shprehim diku ,dhe shkalla trete eshte veprimi ,po kenveshtimi i kuptimit mase ne kuptimin shumes te shum individeve per te njejtin zhvillim detajohet problemi i kohes qe koha ndahet me efektin e vet te shkuaren tashmen dhe vijimin per nje ,x, problem qe na shqeteson ku ne kete zgjillje per sejcilin del e kaluara e tashmja dhe domosdoshmerit , dhe duke u ditur dhe kuptuar ky shvillim ,detajohen gjerat ne forme te duhur te anes teknike te mundesise per efiktivitet te zgjilljes ku sejcili ne debat ne tre pjese shkemben mendime ne menyre te lire ,rreth problematikave ne nje faze te dyte detajojne mendimet , dhe faza tret eshte marrveshja efektiviteti ,kjo forme fetarisht shkencerisht psikologjikisht filozofikisht dhe praktikisht eshte e drejte si sistem njohje vlersimi dhe komunikimi ,,tjere ,eshte se ku njerzit dalin por pa dobi nuk del kjo eshte rrug drejt paqes ku njerzit mesohen qe luften ta kthejne ne paqe dhe problemet ne zgjillje i japin jetes gjalleri dhe shpreses njerzore vazhdim ,pa kete koment asnje shpjegim sdo merrte kuptim

  5. nese ne fazen e pare shprehet mendimi lire ne fazen e dyte detajohet dhe respektohet e drejta haku dhe fazen e tret pranahet ,disiplinohet dhe ka angazhime ne te ,do te hemi u zbatyar te drejtat dhe lirit themelore njerzore si parime te demokracise dhe natyralitetit te pastert njerzore ku sejcili perfundon me te drejten hakun qe i takon dhe sejcili ,angazhohet ne domosdoshmeri ,permes te drejtes hakut vlerave virtytit ,,ne dobi paqe permirsimin e cilesise se jetes gjalleris dhe shpreses ,keto jan pikat universale ,ku do thonim qe ate qe ndiejm dhe duam sejcili per vete duam po e pranojme te duam dhe per tjeres si vlersim bindje qe eshte domosdoshmeri suksesi ,, kjo eshte pika me e larte dhe shembulli me i mire ,qe keshillohemi te gjith ,ekziston ,mirkuptimi marrveshja nga [0] veprim deri tek pika me e larte ,kjo varet tek aftesia per ti perqasur detajuar dhe pranuar angazhuar ne to drejtesia nuk ka kushte drejtesia eshte e lire me ,me disliplin dhe rregull cak varet cfar njerzit perqasin dhe pranojne por gjithsesi njerzimi portat e domosdoshmerive duhet ti mbaje te hapura sepse eshte mundesia e uniteti te burimit te dobive prej ku ne kemi te lillur ekzistencen tone ,e jetes ne toke.lind pyetja a duhet ti dine bota keto komente keto menyra ,,po sepse nuk jane jasht mundesis se precipitimit te arsyes ,perder sa kemi te zhvilluar te keqen ne kulmin e vete kjonuk ka ardhur nga padituria e kunderta e saje eshte e mirakjo eshte e lehte per ta ditur dhe kuptuar ceshtja eshte tek vlersimi dhe pranimi por duhet te pranojme qe jeta eshte proces zhvillimi ,ku me cfar zoti njerzimit i ka derguar dituri dhe nga ecuria praktikes njerzve u behet e mundur gjitjnje e pershtatja me natyralen ,ne zhvillimin me ralitetin e domosdoshmerise si dobi per te gjith pa dalur nga ana burimore e ullzimit ligjit qe boten e rregullon ,por vecse behet e pershtateshme forma e bindjes vlersimit dhe pranimit ne cdo aspekt ,ku dituria dhe metodat lehtesuese ne shpejtesi kohe sai shpejtesi mas per tu kuptuar eshte fitim ,dhe dobi e cila eshte zgjuarsi suksesi kete e bejne njerzit me virtyt dhe moral te larte jo interesit sepse interesi njerzit i con ne padrejtesi dhe padrejtesia i largon perplas dhe shkatrron padrejtesia shkatrron gjithcka kurse interesi gjalleron gjithcka,shpresoj qe motoja te jete gjalleria shpresa per te gjith jo kushtet ,interesi forca shkatrrimi keshtu nuk themi qe ne po zbatojme ate qe ne parim kemi pranuar lirit dhe te drejtat hakun lirin dhe demokracin por ishim shgenjyer keta jane mendimet e mia rreth suksesit paqes ,per te gjith perderi sa gjith per vetet tona e deshirojme me respekt dhe puna u shkofte mbare

  6. un mendoj sedebati demokratik permes fjales se lireeshtemenyra me e pershtateshme e produktivitetit ku sejcili thot hapur mendimin e vet cilidoqofte me pas tjeret e analizojne ,masin me te verteten dhe percaktohen ,ne afersi apo largesi me te,kjo eshte ajo qe pranuam te gjith liria e shprehjes ku sejcili flet sipas formimit diturise dhe niveli pozicionit dhe mundesise ,ne media rrjete sosiale apo drejt perdrejte ,ku shpalosenmendimet idet te metat mirat qellimet,te cilat me te diturit me te fuqishmit qe kan mundesin e ndikimit ne organizimin e jetes dhe shoqerise apo pergjegjesite me urtesi durim duhet te kuptojne perballjen dhe ralitetin ,i gjith informacioni sado i mire apo keq perpunohet me durim dhe urtesi duke e matur me te verteten nese eshte duke filluar fjal per fjale dhe detaj per detaj nese sehte fjale e mire reshtohet tek priuritetet e mira dhe nese eshte e keqe regjistrohet tek analiza por si e mira dhe si e keqe tregon se dicka po zhvillohet,fjala qe flitet eshte vetem informacion dobi ose dem ,kur keta merren analizohen ,ndoll mundesi per vlersim ndarje dhe pranim ,ulleheqesit e drejte e kan mundesine e kuptimit te shpejte kur kritikohen mbasi e detajojne kritiken te cdo lloji si te drejte por si dobesi qe duhet permirsuar qe ajo te mos degjohet me ,e kur nje veprimi ne zhvillimin e vet i del emri pafundesisht nuk e kan fajin ankuesit por faji mbetet tek ulleheqesit por nuk jan akuzat dhe lufta ndaj ati qe ankohet per ta fundosur me cdo kusht por faji i atyre qe bejne padrejtesi ne emer te drejtesise me kunderveprim jo te drejte ato kurr nuk ndalin ankuesit apo e thene akuzusit sepse akuzues te padrejtesise dhe rreagues ndaj saje jan te gjith ,por qe keta nuk jan armiqe sic i cilesojne disa neve gjith jemi njerez ,por jeten problemet te drejtat eshte e domosdosheme ti zgjillim me uurtesi durim mbasi debati eshte sheshi i mundeshem i produktivitetit,,po ashtu edhe veprimi ne terren i te mires apo keqes ,eshte shembulli qe gjith te kuptojme vet ralitetin ne zhvillimin e vet te bindemi ne cdo detaje dhe perkrahim te miren dhe ruhemi nga e keqa te gjith sepse e keqa ne fjale tregon qe ajo po zhvillohet ne veprim ,qe fjala duhet vlersuar po shtu edhe veprimi keq qe duket eshte bindje per ta shprehur ne fjale si ralitet,qe te ndalet me drejtesi dhe zgjellim produktiven qe nuk sjell dem kujt vecse dobi ,debatin ta shfrytezojme ne dobin e gjitheve ne dobin e domosdoshmerive jo deshirave se debati baze deshirave te njerezve te kapacitetit mundesive fuqise dhe ndikimit ,i fundose te gjith sepse ne deshira shpaloset interesi ku behet burim per palet me te dobeta ,dhe ne kete forme hapim burim ,qe prollon krim kosto ne vazhdimsi ne rritje deri sa pacmangeshem perfshihen te gjith,padrejtesia eshte far e keqe ne egon e njeriut e cila prollon cdo te keqenese ne te gjith e pranojme drejtesine si te dobisheme me vleren e vet ne detaje permes debatit analizes dhe padrejtesine si te keqe te dremeshme per shoqerine njerzore ,atehere mbetet vetem disiplinimi me ligje garantuese dhe sigurie ne zhvillim dhe zhvillimi ne detaje te saje duke filluar me etiken e saje qe drejtesi te quajm te drejten hakun jo interesin ,qe behet padrejtesi pas saje gjithcka behet e lehte per tu kuptuar ne vazhdimsi zhvillimi ,nese debati zhvillohet konstruktiv prej debatit dalin shum dobi nese debati zhvillohet sipas interesit duke ndare interesat ,duhet pranuar qe ralitetin e zhvillimeve do ta kemi kontradiktore me pasoja te paimagjinueshme sipas shkalles se teknologjise qe kemi ne zhvillim sepse perfundimi i nje debati me marrveshje reflekton ne zhvillim ku si te miren dhe si te keqen e ndien cdo gjalles duke zvogeluar demet dhe rritur dobite apo duke shtuar demet dhe zvogeluar dobit,sipas ati produkti qe fusim ne zhvillim nese fusim padrejtesine ,njeriu shthuret dhe gjallesat ulin dobit sepse prishim raportet ne njeritjetrin mund ta genjejme nenshtrojme pafundesisht por raportet e zhvillimit tek gjallesat me padrejtesi ato nuk na japin dobi ato nuk genjehen dhe nenshtrohen interesit tone ato u krijuan dhe funksiopnojne per te dhene dobit seipas nje rregulli me mase te percaktuar dhe njeriu per ti trajtuar ,dhe zhvilluar dobit ne raport me gjallesat domosdoshmerisht i duhet nje formim i drejte me moral per angazhim te drejte dhe sinqerte ndaj gjallesave ,por theksohet njeriu te gjith njerzit qe keshtu domosdoshmerisht nevoitet uniteti ne dobi por uniteti nuk arrihet ndryshe te bashkohen njerzit ne dobi vecse me nje formim adekuat me drejtesi hak ku sejcili fillon me shembull i pari vertete kemi ulleheqes te lunshem qe duan te sundojne gjithcka por ja qe pa drejtesi hak vlera nuk sundohet asgje sepse padrejtesia i shkaterron te gjitha ,keshtu e mendoj un shvillimin dhe debatin ,vlersimin bindjen dhe pranimin ecurin vizionin me respekt per te gjith

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *