• |
ide | kryesore

Hapja e negociatave, flet Basha: Nuk është koha për festë, ka vende skeptike për Shqipërinë

Lajme, Të fundit



“Rekomandimi i Komisionit Europian për çeljen e negociatave me Shqipërinë është një vendim i rëndësishëm që i paraprin takimit të Këshillit Europian në 28-29 qershor 2018, kur vendet anëtare do të vendosin për hapjen e negociatave me Shqipërinë. Para së gjithash, ai është shprehje e vullnetit politik të BE-së për të mbështetur aspiratën europiane të Shqipërisë”.

Me këto fjalë e nis një reagim të gjatë në rrjetet sociale kryetari i Partisë Demokratike Lulzim Basha pas rekomandimit të Komisionit Europian për çeljen e negociatave të anëtarësimit me Shqipërinë. Por Basha e vijon me një vërejtje.

“Por sot nuk është momenti për të festuar, por për të punuar. Disa nga vendet kryesore Europiane janë skeptikë për Shqipërinë, dhe kërkojnë arritje dhe prova të vërteta, veçanërisht në shtetin e së drejtës, luftën kundër krimit dhe korrupsionit” – thotë Basha duke cituar edhe emra.

“Një nga këto vende është Gjermania, parlamenti i së cilës është ende i pavendosur për qëndrimin ndaj Shqipërisë. Sot kam zhvilluar takime të shumta me parlamentarë dhe funksionarë të qeverisë gjermane, në të cilat kam argumentuar pro hapjes së negociatave si një hap i rëndësishëm në vetvete për të forcuar demokracinë, shtetin ligjor dhe luftën kundër krimit dhe korrupsionit” – shkruan Basha. Ai bën një listim të gjatë të takimeve në Bundestagun gjerman me shpresë thotë ai se në qershor do të mbështesin hapjen e negociatave.

“Shpresoj që edhe Franca dhe Hollanda do të përqafojnë aspiratën e madhe të shqiptarëve për të qenë pjesë e BE-së” – e mbyll Basha. ©LAPSI.al



3 Comments

  1. Bravo Luli se po mos ishe ti dhe PDja nuk e merrnim rekomandimin.
    Puna jote e madhe lobuese ne vendet e europes beri qe europianet ti mbyllnin syte ndaj problemeve te shtiperise dhe te jepnin rekomandimin pozitiv per hapjen e negocjatave.

    Por sic e the dhe ti, puna akoma nuk ka mbaruar . Duhen bindur tashme qeverite e vendeve antare te japin pergjigje pozitive per kete ceshtje.

    Vazhdo punen qe ke nisur. Qente le te lehin ti shko perpara.

  2. me bashkimin evropian ,shqiptaret kan probleme 1 shekullore, politikat 1 shekullore te perendimit bashke me rusin shqiptaret i zhyten ne shkatrrim dhe ekstrem ,ne me prendimin kemi humbur pavarsin ,te drejtat,zhvillimin prespektiven sepse prendimi bashke me rusin dhe vendet perfituese kan instaluar politika ligje ligjvenes ne interesin e tyre ku shqiptaret i fusin ne asimilim te plote shikoni ligjin e pronave i grabiten pronat keta flasin per te drejten ndersa grabisin ate flasin per korrupsionin ndersa e veprojne ate flasin ,per paqen ndersa nderthurin luften ,flasin per zhvillimin ndersa thurin prapambetjen ,flasin shum bukur shum mire por ne fakt veprojne shum keq ,keta ulleheqes ne 1 shekull i kemi lloro kukllat e tyre keta zbatuan dy standarte me kombin shqiptare,ne dukeje drejte dhe veprim padrejtesi agresive te ashper ndaj nesh flasin per moralin edukimin ndersa femijeve ne shkolle shkojne tu mesojne cedukimin flasin per familjen ndersa veprojne per shkatrrimin e saje se fundemi flasin per te hyre ne evrope nderkohe duan vetingun ligjet e tyre per te ndeshkuar kundershtaret por njekohesisht mbasi kriminalizuan pjesen me te malle te gjeneratave dhe shkatrruan ,dhe vazhdon kriminalizimi sepse burim eshte bere politika ligjet rekomandimet ligjvenesit, dhe keshtu shqiptaret mbeten te akuzuar dhe ndeshkuar ,nga ana tjeter permes levave te tyre po krijojne shtet paralel permes auditimit duke grabitur cdo gje te vyeshme individuale dhe kolektive te kombit shqiptare ,ku shtet paralel auditi iperpiluar bukur eshte shteti ekonomik qe do zoterojne fuqine levizese dhe orientojne kukullat e shtetit politik kushdo qofshin sepse ato nuk do kene fuqi mbasi potencialet do ti administrojne pushteti ekonomik ne duart mafioze,ky eshte raliteti kombetare aktual ,me kete klase politike dhe raportet me perendimin ne nje shekull ,tani i mbetet kombit shqiptare te analizojne me urtesi intelektualeve ,dhe te projektojne te ardhmen e fatit shqiptare ,femijeve tane ,duke analizuar te mundeshmet politikat e organizimit dhe zhvillimit jetes shoqerore kalojne permes dy rrugeve 1 drejtesise te vertetes permes kuranit dhe synetit me ligje te gateshme dhe strukture njerzore te gateshme per organizimin e jetes dhe zhvillimit 1 dietaret e fese 2 ullheqesit e drejte 3 lutjet e besimtareve 4 guximtaret, ku biznesmenit i thuhet,vendi yt nuk eshte pushteti por tek vlera merita tek biznese ,doktorit tek i semuri ,cobanit tek bagetite dhe perfaqsuesit vlerave tek populli,si ullheqes i tije,ullheqesi i drejte permes ligjeve dhe ullzimit zotit i ven njerzit ne rralle per te kryer vepra te mira sepse morali fese edukon shpirterish njeriun ,per qellimin e krijimit ,qe eshte allurimi zotit dituria punet dhe veprat e mira per te fituar shperblimin e botes tjeter,ne perjetesi ku fillon me kete bote me mendime fjale dhe vepra te mira ,keshtu nuk do mbetes problem pa zgjillje por kjo dobi qe arrihet permes ullzimit zotit nuk arrihet me asnje filozofi,,disiplin as ligj ,sepse eshte e lillur ne unitet me shpirtin forcen moralin gjithsin krijuesin ,nje filozof thot e verteta kalon permes tre fazash zhvillimi ,1 mosperfilljes 2 kundershtimit me force 3 berjes evidente,ndollemi ne fazen e trete te zhvillimit te saje shkaqet ,padrejtesia dhe drejtesia jan si thembra e akilit lev per njera tjetren qe sapo zhvillohet njera ne kulmin e vet bartesit e tjetres ,vlersjne te kunderten e saje ,u zhvillua padrejtesia ne kulimin e vet ,gjat kesaj kohe u perbuz luftua dhe kundershtua me force e verteta,krijuesi saje ,por gjate kesaje kohe nga kater anet bashke me zhvillimin e padrejtesise vershyen si lum keshillimi per mire dhe ndalimi nga e keqa nga kater anet e globit kritika dhe analiza fakte te pakundershtuara shkencore mrekulli mbi mrekulli duke rrenuar cdo teori njerzore, ku erdhem ne piken e kuptimit qe padrejtesia plotsoj kuptimin sepse u zhvillua cdo detaj jan faktet, kur kemi tashme nje paralel te faktuar thon dietaret e fes ky eshte ullzimi kjo eshte dobia ,shkencetaret po e faktojne shkencerisht shprehje per shprehje fjal per fjale dhe germ per germe cdo theni te zotit mallerishem qe dietaret po na e thone, por kjo duket dhe praktikisht ,cdo gje eshte e krijuar prej zotit bashke me ne ne sjemi tjeter vecse nje shpirte i futur ne nje cope mishi te veshur me eshtera dhe jetojme ketu per nje kohe te caktuar baze nje percaktimi preciz te krijuesit tone,ne varesi te tije dhe gjallesave permes nje rregulli preciz varet ekzistenca jone kurse ne vashdojme sipas deshires tekave interesit dhe fuqise kush eshte i fuqishem ben cte dojne tjeret le te vdesin ,nese themi ,ligje lle te drejta njerzore ,padrejtesin duhet ta ndalojme ne politik ligje dhe ligjvenes sepse ketu fillon burimi krimit padrejtesia korrupsioni kriminalizimi,jo dy standarte ,te flasim bukur dhe te veprojme me te keqen dhe pasojat tiau mveshim te pafajeshme permes intriges terrorist radikal ekstremist ndersa ekstremizmi radikalizmi kulmore vjen nga politika ligji ligjvenesi ato pasurohen ndersa te pafajeshmit kriminalizohen akuzohen varesohen skllaverohen shklaterrohen , te keqen sejcili e rrurren po ti behet dhe te drejten te gjith e kuptojne,e duan dhe askush sta fal, po perse behet ky koment ky koment behet per kombin tim per tu qartesuar medituar dhe pregatitur per tu ndergjegjsuar bere i zgjuar dhe zgjellur ate cfar eshte e drejte vlefshme dhe pranueshme per te te drejten dobin merituaren sepse ne esence kete deshiron cdo krijese sepse eshte dhe urdher hyjnore por dhe natyralitet ligj sepse me drejtesi u krijuam me drejtesi rregull funksionon jeta ekujlibrat dhe po me drejtesi rregull te verteten urdherohemi te punojme nga krijuesi gjithesise,,kjho eshte esenca ate cfar deshiron sejcili per vete te drejten hakun tia deshirojne dhe tjetrit te ndergjegjsojme te gjith qe kete ta prerkrahim pranojme ndjekim dhe zbatojme ne unitet mendimi dhe veprimi si komb pas 1 shekulli dhunim me force shkatrrim barbari munges zhvillimi zhytje ne borxhe te shperngulur coptuar, shkatrruar vlerat unitetin familje shoqerin meshiren tolerancen faljen mirkuptimin qe te mesohemi te kerkojme ate cfar na takon dhe rregullojme ate cfar na kan prishur ne mezin tone duke u mesuar qe urrejtjen ta kthrejme ne respekt hakmarrjen ne meshire , toleranc mirkuptim falje problemet ne zgjillje dhe luften ne paqe ,,per te rrezuar nje shtet eshte e lehte ka forma por per te cuar ne kembe nje komb te shpertalluar don angazhim total sejcili ne nivelin pozicionin dhe mundesin e tije duhet angazhuar , per te lillur hallkat qe jan shkatrruar dhe jetes ti japim gjalleri endrave te brezave shprese me durim urtesi meshir mirkuptim marrveshje tolerance vlera virtyt dhe moral te larte fillimisht me lutje keshillim per mire dhe ndalim nga e keqa dhe shkall shkalle deri ne largimin e cdo te keqe ne mezin tone,mundesit ekzistojne perderi sa i malli zot e ka plotesuar meshiren e tije mbi ne ,me ullzimin e tije ,me gjitha nivelet njerzore ,por dhe begatit qe keti vendi i ka llene ne si komb kemi pasuri perrallore vetem ne zogaj te tropoje u zbulua miniera me e malle e kromit ne bote ,ne kemi fushmbajteset me te medha ne evrope minieren e arit ne mitrovice me e mallja ne evrope pa llogaritur minierat tjera ku keto pasuri me ullheqes te drejte dhe virtytshem i mbane 15 milion shqiptare me standart jetese me mire se standarti i jetese se cdo evropiani pa punuar fare ne asistence te vine tjeret te na sherbejne neve jo ne te behemi sherbyes te tjereve,sikur gjith shqiptaret te ktheheshin ne vendlindjen e tyre, per cfar kemi nevoje momentalisht qe gjith perfaqsuesit fetare te gjitha komuniteteve te besimeve fetare ne shqiperi dhe diaspore ,qe jane patriot atdhedashes ,ti kontribojne me besimin e tyre perhater te zotit bashkimit etnik shqiptare unitetit mendimit dhe veprimit mbar kombetare harmonis vlerave zhvillimit dobis ne jemi vendi rralle ne bote ku gershetohen gjitha besimet politikat qe ka planeti jone por kjo nuk do thot vishtiresi ,per ne perkundrazi kjo duhet te jete lehtesim i mall sepse mbi te gjitha eshte burimi hyjnore permes mirkuptimit tolerances marrveshjes disiplines te drejtes hakut keshtu bota ka ekzistuar me mijra vite dhe po keshtu mund te vazhdojne akoma perderi sa dihen ligjet e zhvillimit dhe normalizimit jetes ,dhe per cdo gje te krijuar krijuesi jone e beri te qarte eshte e arriteshme perderi sa ligjet e zotit veprojne sipas percaktimit tije perderi sa kemi logjik arsye dhe zoti lejon te mendojme fjasim dhe veprojme por nese zgjellim te miren per te gjith sic duam per vete ajo do perhapet ne mezin tone ,por ajo nuk vjen pa ndryshuar ne pa u bere ne angazhues dhe aktiv ne te ,ne unitet mendimi dhe veprimi , ne nuk duhet te projektojme armikun mbasi armik kemi nje djallin e mallkuar qe nxit ,veset e keqia egon tone per vepra te keqia, nese sejcili sheh veprat e tije sipas ullzimit zotit dhe ndryshon sic thot i malli zot mjafton per ne qe te behemi ne nivel mirkuptimi dhe dobishem ne pergjithesi njeriu as nuk eshte i pagabueshem por dhe as i pandreqeshem por menyra e qartesise i sjell meditim ne vlersim bindje dhe perkrahje bashkpunim duhet te bindemi qe edukimi njeriut fillon ne barkun e nenes sipas ullzimit zotit dhe thenieve profetike shum vite perpara se te linde dhe ne e bejme shum vite pas,keshtu qe ka mangesi tek morali ne formimin dhe bindjet njerzore ,ku morali eshte kryefjala ndergjegjes se pastert suksesit ne te,i cili nuk disiplinohet me asnje teknologji as ligje vecse me edukimin moral te shpirtit njerzore ,ky eshte nje vakum i mall per kombin tone ne lillje me unitetin e mendimit dhe veprimit per vlefshmerin drejt harmonizimit te burimit te dobive dhe zgjilljeve per te cilat kemi nevoje te gjith, cdo gje ne formim ko kohen masen forme vleren e vet fatkeqsisht kur veprimeve te duhura ju kalon rralla problemet behen kosto qe i paguajm te gjith,ndollemi ne kosto per shkak te heshtjes pranimit te keqes dhe bashkjetesen me te keqen per nje kohe te gjate ,tani duhet urtesi moral virtyt toleranc falje ne unitet mendimi dhe veprimi per te tejklaluar te keqen dhe arritur dobit,njerzit ne kete moment kan te drejte sepse padrejtesia na kaploj cdo qeliz te jetes ne qenien tone dhe jemi prirur nga akuza thacethemi fitneja,kemi te drejte te shprehemi analizojme dalim ne konkluzion por ky nuk eshte zuksesi,as akuza as thacethemi dhe as fitneja mbasi suksesi eshte lillja me zotin obligimet meditimi, punet dhe veprat e mira ,keshillimi per mire dhe ndalja nga e keqa , ,duhet keshtu sepse ketu fillon suksesi lilljet ne meditim per vete dhe tia kujtosh tjetrit ne bindje per vete dhe te bindesh tjetrin ne dobi per vete dhe ftosh tjetrin ,kjo eshte fillesa sepse jemi te krijuar nga dikush tjeter kemi lillje me te dhe krijesat sipas ligjit tije duhet behemi njohes te ligjit qe te zbatojme ligjin dhe arrim deshiren p,sh ,i derguari zotit thot ,a deshironi,qe zoti tua zgjas jeten dhe shtojne pasurin ,,xhemati i thot po , i derguari i zotit ,muhamedi a,s u tha mbani lillje me farefisin ,,,ky eshte ligj suksesi ,sepse keshtu e ka percaktuar vet krijuesi gjithesise ,ket lloj suksesi ,,fisi ne kete kuptim eshte i percaktuar kurse fare hyn ne nje kuptim me te gjere ,,fara ,ka kuptim te pergjilleshem eshte emri fillestare i cdo dobie fare misri apo gjitha farerat misri apo gjitha farat kan rendiment dobin domosdoshmerin ,por emri fare tek fjala fis fara eshte sperma qe formon njeriun , por fare merr kuptimin shumes njerzore ,fisi jan nje grup njerzore i percaktuar kurse fare shumes shum njerez apo gjith njerzit ,por filozofia dhe psikologjia idese fare dhe fis ne drejtim te dobis eshte dhe perkushtim respekt ndihmese kujdes trajtim perqendrim drejtesi hak ndaj te dyjave perder sa nuk ka percaktuar mase me shum lillje me fisin dhe me pak me shoqerin nje gjeresi me te malle ,por nese thellohemi gjeresisht nese perqendrohemi ne fuqizimin dhe mbajtjeve te lilljeve me fisin dhe shoqerin [fare kuptimi me i gjere i shprehjes profetike] ne zgjillim gjitha problemet,keto jan ligje suksesi si ky hadithe profetik ,kemi ajete kuranore dhe hadithe profetike ,qe mbulojne moment pas momenti ngjarje pas ngjarje gjith veprimtarin njerzore deri ne diten e llogarise per cdo sukses dobi dhe zgjillje problemi ,a mundet pa celes te ndizet maqina jo ka rregull a mundet pa llogari te matematike te zgjillim nje llogari jo kurrsesi ,keshtu zoti gjithesise e percaktoj krijimin ,me ligje dhe baz tyre unifikoj dobit ku neve qe duam suksese dobi , pacmangeshem ,duhet ti njohim dhe zbatojme sepse nese nuk i mesojme dhe zbatojme keto ligje rregulluese te jetes ne toke fjala vjen per shembullin qe bera me nje hadithe profetik mbani lillje me farefisin , kur nuk mbajme lillje me te afermit njerzit nuk njihemi me problemet hallet si ndihmojme qofte dhe me nje fjale te mire si keshillim nuk do te na ndihmojne as ato, neve, dhe keshtu ngelemi te paplotesuar te paditur dhe me probleme te gjithe, i perkryer gjithfuqishem gjithpushteteshem gjith ditur eshte vetem zoti krijuesi gjithesise ai i ka gjitha cilesite neve si krijesa na lla dhe jep aq sa deshiron sipas perkushtimit tone , neve nuk na beri krijues zgjilljesh ,qe sejcili te krijojne zgjillje per deshirat qe ka por zgjilljet i unifikoj permes domosdoshmerive ne unitet ,duke na klene te meditojme vlersojme dhe zgjellim sipas ullzimit te tije,e beri jeten sprove mes se mires dhe se keqes ne kete bote ku sipas zgjelljes qe bejme fitojme ose humbim perjetesine, ne fakt sejcili ndjene dhe deshiron per vete te drejten te miren paqen ne drejtesi vlera gjen qetesi sepse aty eshte normaliteti i natyralitetit tije eshte kulmi i qartesise ,ndersa bindjet ne te i gjen tek ullzimi zotit faktet shkencore zhvillimet praktike meditimi ne to,,ajo qe u nevoitet shqiptareve pas gjith keti shkatrrimi eshte pajtimi brendeshem bindja per ket si domosdoshmeri, ndalja akuzave fitnese thacethemi , si nje mekat i mall ne shkatrrimin tone ,me e vlefshme eshte nje lutje drejtuar zotit mallerishem o zot me fal mua dhe keto njerz ullzoj ne rruge te drejte ,o zot ja paca ba hallall kujdo cfardo qe te me kete bere,[sepse ka hadithe qe thone qe zoti te fale ty] apo lutje profetike o zot ma kompeso ket fatkeqesi qe me ka ndollur me dicka me te mire,,,,/ nese e thua me sinqeritet ,mundet qe zoti mallerishem ,ta kompesojne ne shumfish aty ku se pret dhe ne vler me shum se demi qe te eshte bere ,durimin sipas ligjeve te zotit zoti mallerishem e shperblen pa mase,zoti mallerishem ka llene garanci per ligjet e tije per gjith cfar ka premtuar ai e ben ralitet, a nuk shikoni rregullin e jetes preciz dielli hena yjet planetet levizin me rregull keshtu eshte per gjithcka,,me mire eshte meditimi urtesia durimi meshira toleranca butesia fjala bukur drejte mire eshte pasaporte per ne cdo zemer sesa ashpersia urrejtja hakmarrja akuza ,etj kjo eshte sprova ku me rragimet tona terheqim meshiren e zotit ose hillerimin e tije ndaj nesh, deri ne kete moment per nje shekull apo me gjate cdo gje e ndollur u mbyll ndollet ne meshiren e zotit,ai eshte gjykyesi per ato breza qe vepruan padrejtesi apo drejtesi por per kohen qe ndollemi disa gjera jan dhe mundesi ne doren njerzore per te padrejtit,qe jan gjalle kan bere apo bejne padrejtesi, qe tua themi te verteten ne menyren me te mire bukur pershtateshme dhe pranueshme qe te kuptojne veten ralitetin dhe ndryshojne sepse zoti ka meshiren me te malle se urrejtjen per rrobin e vet, mundet qe ndryshon dhe zoti e fale sepse ka premtuar meshiren me te malle se urrejtjen ndaj robeve te tije,,kushdo ,ne rruge filozofike dhe psikologjike te miren nga e keqa din ta dallojne sepse zoti mallerishem qe nga krijimi gjithcka qe krijoj i percaktoj emrin dhe e beri me shenj per ta dalluar lehte,psh ,respekti ka shenjen e dobis se veprimit kurse urrejtja e kunderta e tije ka shenjen e demit nuk eshte dobi ,keshtu jane fjal per fjale dhe kapitull per kapitull e ndaluara qe ne te renditet cdo veprim qe zoti e ndaloj per ne dhe palajmroj ndeshkim per te ketu futet padrejtesia dhe e lejuara qe eshte drejtesia e kunderta e padrejtesise ne cdo kuptim fjal per fjal germ per germe dhe si kapituj te dallueshme qarta pasterta per tu kuptuar lehte ,ne edhe nese i studiojme keto dy kapituj ne rruge hyjnore ,e ndaluar do thot haram dhe lejuar hallalle keto dy emra kapitujsh dhe gjith emrat rrjelles krijuesi gjithesise, ja mesoj ademit a,s kemi ajet kuranore qe qarteson , keto dy fjale qe jane kapituj ligjore te zotit, kan lillje me gjymtyret tona dhe cdo gjallese ne tre shkallet e veprimit shkalla pare ,ne te menduar njeriu ,veprimet e krimit qe quhen haram njeriu ndjehet i stresuar ne te shprehur perpara dikujt tjeret e urrejne , dhe e lene me goje mbyllur me fakte ,por edhe nese themi emrin e kapitullit ku renditet mendimi qe ne shprehim si krim qe emri i kapitullit ne shqip quhet e ndaluar por ne gjuhen e shpalljes haram ,kur shqiptojme kete fjale ngelemi me goje mbyllur ne fund te fjales haram por dhe nese ne kryejm nje veper te ndaluar tjeret apo dhe zoti na ndeshkon sipas vepres goja nuk rrin mbyllur as ne fillim as ne mes te fjales por ne fund gjithashtu vetem kur kryhet veprimi keq qe behet i dukseshem tjeret rreagojne e kunderta ndolle me hallallin te lejuaren [drejtesin ]ne tre shkallet e veprimit behet dhe me interesant fakti qei malli zot na kla paralajmeruar qe per tre keto shkalle veprimi do na marre ne pergjegjsi ne diten e dhogarise,,e shikoni sa precize dhe si jemi te unifikuar qe nga krijimi permes ligjeve te zotit ne varesi ne tre shkallet e veprimit me veten gjallesat dhe krijuesin ,e shikoni qe e verteta flet vet ska nevoje per deshmi as deshmitare sepse sejcili pergjigjen e merr brenda vetes vet,,neve eksploruam deri tani ne zhvillimet praktike te kuptuart dhe medituarit ne ligjet dhe dobit qe ti mesojme brenda vetes dhe ne unitet mendimi dhe veprimi te bindim dhe tjeret qe ne na eshte bere padrejtesi dhe po na behet padrejtesi por ne nuk kerkojme me shum se cdo njeri per veten e vet te drejten hakun por ne po e kerkojme si popull ne unitet mendimi dhe veprimi te gjith brenda nesh te kemi ne menyre te barabarte njohjes e te drejtes ne menyre te barabarte ne politik ligje dhe zbatim jo me dy standarte dhe perfaqsim te drejte dinjitoz dhe te pergjegjeshem po ashtu dhe me tjeret te kemi te njejtin qendrim dhe ti bindim qe dobit vine vetem nga nje qendrim i ndersjellte me ne , e drejta e fjale per mire eshte e barabarte per te gjith dhe sejcili mund te ofrojne mendimin vleren bindjen e tije mbasi ne unitet kuptimi vlersimi mirkuptimi pranimi vin marrveshjet bashkpunimet dhe interesat ligjet disiplina duke mbetur sejcili me te drejten aftesin vleren meriten hakun qe i takon jo shkurt kush eshte me i fuqishem te beje ligjin sipas deshires duke i shkatrruar te gjith kete se pranon as kush se pranojne as ato vete qe u bejne padrejtesi tjereve tu behet padrejtesi, iku koha te mendosh suksesin permes interesit fuqis dhe veprimit ,kjo nuk ka as rezultat as garanci sipas ligjeve te zotit por suksesin ta arrime me drejtesi hak permes vlerave ,duke u bindur ne to fetarisht shkencerisht dhe praktikisht ,urdheroni na bindeni qe fetarisht shkencerisht dhe praktikisht qe suksesi ne padrejtesi eshte dobi ka garanci vazhdimsie dhe siguri nuk ka deme ,as burim krimi dhe po e pranojme , apo po analizojme drejtesin hakun te verteten fetarisht shkencerisht dhe praktikisht, dhe zgjellim me te dobishemen perderi sa ne dukje shfaqemi te gjith per drejtesi pasterti rregull kunder padrejtesise krimit korrupsionit ,un jam kunder padrejtesi ,kunder krimit intriges te keqes po ti un jam per drejtesin hakun vlerat tolerancen mirkuptimin marrveshjet disiplinen rregullin rrespektimin e tije per meditimin urtesin suksesin domosdoshmerit dobin larg demit nuk te dua ndryshe vec si veten po ti i rrespekton keto, kohes se dy standarteve nuk ja plotesojne mundesit, n, a jeni per gjallerin dhe shpresen nese po na bindeni cilat jan pikpamjet tuaja se si arrihen a jeni per te drejten hakun dinjitetin njerzor dhe te kuptuarit e domosdoshmerive ke quani drejtesi ke quani domosdoshmeri ke quani krim ke quani shkak ,dhe ke quani burim krimi ,un jam i bindur qe njerzit i bashkon drejtesia haku e verteta sepse eshte natyralitet por i ndan padrejtesia sepse i cenon te gjith dhe i fut ne shkatrrim por ne esence sejcili don te drejten e vet drejtesine dhe urren padrejtesin ti behet por , qartesin mbi keqkuptimet dhe mundesin e afrimit brenda nesh apo ndernjerzore ,ne marrveshje mirkuptimi tolerace dhe dobishe kete e arrine nivelet njerzore me dije te gjere virtyt dhe moral te mire qe me drejtesi hak ti qartesojne dhe afrojne njerzit drejt vlersimit ralitetit ndarjes problemeve dhe afrimin me dobit ,perderi sa ne natyralitetin tone keto kerkojme ,keta ishin mendime te thjeshta rreth te shkuares tashmes dhe te ardhmes kombetare apome gjere por eshte si harte memece ku kerkon plotesime dhe dhe permirsime nga pergjegjesit e diturise se gjere per te nxjerrur dobit dhe orientuar rruget e tyre pershtatshem me domosdoshmerit dhe mundesit e mirkuptimit ne marrveshje brenda dhe jashte vendit ndernjerzore ky eshte koment i thjesht dhe mund te fshihet por e rendesishme eshte studimi dhe marrja dobive nese ne te ekzistojne me respekt per te gjith

  3. tashme me kedo mund te bisedohet,per cdo ceshtje dhe dalesh me sukses , sepse me pare eshte bindja arsyeja , pasqyrimi i ndersjellte te natyralitetit njerzore esences se perbashket domosdoshmerive deshirave mundesive rregullave dhe pranimit mirkuptimit marrveshjes ne nje shkalle te caktuar afatshurter apo afat gjate,shtrohet e para ti e deshiron te drejten hakun per veten tende , thot po, sepse eshte natyralitet, pyetja tjeter a jeni kunder vetes deshirave suksesit begatis suaj tjot jo,ateher keto jan domosdoshmerit fetarisht shkencerisht praktikisht,ne mes deshires dhe domosdoshmerive si pasqyrim nuk ka ndjenje tjeter tek njeriu vec mirkuptimit marrveshjes per shkak se njeriu me logjik perpara rregullit mbetet njeri me logjik sepse bindet qe rregulli eshte suksesi maqina ndeset me celes jo deshir force dhe interres ,sepse sejcili ka nje llogari per suksesin planifikim percaktim ne rruget si ta arrijne sepse po ti thuhet dikujte ishalla behesh miliarder brenda nate te thot menjehere nuk mund te behesh pa punu nga rastesia kete e din por vepruan ne nje sere detajesh dhe formash qe sollen ne kete pike por kan dhe nje rregull te tyre sepse te thone un nuk te pergjigjem cfar te ndolle nga pa asftesia jote, ne rregullin tim ti e pranove humbjet jan tuajat , tani erdhi aftesia kuptimi bindja qartesia shihet ne ambjet ndernjerz krijesa gjithesi kudo ai rregull dhe aftesi cfar dobie apo demi solli gjinis njerzore ,dhe keshtu qe zhvillimi metejshem suksesi perparimi u kufizua ne rregull ligj mase per te gjith ndonse ne menduam liri pa kufi , tani ja qe paska kufi cdo gje per te gjith ja qe paska qartesi gjithcka dhe ja qe erdhem tek kuptimi mbi domosdoshmerit per te gjith erdhem ne piken ku gjerat ti marrim me bute qete me urtesi dinjitet , perkushtim dhe zgjillje afatgjate kjo eshte esenca qe sejcilin ta bindim qe duhet te jete ne dobin e vetes se vet dhe jo kunder vetes se vet nje gje qe as vet se deshiron duke e bindur shkencerisht praktikisht fetarisht ne gjuhen qe ai kupton sepse njeriu as nuk eshte i pagabueshem por as dhe i pandreqeshem as i tepert por as dhe i pa vlere tani nuk flitet me me tema por me kapituj koha ende premton per dobi por jo gjat me kete vrull qe kemi marr me respekt per kerkuesit e dituris dhe zgjilljeve afatgjate

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *