• |
ide | kryesore

Pse Trump njohu Jeruzalemin si kryeqytet të Izraelit?

2, Ide



Presidenti Trump na ka mësuar me shumë vendime të paparashikuara dhe të habitshme në politikën e jashtme. Që nga prishja e marrëveshjes bërthamore me Iranin, afrimi me Rusinë, braktisja e protokollit të klimës dhe përshpejtimi i konfliktit me Korenë e Veriut, udhëheqësi i SHBA ka ripërcaktuar kufijtë e pjesës së dytë të shekullit të njëzetë.

Vendimi më i fundit për të zhvendosur ambasadën e SHBA në Jeruzalem, mund të funksionojë si përshpejtuesi i një cikli të ri lufte.

Në nyjen e ndërlikuar të jetës, historisë, arkitekturës dhe politikës që përbën mosmarrëveshjen themelore midis palestinezëve dhe izraelitëve, gjeografia ka qenë gjithmonë kokëfortë dhe asnjë hartë nuk është më politike (dhe e hutuar) sesa ajo e Jeruzalemit Ai është djepi i 3 besimeve fetarë dhe kryeqyteti pretenduar nga dy vende, statusi i të cilëve ka qenë thelbi i konfliktit arabo-izraelit për dekada të tëra.

Shtatëdhjetë vjet më parë, OKB votoi për ndarjen e Palestinës, në të cilën Jerusalemi u përcaktua si një “entitet i veçantë nën mbikëqyrjen ndërkombëtare”. Në luftën e vitit 1948 qyteti u nda në dy zona, nën kontrollin përkatës të Jordanisë dhe Izraelit. Në vitin 1967 ndarja u ndryshua nga fitorja e Izraelit mbi koalicionin e vendeve arabe që e lejoi atë të pushtojë dhe aneksojë zonën në lindje të qytetit; Vendosja e kësaj pjese të Jeruzalemit nën dominimin izraelit nuk është njohur asnjëherë ndërkombëtarisht.

Sot qyteti realisht është i ndarë në dy pjesë, 37 % e qytetit, përbëhet nga arabët (pjesa lindore), ndërsa pjesa perëndimore u përket izraelitëve. Të dyja palët e pretendojnë qytetin e shenjtë si kryqytetin e tyre.

Një qytet me një bashkëjetesë të vështirë prej dekadash mes palestinezëve dhe izraelitëve, ku lufta guerilase ka vijuar prej kohësh. Një qytet i ndarë më dysh. Vendet e tjera kanë ambasadat në Tel Aviv, ndëkohë në Jeruzalem kanë nga dy konsullata, një për secilin popull, izraelitët dhe palestinezët, shpesh herë konsullata që ndodhen jo më shumë se disa qindra metra larg.

Por, çfarë do të thotë saktësisht ky akt i fortë i Trump?

Njëri skenar parasheh mundësinë e njohjes së një kryeqyteti të dyfishtë, pra me Jeruzalemin e ndarë mes hebrejve dhe palestinezëve. Ndërsa skenari i dytë, është ai i një kryeqyteti të vetëm, atij të Izraelit. Këtij skenari i tremben të gjithë, madje edhe aleatët perendimorë të  Trump që kundërshtuan ashpër vendimin. Me këtë skenar duhet të presim një një periudhë të re dhe të zgjatur të përplasjeve dhe luftrave. Në fund të fundit, gjendja e alarmit është rritur tashmë në të gjithë botën.

Por pse Trump do të prekë një ekuilibër të tillë të rrezikshëm?

Ky është ndoshta aspekti më i pakuptueshëm i këtij vendimi.

Përgjigjet që ofrohen janë shumë, por asnjëra nuk është vërtet bindëse. Shpjegimi zyrtar është se Presidenti kishte premtuar ta lëvizë ambasadën amerikane nga Tel Avivi në Jeruzalem që gjatë fushatës zgjedhore. Një argument tjetër është ligj i vitit 1995 ku kongresi ka votuar që Jerusalemi të njihet si kryeqyteti i Izraelit, por që prej asaj kohe çdo president ka ushtruar të drejtën të mos autorizojë aplikimin e tij. Trump vetë ka shmangur autorizimin dy herë.

Premtimi për ta njohur Jeruzalemin si kryeqytet konsiderohet si një pikë identiteti nga shumë lëvizje radikale të krishtera, dhe nga mjediset më konservatore hebraike. Për të mos harruar se “dosja Izraeli” është në duart e dhëndrit, burrit të Ivankës, Jared Kushner, i cili është një hebre ortodoks, prandaj ky skenar shihet si më i mundshmi. Por jo të gjitha këto shpjegojnë se pse Trump prek balancën e Lindjes së Mesme ku SHBA ka shumë për të humbur.

LUCIA ANNUNZIATA Drejtore e Huffpost Italia

 



5 Comments

  1. a eshte ky komenti i duhur per kohen vetem te urtit pergjegjesit e diturise se gjere din ta vlersojne permirsojne dhe orientojne zgjillje per dobi per te gjith thotë:

    mendimet e mella brenda mundesive te vogla,le te mendojme , brenda mundesive dhe dalim tek mendimet le te mendojme rregullat ligjet nese duam suksesin ,le ta bejme ket analize dhe nxjerrim perfundimet,1 ne si njerez nuk jemi krijues qe te krijojme zgjillje sejcili sipas tekave,vec e vec ,por u krijuam me rregull ,dhe baz nje rregulli te paracaktuar prej krijuesit gjithsise varet ekzistenca jone dobit zgjilljet ,qe jali lilljet me krijuesin ,permes allurimit te tije,me krijesat permes drejtesis hakut,vlerave unitetit,sipas ullzimit zotit,,kjo ja ven kapakun cdo pretendimi tonin ,sipas deshires egos interesit,ne kemi ego pambarim sejcilit vec e vec sikur boten me gjith pasurit po ti jepen ,ai nuk ngopet po per kaq banore nuk mjafton as gjithesia,for qe te gjith u vendosem ne kete planet ,dhe ky planet nuk na sherben ndryshe vecse sipas rregullit te paracaktuar te zotit,,dhe zotin nuk mund ta urdherojme me deshirat tona ,te krijoj ligje sipas deshires sone qe na pershtaten ashtu sic ne deshirojme ,kjo nuk mund te ndollin eshte njelloj sikurse te shkojme ne ndonje hotel te qendrjme nje nate dhe i zoti hotelit te na komunikojne rregullin dhe ne te nesermen ti themi ik ti se kjo eshte e imja,,zoti nuk na ka pyetur dhe as qe na pyet,,po cfar ndolle kemi dy rruge ose ti nenshtrohemi vullnetit zotit ,ose forces te te fortit ,per kete pike qe tashme arritem ka nje hadith profetik me kete permbajtje,analizojme te dyja forcen e te fortit dhe vullnetin e zotit forca e te fortit identifikon kush del ne siperfaqe ,pretendent ,por nese analizojme kete pike ,kete hapesire ,pretendent per te qene i pari dhe pasur gjithcka tonen jemi cdo banore i tokes,sepse kemi egon e malle qe nga krijimi,te gjith per pushtet para ,pastaj vime sipas shkalles se zhvillimit teknologjise dhe demit qe i shkaktojme njeri tjetrit,ketu nuk behet fjale per nje superfuqi ,apo ndarje interesi ,padrejtesia nuk ka vecuri triumfuese ,as ngopese as siguruese as garantuese por loja ne te eshte e embel ne fillim por qe perfundon me zhgenjim humbje ndeshkim ,sepse nuk u krijua per dobi jemi ne jete sprove ku sprovohemi mes te mires dhe te keqes per te humbur ose fituarkjo toke pergjat historise ka njohur trima me te fuqishem me te urte me te pasur se ne por asnje nuk jane sot,sepse ju nenshtruan ligjit zotit dashje dhe padashje sipas percaktimit tije arriten cakun si pyeti kush ,vdekjen nuk munden ta ndalin iken ne etapat tjera te jetes deri sa te takohemi gjith se bashku ne diten e dhogarise ,per tu llogaritur ,sikur gjith njerezit te ishim ne nje shesh te mall perballe njeri tjetrit kemi pafundesisht ,per ti thene njeri tjetrit ,rrezik ta shqyenin njeri tjetrin nga padrejtesit e ndollura dhe nga deshira per te mbajtur ket lloj pushteti ,por cila do tje jete dhogaria e ndarjes mes te forteve ,te interesit per ruajtjen e sundimit ,kjo i ngjan eres qe fryn shum dhe ndalet shpejt ,sepse kunder rregullit do thot pran ndeshkimit ,kete e keni pranuar te gjith filozofikisht dhe praktikisht keni ligje qe kushdo qe ben padrejtesi krim e ndeshkoni me te malle ky eshte kuptimi i vogel i veprimit per ne si njerez ,kurse kuptimi i mall eshte se zoti e krijoj gjithcka me mase rregull dhe sapo ne kalojme masen fillojne kundershtimet e cdo gjallese ,duke ulur dobit te cilat jane domosdoshmeri ekzistence,dergoj shpalljet e tije si ullzim meshire per ne kurse ne i grisim djegim luftojme pasuesit e tije dhe menduam se ne saje te fuqise tone te lavdisheme luften e fituam ,,ndoshta gabohemi ,nese ne mbeshtetemi ne ullzimin e zotit ,eshte dobi per ne rritet ajo dhe nese largohemi nga ullzimi tije perseri eshte ne demin ton ,askush nuk detyron njeri beso zotin apo mos beso zotin ,behu i drejte apo behu i shtrember puno mir apo puno keq ,por duke qene qe jeta eshte proces zhvillimi permes etapash ,nga te paqene si krijesa ne te qena dukeshme me vazhdim ekzistence perjetesisht ne etapa zhvillimi ,nga te paditur pafuqishem i nenshtrohemi diturise dhe marrim fuqi, nese diturin ,duam ta marrim nga zhvillimi nga eksperienca deshirat planifikimi ,cfar ndoll ,jeta sejcilit ne krahasim me ekzistencen e diturise se gjere nuk arrime ta mesojme si kohe duke ju lene barre problemesh cdo brezi gjithnje ne rritje ,per shkat se gjat zhvillimit dalin shum mistere qe njerzit do thonin sikur ta dinim procesin e ngrohjes globale qe ne fillim te ecuris se zhvillimit teknologjik dot te tregoheshim me rregull jo ne menyre te pakontrolluar dhe tani me te drejte mbilillen te gjith per te arritur marrveshje ,reduktimi dhe normalizimi ,keshtu kemi arritur problematikat,ne cdo fushe te jetes ,dhe per sejcilen kerkojme te gjith zgjillje ,,por qe shkaqet e ardhjes neri ne kete pike i mbajne te gjith gojmbyllur dhe kokulur pergjegjes ,mbasi per cdo fjale qe do te flisnim ne menyre te ndersjellte ka akuza sepse e keqa ka shkak shkatare simas mallesis deri sa quhet burim,kjo eshte dituria jone burimi jone egoja epshi uni dhe pervoja qe na vendose gjitheve kunder njeri tjetrit, drejt vetshkatrrimit ,mbasi perdorimi teknologjis shkatrron cdo gjalles sepse terheq ne menyre zinxhir te gjith bota eshte perzier,,nuk perfiton askush,,pika e dyte e hadithit profetik ,ose do i nenshtrohen vullnetit zotit,,vullnetit zotit zoti eshte krijuesi gjithesise ,qe ka krijuar cdo gjallese ,ka krijuar rriskun perpara se te na krijoje ka krijuar rregullin dhe cdo mundesi ,,nje ajet kuranore thot ai qe kerkon ,allahun, allahu i mjafton atije, fjala allah du thot krijues ,fjala musliman bindje [nenshtrim te deshires vullnetit zotit] islame do thot paqe,kujdo po ti thuash a e don zotin po thot a i bindesh po thot ,a e don paqen po thot,nje zot ,kemi te gjith ,nga ai erdhem dhe ati pacmangeshem do ti kthehemi,e verteta tashme ska nevoje per deshmi as deshmitare sepse ajo flet vete, faktet jan ngado ne cdo pikpamje tek gjallesat funksioni ligjet e krijimit ,tek vetja dhe cdo gje ,qe flet per krijuesin ,rregullin temiren keqen dhe per cdo gje qe duam te pyesim ,tashme e verteta plotesoj kuptimin e vertetimit praktik popuajse krejt pak ka mbetur mbetet vetem pak kohe per te dalur perpara krijuesit tone per tu llogaritur ,sikur ne te kishim ,ta kishim pranuar te verteten pa pasur nevojen e vertetimit praktik dhe fshehjen dhe heshtjen perpara te vertetave shenjave qe zoti ka derguar kohe pas kohe njerezve per tu bindur,,sot do ishim gjith vellezer jo ne pikpamje te kunderta sot nuk do ekzistonte ky ralitet por e kunderta e tije me cdo te mire qe ka emrin ,ne zhvillimin gjithnje me cilesore te tije ,por gjithsesi parajsa dhe ferri per njerzit dhe exhinet u krijuan edhe ne te duhet te hyjne dikush ,por fatkeqesia eshte qe shpirti cdonjerit perej nesh e deshiron drejtesin shpetimin e tije sepse tek e drejta drejtesia mira bukura ,gjen paqen qetesin prehjen ,dhe padrejtesine e urrejne te gjith edhe pse tjerve u bejne pa pik problemi,faktikisht bota ndollet shum larg ,dobis shpetimit ,por krejte afer nese te gjith angazhohemi ne te verteten dobit drejten hakun ashtu sic e ndiejm duam per vete edhe per tjeret ,permes zotit tone krijuesit gjithesise mbasi ai dhe vetem ai eshte shpetuesi jone falnderimi i takon vetem te mallit zot dhe te drerguarve dhe te derguarit te fundit muhamedit a,s qe me mundesoj te rreshtoj keto fjale ne dobin njerzore,njerzimi po te doje ne duar ka te verteten ,shpalljet hyjnore deri tek permblellja shpalljeve kuran dhe synet,ka gjenerata te cdo fushe te afta per te spjeguar bindur dhe arritur cdo dobi,kemi zotin e gjithesise ku na ka garantuar se meshiren e ka me te marre se urrejtjen ndaj nesh ,kjo,eshte lehtesim i mall per ne,sic e permenda ne fillim ,nese vihemi perball njeri tjetrit kemi shum per te shprehur pafundesisht ,nuk na la vetem me nje mundesi mbasi bota do ishte zhdukur shum kohe me pare,nga padrejtesia lluna hakmarrja forca ne to,dhe ne asqe nuk do ja kishim arritur kete kohe,por la drejtesin qe ka vlerat ,meshiren tolerancen durimin faljen ,allurimin ndaj tije,shehadetin namazin zekatin agjerimin harxhin diturin urtesin punet dhe veprat e mira lutjen duan qe keto e bejne kedo te ndjehet ne paqe me veten zotin dhe krijesat,me drejtesi dhe hak ,kjo ishte nje miresi dhe meshire e malle ndaj nesh mbasi keti i shperblen ne dy botet,dhe pikerisht keto ishin mundesit qe bota mbijetoj deri tani, dhe ecen ne raport me mallesin dhe zhvillimin e tyre,sa me te medha te jene veprimet ne keto angazhime aq me shume pacmangeshem do ndjehen dobit e tyre ngado ,ka prej atyre qe urrejn drejtesin e zotit dhe pasuesit e tije [ato qe e prktikojne]por nga ana tjeter te drejten per vete e duan dhe ndiejn qetsohen me te ,dhe padrejtesin e urrejne ,por tjereve u bejne padrejtesi ,ta duam drejtesi per vete dhe te urrejme te drejten e tjetrit nderkoh qe dobit per te cilat kemi nevoje funsionojne me rregull drejtesi ,kjo eshte vetshkatrrim vetvrasje njerzore nderkoh qe vetvrasja sna pelqen,,as shkatrrimi dhe as ndeshkimi,ketu zoti beri pergjegjes te diturit per tia transpetuar diturin brezave ne formim dhe te gjitheve sepse jeten e beri proces zhvillimi permes kohes cakut i vogel i paditur per nje formim kohore me dituri per te qene i vlefshem dhe dobishem per vete qe ne barkun e nenes fillon edukimi femijes bile 20vite perpara se te linde,kurse ne brezave jua fillojme kur mbushin moshen 7vjec ne shkolle,shum vite jasht ralitetit ,nje mundesi eshte per te gjith tregimi i pergjegjsive qe kemi ,dhe ndeshkimin e zotit per veprat tona nje pjese binden me fakte praktike dikush me arsye mundesit per te bindur dike jan te ndryshme por qe formimi ,keshillimi per miredhe ndalimin nga e keqa eshte hak qe i takon cdo njeriu mbi siperfaqen e tokes ne menyre vullnetare qe zoti beri pergjegjes te diturit ndaj te paditurve dapo padrejteve per tiu thene parreshtur njerezve xheneratave qe nga krijimi deri ne diten e llogarise mbasi zoti nuk denon asken pa ja treguar dikush te verteten por perseri edhe pasi i eshte thene e verteta nuk e denon perderi sa ti thuhet se prej cfar duhet ruajtur,,kjo eshte pergjegjsia e te diturve qe lexojne diturin ullzimin e zotit ndaj atyre qe nuk e njohin,njeriun ne cilesin e tije e krijoj te dobet por me mundesi ,diturin fuqin arsyen ndienjen ,nuk e beri as te pa gabueshem por as dhe te pandreqeshem ,nuk e beri as shum te but dhe as shum te forte ,ne veprimet e tije ne ligjshmerin e tije te veprimit te drejt ,e keshilloj per butesi durim meshire tolerance falje , ndaj veprimeve te tjereve por i caktoj dhe cak sa duhet duruar perballuar i lla te drejte instinkt vetmbrojtes i lejoj vetmbrojtjen ,kjo eshte e drejte sepse ka garantuar moszhdukjen e asaj cfar ka krijuar dhe shpallur deri ne qamet,,vetmbrojtjen individuale dhe kolektive njihet dhe pranohet prej te gjitheve nderkombetarisht,,cdo shtet kriminelin e ndeshkon,keqbersin dhe keshtu sipas shkalles,ne mes te mirires dhe gabimit keqkuptimet ndarjet perlasjet kan filluar qe kur u krijua bota dhe vazhdon deri ne diten e dhogarise ,por raportet e zhvillimit mes njeratjetres si mallesi kan ardhur ne raport me kuptimin angazhimin zhvillimin dhe perhapjen e njeres apo tjetres,pavarsisht qendrimeve dhe pikpamjeve njerzore qe kur eshte krijuar njerzimi balancat e jetes organizimin dhe sukseset i kan ruajtur duke filluar nga universalja te verteten me gjersin e vet deri tek marrveshjet shoqerore dhe respektimi tyre qe eshte niveli me i ulet,po tani ,ndollemi ne nje kohe situate qe jemi shum larg mbasi puna jone ne cdo gje ka llene efektin e vet,jemi bere demtues te vetes me heshtje dhe pranim te keti raliteti dhe largim nga e vertea ,,jemi ne nje kohe kur po zbrazen mundesit dhe shtohen pretendimet,ndaj paleve ,,qe duhet te gjith thellohemi bindemi ne ralitetet ndajm problemet dhe pranojme marrveshje shoqerore,mes palesh me drejtesi hak,qe keshtu e keqa hesht dhe dobit perhapen ,nuk kemi te drejte te akuzojme dhe bejme gjyq njerzore ,te diskutojme vetem te keqen qe kemi vepruar gjitha palet nese si leme peshen me te malle zotit mbasi ne nuk jemi me shum ne kete bote vecse aq sa marrim ne boten tjeter nje shpirt i futur ne nje cope mishi bashke me veprat tona te mira apo keqia qe do ti marrim me vete pas vdekjes si llogari dhe prgjegjsi per ne,ajo qe mbetet mbi tryez per te gjith eshte zgjillje paqesore duke kuptuar pranuar dhe vlersuar ralitetin permes te drejtes hakut permes meshires durimit tolerances ,faljes ,mbasi zoti ka garantuar dhe qartesuar qe deshirat jan tonat dhe suksesi ndollet ne doren e tije ,dhe ka qartesuar qe sukseset vin vetem sipas ullzimit te tije,,sa me te meshireshem durushem tolerant dhe fales te jemi aq me shumzoti do tregohet karrshi nesh palet me te drejt hak kan pretendime ne padrejtesi grabitje te drejte dhe demin e shkaktuar cdemtimin ,ketu hun hakmarrja urrejtja keqtrajtimi pas edhe pse te drejten e merr sepse eshte demi shkaktuar ,kurse zoti na keshillon meshiren tolerancen faljen mirkuptimin marrveshjen dhe respektimin e saje,bota e krishtere arriti ne pikat e domosdoshmerise se marrveshjes me muslimanet ne pergjithesi mbi gjitha ceshtjet qe i shqetesojne palet apo pretendimet,nese e duam paqen paqa ka elementet formues dhe garantues ,mos te zhgenjehemi me korrupsione ,lojra fjalesh plane interesa apo cdo gje tjeter mbasi garanci normaliteti dhe domosdoshmerish jep vetem e verteta,ne kete moment asnje plan as nje shteg dhe mundesi qe ndonje ulleheqes pergjate historis njerzore e ndoqi dhe pati sukses ,faktet sepse padrejtesia plotsoj kuptimin ne cdo gje fush dhe gjalles e tregojn faktet e tregon raliteti gjallesat formimi njerzore ,drejtesia e verteta dhe vetem ajo ka elementet e garancise ,por mbi te gjitha jeten zoti na e beri sprove ,ne po sprovohemi te gjith me cdo gje per te humbur apo fituar ,zoti mallerishem me meshiren e tije permes te derguarve te tije deri tek i fundit muhamedin a,s,na mundesuan rrugen e shpetimit,komenti u be mbi bazen e leximit te kuranit synetit ,zhvillimeve fakteve shkencore dhe ralitetit nuk munda te fus gjitha ajetet dhe hadithet faktet shkancore ralitetin ,mbasi eshte gjeresi e malle por pershkruva mendim te lire me arsye sinqeritet duke u thelluar tek e verteta dhe mundesit qe ajo jep tashme e plotesuar vlefshm dhe i dobishem per njerzit palet komenti behet pas ndonje gabimi dhe permirsimi nga grup dietaresh dhe shkencetaresh analistesh filozofesh ,dhe prezantimi per para gjitheve si dobi ne marrveshje permirsim dobi,me pergjegjesi te plote perpara zotit dhe robeve te tije,ne fene tone e kemi qe mendimet per dicka bashkrenditen ,permes bashkpunimit ne ide arsyetim ,konkludim dhe perqasje ndaj tjereve permes xhematit musliman ,kjo eshte keshill profetike qe ne e respektojme duke qene se xhemati eshte i shperndare ,1,5 miliard sejcili jep mendimin e vet si pergjegjes i asaj cfar kupton te mire ndaj nje problemin dhe gjith sebashku behemi ndihmes dhe plotesues nje organizim mendimi ndaj tjereve i matur permes dietareve pergjegjesit e dituris se gjere me te verteten per zgjillje te drejta dobisheme nder njerzore perderi sa te gjith te miren dobin duam ,ky ishte mendimi im i thjeshte dhe modest ate cfar dua ndiej per vete po e ndaje me te gjith mbasi me te miren ndiehen mir dhe krenare te gjith perfitojne te gjith, un nuk kam qellim te ndonje angazhimi te metejshem mbasi kaq sa un thash nuk jan te panjohura dhe ditura per te gjith,nuk shtova dicka me shum bile zoti me falte sepse nuk jam i sigurte se gjat keti komenti nuk kam bere ndonje gabim por qe sygjerova korrigjim dhe permirsim,,qellimi ishte dobi qe ngjarjet rrethanat te mos i njenshtrohen shturjes dhe daljes jasht kontrollit por menaxhimit dhe mundesive permes virtytit vlerave marrveshjeve te percjellim te keqen me te mire dhe problemet me zgjillje esencen e asaj cfar gjith ndiejme ne shpirterat tane per vetet tona edhe per tjeret si domosdoshmeri te shpetimit te shpirterave tane e cila arrihet permes bindjes vlersimit ralitetit ndarjes problemit dhe pranimit te zgjilljeve ku sejcili te perfundojne me te drejten hakun duke mos u ndjer i tepert dhe as i pavlere kudo qe te jete me respekt per te gjith falnderoni zotin e botnave per mundesit e pashterreshme qe na ka llene

  2. a eshte ky komenti i duhur per kohen vetem te urtit pergjegjesit e diturise se gjere din ta vlersojne permirsojne dhe orientojne zgjillje per dobi per te gjith thotë:

    qortim gabimi ,ku thuhet falnderimi i takon te mallit zot ,qe me mundesoj te rreshtoj keto fjale ne dobin njerzore ,,per te marr kuptimin e plote shtohet paqa dhe meshira tije qofte mbi te derguarin e tije familjen e tije shoket [ka kuptim te derguarit para tije] dhe pasuesit e tije,ky eshte falnderim i plote i cilesuar ,kerkoj ndjes

    1. mendimi lire ,per krahum e dobise ne menyre te barabarte te pa a neshme nuk eshte humbje kurr ,humbje eshte mosperkrahja mospranimi dhe moszhvillimi dobive un komenti thjesht e bera per sevap ,jo per te perfituar ne kete bote ,keshtu e vlersoj un por gjithsesi ne pergjithesi ju kerkoj ndjes dhe njekohesisht moderatoreve te portalit te fshijne gjitha komentet e mia ne kete portal mbasi shoh qe njerzit nuk jan te interesuar per te drejten hakun gjallerin e jetes ,shpresen dobit por te kunderten e saje ,nga ku nuk pajtohem me padrejtesin por as nuk angazhohem dhe as nuk insistoj ne zgjillje ,me mjafton te te merrem me ceshtjet dhe jeten personale

  3. C’do vendim i Presidentit Trump ka marre e do marre mallkimet e makines propagandes globaliste sorosiane.
    Kur shpalli njohjen e Jerusalemit si kryeqytet te Izraelit shumekush nxitoi te “parashikoje” Luften e Trete Boterore!
    Por…si ka funksionuar Jerusalemi i perbashket izraelito-palestinez?
    Nje vater e pashuar konflikti qe demostron me se mire absurditetin e bashkjeteses midis ketyre dy etnive!
    Askush nuk mund te thote se Jerusalemi ka qene der sot ne paqe. Ka qene vetem arene lufte me plot viktima!
    Jerusalemi eshte brenda territorit Izraelit. Se si mund te jete Jerusalemi ne administrimin izraelit, kete nuk e dijme!
    Ajo qe dijme mire por nuk i vjen pershtat ta pranojne rrogetareve te globalizmit eshte se Jerusalemi ashtu si eshte der sot eshte shembulli me i mire qe rrezon teorine e bashkjeteses se detyruar mes dy popujve qe nuk kane asgje te perbashket mes tyre, pervec urrejtjes se ndersjellte.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *