• |
ide | kryesore

Abuzimi/ Rruga e Kombit, tarifat më të larta të pagesës në Europë për mirëmbajtje

Lajme, Të fundit



Tarifat që priten të aplikohen qysh këtë javë në rrugën e Kombit janë më të lartat në Europë. Portali europian http://www.tolls.eu jep të dhëna të detajuara për të gjitha tunelet, urat dhe autostradat që janë kundrejt pagesës ne Europë. Siç shihet edhe nga renditja Shqipëria ka nivelin më të lartë të tarifave të vendosura ndaj një investimi publik vetëm për mirëmbajtje, me 5 euro për veturat dhe 22.5 euro për kamionët.

Sipas informacioneve zyrtare, Austria merr taksë për rrugët me pagesë mesatarisht 0.5 euro në ditë për një veturë dhe 0.9 euro për një kamion. Në Maqedoni pagesa varion 0.9  euro në ditë për veturat në 2.5-3.5 euro për kamionët.

Ndërsa në Tuneli Prado-Carénage, në Francë kërkon një tarifë 2.8 euro për vetura dhe 3.2 euro për kamionët. Në Turqi Ura Sulltan Selim mbi ngushticën e Bosforit aplikohet pagese për veturat 1.7 euro në ditë dhe për kamionët 2.3 euro. Në Moldavi veturat paguajnë 0.5 euro në ditë dhe në Rumani  0.4 euro në ditë.

Këto çmime funksionojnë për investime të bëra kryesisht nga privatët, të cilët nëpërmjet taksave nxjerrin paratë e investimit. Ekspertët nga Drejtoria e Përgjithshme të Rrugëve pohojnë se zakonisht për mirëmbajtje tarifat në maksimalen e tyre janë 2.5 euro për 100 kilometër. Ndërsa kontrata e mirëmbajtjes për rrugën e Kombit është vetëm për aksin, Milot- Morin që është 101 kilometër.

Tarifa më të larta koncesioni aplikohet për tunelet në Itali që lidhin zonat turistike të Mont Blanc, që janë zona turistike që japin më shumë se dy versione për lëvizje.

Rruga e Kombit e është një investim publik që i ka kaluar të 1 miliardë euort, teksa koncensioni i saj do të funksionojë vetëm për mirëmbajtjen. Ekspertët pranë koncorciumit Catalyst që do të menaxhojë koncesionin pohojnë se tarifa është e lartë për shkak të lëvizshmërisë së ulët. Por tarifa gjithashtu rrezikon të kthehet në bumerang për trafikun dhe të ulë më tej lëvizjet e makinave në autostradë.

Edhe nëse trafiku bie koncesionari Catalyst e ka transferuar rrezikun tek qeveria, e cila ka marrë përsipër në kontratë të kompensojë pagesat për trafikun e munguar ( nen minimumin 6-7 mijë automjete në ditë).

Përveç taksave që do të paguajnë qytetarët (5 euro për makinë) buxheti i shtetit do të paguajë koncesionarin në 13 vitet e para të paktën 65 milionë euro, si subvencion për trafikun e munguar. Nëse edhe pas vënies së pagesës trafiku është mbi minimumin 7 mijë automjete ne ditë, fitimi i kompanisë do të ndahet 50 % me qeverinë.

Aplikimi i taksës në rrugën e Kombi është shumë e lartë sidomos për mjetet e transportit të mallrave. Bashkë me pagesën 20 euro për skanimin në doganë që është një taksë ekstra që nuk aplikohet në asnjë vend të Europës, pagesa prej 22,5 eurosh në rrugën e Kombit do të zhvlerësojë tërësisht tregtinë me Kosovën dhe më tej nëpërmjet kësaj autostrade. 43 euro është një kosto e lartë për bizneset, të cilët do të shohin mundësi të reja tranzitimi.

Mirëmbajtja në Rrugën e Kombit është dhënë për një afat 30-vjeçar. Objektivi kryesor i këtij koncesioni/PPP për punë dhe shërbime është përmirësimi i autostradës, funksionimi dhe mirëmbajtja efektive e saj./ Monitor

Burimi: Tolls.eu

Burimi: Tolls.eu

Burimi: Tolls.eu

Burimi: Tolls.eu



4 Comments

  1. o rrjepi o qelbesira rama rrjepi se nenprodukti i negjmije qenefit qe te voton e qe jan krymbat e qenefit ku ka dhjer stalin,popoviq e mao LUU ce dun KET MERITOJN.veri taks edhe kur qin grat e tyre apo dashnoret se keta derra e paguajn.

  2. O Bushat o qelbsire, boll vodhe artikujt e Monitor!
    Po te kishe mundesi edhe ti do vidhje koncesione, njesoj si rama. Plehre!

  3. Perse mos te paguajne shqiptaret me shume se europianet per autostrade? A dini se sa jane te ardhurat per fryme, a e dini se sa shpenzojne njerezit per te jetuar, ae dini se sa taksa paguan ky popull, po ae dini se nuk ka me vende pune se popullieshte i punesuar, a e dini qe shumica enderrojne pe r tu larguar si mbyti fukaralleku eky, nga kulla e surrelit si perandorvendos. vulos, vjedh, fut ne burgje, fal pasurite e shqiptareve, pasuro oligarket e vellackon, tregto kanabis me shumice e pakice, tranzit drogat e re nda, e ci mungon ketij shtypesi tepopullit? VETEM REVOLUCIONI DEMOKRATIK< te shporret per tu harruar, e per mos ty kethyer me, vetem kjo i ka ngel fukarenjeveqe i ka degedisur kjo qeveri e qelbesirave.

  4. Perse mos te paguajne shqiptaret me shume se europianet per autostrade? A dini se sa jane te ardhurat per fryme, a e dini se sa shpenzojne njerezit per te jetuar, ae dini se sa taksa paguan ky popull, po ae dini se nuk ka me vende pune se popullieshte i punesuar, a e dini qe shumica enderrojne pe r tu larguar si mbyti fukaralleku eky, nga kulla e surrelit si perandorvendos. vulos, vjedh, fut ne burgje, fal pasurite e shqiptareve, pasuro oligarket e vellackon, tregto kanabis me shumice e pakice, tranzit drogat e re nda, e ci mungon ketij shtypesi tepopullit? VETEM REVOLUCIONI DEMOKRATIK< te shporret per tu harruar, e per mos ty kethyer me, vetem kjo i ka ngel fukarenjeveqe i ka degedisur kjo qeveri e qelbesirave.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *