• |
ide | kryesore

Bashar al-Assad: Konflikti në Siri mund të përshkallëzojë në ‘Luftën e III-të Botërore’

Planet



Presidenti sirian Bashar al-Assad paralajmëron se ekziston një kërcënim serioz që konflikti në vendin e tij mund të zgjerohet dhe të çojë në shpërthimin e Luftës së III Botërore.

Ai i bëri komentet në një intervistë të dhënë kohët e fundit, në të cilën tha se tensionet mes SHBA dhe Rusisë kanë shkuar përtej Luftës së Ftohtë.

Duke folur për gazetën greke Kathimerini, Assad tha: “Padyshim që nuk është një luftë e ftohtë, është diçka më e madhe se një luftë e ftohtë, por më e vogël se lufta e mirëfilltë. Dhe shpresoj që të mos shohim një konflikt direkt mes këtyre superfuqive, sepse kur kjo të ndodhë gjërat do të dalin jashtë kontrollit për pjesën tjetër të botës”.

Sipas asaj që shkruan e përditshmja “The Sun”, Assad shpreson që të evitojë ndërhyrjen e jashtme në anën e armiqve të tij, në mënyrë që të vazhdojë të qëndrojë në pushtet në shtetin tashmë të shkatërruan nga lufta.

Megjithatë është e vërtetë se gjatë viteve të fundit, Siria është kthyer në epiqendrën e tensioneve mes superfuqive botërore dhe atyre rajonale, që kërkojnë të kenë influencë.

Rusia dhe Irani kanë dërguar trupa dhe materiale për të mbështetur regjimin e Assad, që përballet me një rebelim të gjerë.

SHBA, Britania, Franca dhe Turqia, sëbashku me Arabinë Saudite kanë mbështetur grupet rebele që luftojnë kundër Assad.

Dhe me forcat e armatosura të kaq shumë shteteve aktive në Siri, prej kohësh ekziston frika se mund të çojë në përplasje dhe në shpërthimin e Luftës së Tretë Botërore.



2 Comments

  1. Pse nuk i thoni gjerat ashtu sic jane. “Rebelimi i gjere” nuk ishte gje tjeter vecse grupi kriminal terrorist islamist ISIS i formuar e perkrahur financiarisht dhe i paisur me arme nga ShBA, Arabia Saudite dhe Israeli.

  2. nuk duhet pyetur per luften por perse po zhvillohet lufta, a mund te menaxhohet kjo situat ,cilat jan mundesit ne doren njere zore ,a eshte e mundeshme paqa,duhet te gjith te kemi kurojon te themi qart ralitetin sepse qartesia orienton bindje vlersim perkrahje,,zgjillje paqe,kjo vjen ne kuptim ,ne disa drejtime 1 ne ligjet e zhvillimit dhe rregullimit te jetes ,qe nga krijimi 2 kuptimi dhe bindja ne ullzim 3 cfar pritetet te ndolle 4 mentaliteti njerzore ,analiza perzgjellja ligjet e zhvillimit te jetes fetarisht shkencerisht dhe praktikisht jan te qartesuara ne cdo detaj ,njerzimit nuk i mungon kuptimi bindja dhe vlersimi,2 ullzimi i barabarte nga i njejti zot ekziston per te gjith dhe nuk eshte i privuar askush nga kjo mundesi perfitimi,te dobive ne te,3cfar pritet te ndolle ,ai qe me urtesi te malle na krijoj ne dhe gjithcka e ka qartesuar gjithcka ceshtja eshte ne sejcili per veten e vet te qartesohet per veten e tije per ulltimin e tije nga zoti drejte zotit,ta marrin veten ne llogari perpara se ta marrin i malli zot ,se ku gjendet me mendimin fjalen dhe vepren e tije ,sipas ligjit zotit,sepse zoti ka garantuar qe menduesit folesit dhe vepruesit e padrejte do ti ndeshkojne ,ndeshkimi tije ndalet vetem me pendim ndjes dhe hak kurse vepruesit e mendimit fjales dhe vepres se mire ,zoti mallerishem ka garantuar shperblim ne dy botet keto i ka qartesuar ne detaje,ne shpalljet e tije,krijuesi gjithesise ,me urtesi meshire e krijoj gjithcka ne ne per ne dhe rreth nesh me meshire te plote dhe falas per ne ,imagjinoni nje veshke apo nje organ te rendesisem per trupin tone zoti na dha falas me meshiren e tije ,kurse ne per njeri tjetrin e shesim me aq para nese semuremi ,saqe nganjehere njerezit vdesin sepse skan mundesin e blerjes po sikur zoti gjithesise pronari me i mall te na shiste gjithcka qe ne shohim si do isht puna jone,ndoshta kemi nevoje per nje analize te thelle ne meditim sejcili brenda vetesqe te gjejme veten ralizimin e deshirave tona brenda rregullave dhe ligjeve ,qe nuk shklasin te drejten e askujte ,vertet sot ka grupe njerzore qe kontrollojne ekonomin politiken ligjet mediat fuqin teknologjin ,disa presin te dalin kodrat e arit disa presin ardhjen e profetit mashtrues disa presin ardhjen e imam mehdiut disa presin ardhjen e birit meremes disa te dalin xhuxhat disa diten e dhogaris ,por ne pergjithesi ,sejcili e ka te mundur per tue kuptuar bindur vlersuar dhe perkrahur mendimin se nuk duhet pritur asgje ,perderi sa sejcila ngjarje qe do ndollin eshte percaktim i zotit,dhe ne nuk pyetemi per te se a duhet apo nuk duhet te ndollin por sprovohemi ne po jetojme dhe kalojme fazat e paracaktiimit te zotit te sproves ku sproven e terheqim vet me mendimet fjalet dhe veprat tona,per te cilat ngarkohemi me pergjegjsi dhe do merremi ne llogari perpara zotit,,ajo qe na mbetet per gjith esht njohja zotit permes ullzimit dhe ligjit tije praktikimi tije veprimi sipas tije dhe na mjafton per te qene ne paqe me te njeri me tjetrin dhe gjallesat ne miresi dhe dobi per sejcilin per cdo faze te zhvillimit te jetes,njerzimi t dituria dhe njerezit e saje per te si mungojne ,mundesit ekzistojne askush nuk eshte i pamundeshem dhe privuar nga kjo mundesi ,sepse ne esenc jemi njerez te njejte te gjith me mundesi logjike te gjith e duam te drejten per vete miren kendeshmen jeten ku per jeten mirqenien e saje sejcili investon shum sejcili e don paqen per veten dhe paqen ne boten e pertejme ,askush nuk ja deshiron te keqen vetes se tije nuk e urren veten e tije ,por qe duke i bere padrejtesi tjetrit duke pasur zili dhe urryer fatn e tjetrit ligjet e zotit na nxjerrin pacmangeshem kunder vetes si urryes dhe shkaterrues te vetes ku cdo gje qe i bejme dikujte neve ne fakt po ja bejme vetes tone per veten tone nese i bejme mire ,po i bejme mire vetes sone dhe nese ne i bejme keq po i bejme keq drejtperdrejte vetes sone ,o njeri pa mendo pak ti veten e don shum perse po e urren dhe shkatrron duke urryer dhe shkatrruar tjetrin ,medito qe te bindesh dhe rivlersosh qendrim me logjik te shendoshte qe te mos zhgenjehesh nga padituria ,dhe te behesh i njejte ne mendime fjale dhe vepra te jeshe i qete ne paqe jo i trishtuar nga pasiguria,pavarsisht nga percakltimi i zotit dhe ngjarjeve qe do ndollin ,ti per veten tende zgjill m,endimin fjalen dhe vepren e mire ashtu sic desiron per vete dhe per tjetrin mire ,sepse zoti mallerishem ne percaktimin e ligjeve te tije per te miren ka garantuar vetem shperblim te mire ,zoti eshte i pastert dhe i drejte meshireshem fales dhe i bute ,,,,/jo si ne por dhe ndeshkues i ashper ,per zullumqaret,komenti behet per sejcilin njeri ,te mos habitet shperqendrohet por te mendojne vetem per te miren e tije qarte drejte pastert ,pa u zhgenjyer perderi sa mundesit ekzistojne me respekt per te gjith kerkoj hallall per keqkuptimet mbasi ne menyre te barabart e shoh si domosdoshmeri dobie per te gjith pare nga cdo kendveshtrim

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *