Reklama festive e regjizorit të ri Phil Beastall, e cila është bërë me një buxhet prej vetëm 50$, ka marrë mbi 5 milionë shikime në Facebook, duke emocionuar këdo që e ka parë.
Video-ja u postua nga Phil, si një përgjigje ndaj John Lewis dhe firmës së tij e cila realizoi si çdo vit reklamën e Krishtlindjeve, duke shpenzuar kësaj rradhe mbi 7 milionë paund, dhe duke pasur protagonist kryesor Elton John. Regjizori bashkangjitur me videon shkruajti: “Pasi pashë reklamën e John Lewis, doja të ndaja me ju filmin tim të Krishlindjeve, të cilin e kam bërë në vitin 2014”.
“Është një film i shkurtër për një njeri që numëron ditët deri sa të vijnë Krishtlindjet, në mënyrë që të vazhdojë një traditë të përvitshme, të nisur nga një moment tragjik i të shkuarës”- shton 32 vjeçari, i cili e ka titulluar këtë krijim të tijin: “Dashuria është një Dhuratë”.