• |
ide | kryesore

Jumbo shqiptare hap dyqanin e parë në Malin e Zi

Stil



Podgorica u kthye të premten në qytetin e radhës që priti dyqanin më të ri të JUMBO-s, që drejtohet nga kompania shqiptare Kid Zone, dhe që përbën çeljen e parë të kësaj marke në Malin e Zi. Përmes një atmosfere festive në praninë e Ministres së Ekonomisë vendase, Dragica Sekulic, u inaugurua dyqani JUMBO me një sipërfaqe prej 2500 m2 dhe mbi 50 punonjës të rinj dedikuar për të ofruar shumëllojshmëri produktesh nga të gjithë kategoritë. Numri i vizitorëve në ditët e para ka qenë shumë i lartë dhe gjithashtu mediat kanë shfaqur interes të përcjellin këtë investim të Grupit Balfin në Malin e Zi.

Në fjalën e tij, Drejtori Ekzekutiv i JUMBO-s, Toljan Papajorgji, përballë një pranie të gjerë mediatike, falenderoi ndër të tjera institucionet malazeze për mbështetjen dhe siguroi që përmes Grupit Balfin, JUMBO nuk do ndalet në rrugën e zgjerimit në këtë shtet.

Jumbo, nën emrin e Kid Zone u hap fillimisht në nëntor të vitit 2011 në qendrën më të madhe tregtare në Shqipëri, në TEG, dhe një vit më vonë, në 27 nëntor 2012 edhe në QTU.

Duke parë suksesin e madh të rrjeteve të dyqaneve të tipit “retail store” në Greqi, Qipro, Bullgari, Rumani etj, Jumbo erdhi si kërkesë e tregut shqiptar dhe si i tillë u përqafua menjëherë nga tregu vendas.

Pika më e fortë e Jumbo-s, ajo çka e bën atë të jetë ndryshe nga ofruesit e tjerë në treg është shumëllojshmëria e produkteve të kategorive të ndryshme, pasi Jumbo është për të gjithë familjen. Gama e gjerë e produkteve, cilësia dhe çmimet ekonomike e ka bërë atë të jetë lider në treg në kategorinë e lodrave për fëmijë dhe jo vetëm.

Më në detaj, në JUMBO mund të gjenden që nga lodrat për fëmijë dhe artikujt sportivë, e deri tek ato të kopshtarisë, veshmbathjet, tekstile dhe dekor, aksesorë pastrimi dhe për kuzhinë, aksesorë kurimi, produkte për bebe, aksesorë makinash, zyre dhe shkollash, si dhe materiale për party dhe kafshë shtëpiake.

Por Kid Zone (Jumbo) nuk u ndal vetëm në Shqipëri, dhe sot, pas 8 vjetësh, ajo operon në 4 tregje të ndryshme në rajonin e Ballkanit, me rreth 700 punonjës dhe 16 dyqane të mëdha. Ajo ka një plan ambicioz zgjerimi, ku pritet të debutojë edhe në tregje të tjera rajonale dhe jo vetëm dhe ta rrisë ndjeshëm numrin e të punësuarve, duke e çuar deri në rreth 900 të tillë.

Vetëm në Shqipëri, kompania numëron 5 dyqane dhe 230 punonjës.

Hapjet e fundit në Shqipëri kanë qenë në qytete si: Fieri, më 27 Prill 2018, Shkodra, më 8 Qershor 2018 dhe Durrësi më 17 Gusht 2018, ndërkohë që parashikohet hapja e tre dyqaneve të reja në qytete si: Elbasani, Korça dhe Vlora. Me këto hapje, numri i punonjësve në Shqipëri do të shkojë në mbi 300.

Ndërkohë në Kosovë kompania numëron 6 dyqane dhe 216 punonjës, teksa brenda vitit 2019 do të hapë dyqanin e 7-të në vend, në qytetin e Pejës, duke e çuar kështu numrin total të punonjësve në 250.

Në Bosnje janë 4 dyqane, me rreth 165 punonjës dhe çelja e dyqanit të fundit ishte në Cazin, gjatë muajit maj 2019.

Risia e Jumbo-s në vazhdim do të jetë investimi në një treg të ri, përtej rajonit ballkanik, konkretisht në Moldavi.

Jumbo është pjesë e Grupit BALFIN, grupi më i madh dhe inovator i investimeve në Shqipëri dhe një ndër më të mëdhenjtë në rajon, i njohur për investimet në qendrat tregtare TEG, QTU, SEG, zhvillimet e zonave rezidenciale dhe tregtare, në turizëm me projekte si Green Coast Resort dhe Vala Mar Residences, në industrinë minerare me AlbChrome dhe Newco Ferronikeli, në atë bankare me Tirana Bank, si dhe në aktivitetet e shitjeve me pakicë me rrjetin e dyqaneve Neptun, SPAR, etj.

Për më shumë informacion vizitoni facebook “Jumbo Albania” dhe instagram jumbo_albania si dhe vizitoni dyqanet e saj në Tiranë (TEG dhe QTU), Fier (Qendra Tregtare VIVA), Shkodër dhe Durrës (Qendra Tregtare “Blue Star”). (artikull promocional)



1 Comment

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *