• |
ide | kryesore

Dialogu me Kosovën/ Vuçiç: Kurti tri herë më i vështirë se Haradinaj e Thaçi

Lajme, Planet



Presidenti i Serbisë, Aleksander Vuçiç, në një intervistë për të përditshmen gjermane “Der Standard”, ka folur për një sërë çështjes që po e preokupojnë rajonin e Ballkanit Perëndimor, përshirë dialogun Prishtinë-Beograd dhe ngecjen në procesin integrues të rajonit në Bashkim Evropian.

Teksa ka folur për ardhjen në pushtet të liderit të Lëvizjes Vetëvendosje, Albin Kurti, dhe mundësinë për heqjen e taksës dhe vendosjes së reciprocitetit, Vuçiç ka thënë se duhet të pritet për të parë se çfarë do të mund të bëhet.

“Nëse Kurti dëshiron të rirregulloj diçka, atëherë le të shohim se çfarë mund të bëjmë”, ka thënë Vuçiç për “Derstandard”, transmeton Gazeta Express. Ndërsa teksa ka komentuar ardhjen e Kurtit në pushtet dhe mundësinë e rinisjes së dialogut, Vuçiç ka thënë se ndjehet i frikësuar me një zhvillim të tillë dhe ndikimin që mund të ketë në dialog, pasi që sipas tij, deklaratat e fundit të bëra nga kreu i VV’së “janë tri herë më të këqija sesa të Ramush Haradinajt e Hashim Thaçit”.

“Kam frikë për ndikimin (që mund të ketë në dialog). Ditët e fundit, deklaratat e tyre publike kanë qenë tri herë më të këqija se deklaratat e Hashim Thaçit dhe Ramush Haradinajt”, ka thënë kreu i shtetit serb./ Gazeta Express



4 Comments

  1. Erdhi Dita qe serbet trajtohen sic meritojne, dhe jo si “viktima lufte” qe duhet te durohen,perkedhelen, e te shperblehen ne kembim te “kompromisit” te tyre dhe jo vetem nga BE por edhe nga politikanet shqiptare. Albin jemi me ty.

  2. njerzit kur nuk I binden te vertetes ,ne liber,ne menyre qe te mos kerkojne ate qe su takon ,mos shklasin te drejten e tjetrit,te mos humbin kohe fuqi shok dhe miq,por te fitojne ,behen te sukseseshem perms saje duke zhvilluar interesin Brenda te drejtes qe ju takon,atehere ,do ndollin nje fenomen zinxhir sfidash,do humbin kohe fuqi shoke dhe miq shkall shkall deri sa ta kapin çmimi padrejtesis,,eshte e kollajt te mashtrosh manipulosh intrigosh deri ne nje mase te çaktuar ,por faktet I zbulojn ato ligjet I ndeshkojn ato njerzit I urrejn dhe luftojn ato,dhe ne fund njeriu I padrejt thot armik ky dhe armik ai jo armik I vetes u bere vet,me padrejtesi ndaj tjerve ,dhe tani qe perballesh me sfida dhe çmim faji nuk eshte I askujt tjeter veç teje,tani urre apo ndrysho veten prano ralitetin kot skan thene ai qe kerkon ate qe si takon humbet edhe ate qe e ka ,vall ti do te vertetosh fjall perfjal me veprime gjersin e padrejtesis ,eshte çeshtje jotja por si fillimi si fundi saje do jet dem per ty ,dhe pasuesit tuaj,se them un e krijoj zoti te till e tregoj shkença e tregoj historia raliteti praktika,bej çte duash çfar te mbjellesh korr,dhe çfar te kerkosh do gjesh ,kjo eshte nje keshill dobi per ju largohuni nga padrejtesia mbasi nuk deshiroj tu shoh ne ndeshkimin e saj,kostot humbjet trishtimin deri tani I kaluan shqiptaret dhe kjo vjen me rrall,nese su pelqen lark mendjen gojen dhe veprimet nga padrejtesia

  3. padrejtesia,shte semundje ngjitese qe kap nje njeri grup njerzore duke u kthyer gjat zhvillimit vet ne epidemi ,dhe pandemic mbasi ik kap lle kundershtaret e saje per tu vetmbrojtur ,padrejtesia ate qe e kap e vret,ne mendje zemer shpirt,si zoti mallerishem e ka krijuar ate,dhe te verteten ,urdheroj te verteten dhe ndaloj padrejtesin ,dhe ke quajti padrejtesi,padrejtesi quajti si te ndaluar,[haram] gjithçka te keqe dhe demeshme per jeten gjallesat dhe njerzit,dhe ke quajti te lejuar [hallall]gjith çka qe eshte e dobisheme per njerzit jeten gjallesat,duke vene çak per sejçilen ,qe nga krijimi dhe shoqeroj me ullzim qe njerzit ta kuptojne,me mire,krijuesi gjithesis e ndeshkoj padrejtesin ne tre shkallet e veprimit,,dhe praktikisht I padrejti quhet I smure,nga padrejtesia,ne shkallen e pare te veprimit saje kur mendon padrejtesin ndjehet I stresuar,e nese vazhdon te thellohet ne te kalon ne gjendje depressive,stresi dhe depresioni a nuk sjellin semundje te ndrysheme sipas llojit nga me te lehtat deri tek te rendat vdekjeprurese po sigurisht,ky eshte ndeshkim I krijuesit te botnave ,qe ne mendime per padrejtesin ,shenjat faktet jan te qarta,vazhdojme,pjesen tjeter te zhvillimit saj ,fjala kur njeriu shpreh fjal te padrejta urrehet kundershtohet ngado luftohet tjeret e ja mbyllin gojen me fakte,por ,dhe nese dikush provon ta,thojne emrin e kapitullit qe renditet fjal per fjal e ndaluara prej zotit botnave qe e quajm padrejtesi ose ne gjuhen e fes e ndaluar dhe gjuhen e shpalljes haram ne fund te fjales haram goja rrin mbyllyr,ja dhe faktet per fazen e dyt te zhvillimit padrejtesise,ne aspektin shprehje ,dhe aspekti tjeter veprim kur dikush vepron padrejtesi,ndeshkohet nga gjitha anet sipas shkalles se padrejtesis qe ben ,padrejtesin ,e urren zoti dhe urrejne dhe luftojne gjitha krijesat,padrejtesin jan pak qe e luajn por te gjith e urrejm kjo vjen nga çilesi krijimi ,dhe rregullat e jetes ,pra nje e pergjidheshme padrejtesia nuk ka dobi pos demit nder gjallesa,e kundert nga kjo eshte drejtesia e verteta,padrejtesia behet epidemi per nje grup njerzish ,ku demi tyre behet pandemi ne gjinin njerzore gar per tu mbrojtur,po ne si popull ne mezin e padrejtesise ,te kesaj pandemie,,si mund te shpetojme po mbeshtetja vetem tek I malli zot ,veprimi sipas ullzimit tije ,dhe ne unitet mendimi dhe veprimi,te japim mesazhin e bindjes,qe padrejtesia nuk ka vler dobi ,ashtu si ju nuk deshironi tu behet nuk pranojm kurrsesi,as ne,ashtu si ju kerkoni ,te drejtat tuaja kerkojme dhe ne tonat,zoti ne finale lejoj vetmbrojtjen dhe sakrifiçen per mbrojtjen e jetes nderit prones,,keto jan te drejta te shejta dhe ska shançe te luaj kush me to uroj qe te mos shkojne deri ketu ,dhe pjesa tjeter,eshte me durim urtesi,ne unitet mendimi ,te japim mesazhin e te drejtes hakut vertetes,si vula gjitha zgjilljeve,qartesise gjallerise paqes ne mes kombeve dhe kombesive,nuk duhet te heshtim sot eshte kohe paqe,dhe eshte mundesi e malle zgjillje me urtesi ,sepse zgjill problemet dhe largon luften ,dhe kjo do thot shume nese flitet fjala dhe veprohet ragimi duhur ,ne me krejt pak shpenzime zhveltesojme dhe parandalojme luften me kosto shkatrrimesh te mella,mesazhi bindjes dhe kundershtimit ne unitet eshte e vetmja zgjillje kombetare pas 100vitet padrejtesi ekstreme ndaj nesh por dhe zhpetim I gjith atyre qe jan zhytur ne padrejtesi nga kjo semundje vetvrasese per to,dhe u hapet nje mundesi e re jete ne paqe pa strese pa depression pa humbje por e qete dhe sukseseshme Brenda te drejtave te tyre ,dhe mbi gjithçka shpirt te pastert sepse njerezve me shpirt te pastert I malli zot ju ben te munder gjithçka me meshiren e tije,pas gjith kesaj çka ndollur uroj vlersim raliteti ndarje problemesh dhe orientim zgjilljesh me drejtesi hak shpresoj

  4. kjo eshte teme nen driten e shpalljes,por ne shpalljen e tije ,apo synetit profetik,zoti mallerishem tregon qe I don ropt e vet se vet I ka kriju ,meshiren e ka me te malle se urrejtjen ndaj tyre,ai nuk don veset e tyre te keqia,,ka treguar qarte qe ,qe nuk denon ken pa ja ba ma par risk tia thojne dikusht te verteten ,por perseri nga meshira malle qe ka per ropt e tije,edhe pasi e ullzon nuk e denon perseri pa ja mundesu ta din se prej kujt duhet ruajtur si gabime,,por me e bukra eshte se,,nga syneti profetik mesojme se kur zoti don nje njeri ,I çon nje te derguar ,[kuptimi eshte dike ti tregojne te verteten ],,,,,edhe keto komente tregojne qe zoti mallerishem ,nuk I urren njerzit ropt e tije por I don ato ndaj ka bere pergjegjsi ,meditimin ne shpalljen e tije,qe sejçili ta mesojne praktikojne dhe taua thojne atyre qe se dine ne menyren me te mire,,si hak te diturise,keshillim per mire dhe ndalim nga e keqa,zoti mallerishem krijoj problemin krijoj zgjilljen ,ku ai qe futet per çdo zgjillje zoti e shperblen ne dy botet,krijoj kete bote krijoj boten tjeter ,ne boten tjeter krijoj vendin e shperblimit ne perjetesi dhe vendin e ndeshkimit,,krijoj lindjen krijoj vdekjen e duke qen se ato qe I binden zotit ne ullzimin e tije vendosen ne allurim ndaj tije meditim te ullzimit tije ne pune dhe vepra te mira,,zgjillje sepse e dine qe kan sevapet u duhen per te fituar meshiren e zotit ne perjetesi,,parajsen e tije,kush pendohet I kthehet ullzimit tioje,u kthen hakun njerzve zoti mallerishem I ka premtuar falje meshir per te,e kush qendron I pabindur ,dhe thellohet ne padrejtesi fiton urrejtjen ndeshkimin e tije ne dy botet,nje gje eshte per tu vlersuar dhe mbreslenese qe I malli zot nuk ka perjashtuar nga meshira dhe parajsa tije asken ,me perjashtim te atyre qe nuk meshirojne veten e vet sipas ullzimit zotit,nga symeti profetik mesojme qe ta kemi mendimin e mire per zotin se se ta kemi mendimin per te do ta gjejme,,ftoheni ne bindje paqe drejtesi hak shpetim kini frik zotin mbasi nga ai erdhem dhe ati do ti kthehemi duajeni veten largohuni nga padrejtesia,,dhe te gjeni shpetim padrejtesia kurr nuk ka qen nuk eshte dhe nuk do te jete shpetimi njerzore sepse nuk u krijua per te qen e tille dhe as krijesat nuk u krijuan per te sjellur paqe ekujliber qartesi gjalleri zgjillje siguri shprese shpetim vetem se drejtesi drejtesia erdhi si ullzim dhe meshire per mbare botnat,uroj mirkuptim dhe kurim te shpejte mbasi ilaçi sherues I semundjeve te padrejtesise eshte vetem e verteta drejta haku

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *