• |
ide | kryesore

Përdori ilaçin për demat, 30-vjeçari shtrohet në spital pas 3 ditësh ereksion

Lapsi Leaks

Një 30-vjeçar u shtrua në spital për shkak se kishte ereksion prej 3 ditësh. Ai kishte konsumuar një ilaç që u jepej demave për shumin, por më pas e kishte pësuar. Ngjarjen e publikon Daily Mail sipas të cilit gjithçka ka ndodhur në Meksikë.

Personi, emri i të cilit nuk bëhet publik iu nënshtrua një operacioni në “Specialist Hospital 270” në qytetin Reynosa, në kufirin mes Meksikës dhe SHBA-së. Ai iu drejtua spitalit pasi pa se nuk kishte asnjë zgjidhje tjetër.

Ai e kishte blerë ilaçin në qytetin Veracruz dhe e kishte pirë atë pasi kishte në plan të kryente marrëdhënie seksuale me një 30-vjeçare shkruan La Republica. Nuk dihet më se çfarë ndodhi pas operacionit. ©LAPSI.al

Specialist Hospital 270, Reynosa, pictured on Google in 2008. There has been no update on the man's condition after surgery
Spitali

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Kthehu