• |
ide | kryesore

Bylykbashi e Vasili në zyrën e Bashës pas takimit me ambasadorët

-Instant, Arkiva, Lajme, Të fundit

Oerd Bylykbashi dhe Petrit Vasili, pas takimit me ambasadorët Yuri Kim, Luigi Soreca dhe Duncan Norman, kanë shkuar në zyrën e Bashës.

I pranishëm në takim është dhe kreu i PD, Shpëtim Idrizi.


Dy të mandatuarit e opozitës për Këshillin Politik dhe Shpëtim Idrizi do të zhvillojnë një takim me liderin opozitar. Ende nuk është e qartë nëse do të ketë një reagim për mediat.

3 Comments

  1. opozita vazhdone merret kot me keta letyra ,sherbetore te korruptuar te bandes rama .opozita nuk duhet te leshoje asnje fije peri me ose perndryshe ti dorezoje zgjedhjet ne tavoline ,sepse nuk do ta ndjeke me njeri nga prapa .kete kerkone lavirja koreane,kete kerkone kamorristi fytyre qeni soreca.

  2. Parantez ose prolog : ndryshimi i sistemit eshte A-ja dhe Zh-ja e te gjitha ndryshimeve , nese nuk behet kjo atehere çdo ndryshim tjeter permireson diçka por ne thelb nuk ndryshon asgje .

    Kohet e fundit ka filluar nje teori relativizimi per ndryshimin e sistemit . Disa thone se meqenese kjo u ka bere nje kerkese popullore atehere partite duhet ta marrin parasysh kete kerkese vetem per faktin se po kerkohet dhe jo se eshte e domosdoshme . Disa te tjere arrijne deri aty sa thone se prape po kryetaret do ti bejne listat dhe se nuk ka asnje ndryshim . Ky eshte justifikimi me absurd dhe idiot qe kam degjuar deri sot .Por ç’eshte me e keqja kete e thone disa analist , anetar partie , politikan apo drejtues emisionesh qe ne rastin me te mire kane interesa personale , ne rastin me te keq behen servila shefash per nje llokem neser dhe ne rastin me bastard jane dashakeqas . Nese kjo teori do ishte rezultat i mefshtesise , naivitetit apo injorances se atij qe e thote do ja beje hallall . E keqja eshte se kjo behet me qellim , qellim dashakeqas , per interesa meskine personale ose partiake . Duke u bere servil dhe vegel i kryetarit ata sigurojne nje vend te sigurt ne liste ose do te marrin benefite ne te ardhmen kur partia te vijne ne pushtet .

    Nje proverb kines thote se shendeti eshte primari i primareve per njeriun , eshte njeshi i miresise . Miresite e tjera jane njsoj sikur njeshit ti shtosh nga nje zero nga pas . Dhe ajo behet njeqind, njemije ….nje milion…etj . Por nese i heqim seciles prej ketyre shifrave njeshin atehere ngelet nje zero absolute , nje gje pa vlere . Keshtu eshte eshte edhe me ndryshimet qe po behen tani ne kodin zgjedhor . Nese nuk ndyshon sistemi zgjedhor atehere zere se nuk eshte ndryshuar asnje gje . keto lloj ndryshimesh behen çdo dy vjet nga partite ne pushtet dhe koha ka treguar qe asgje e re nuk ndodh dhe ska per te ndodhur kurrsesi . keto ndryshime marrin kuptim kur ti i ve njeishi perpara zeros d,mth kur ti ndryshon sistemin zgjedhor .

    Une po ju beje nje shembull duke marre qarkun me te madh , Tiranen.
    Ky qark ka 36 deputet . Koha na ka treguar qe ne rastin me te keq njera nga partite , ne kete rast PD-ja , ka marre 12 deputet dhe ne rastin me te mire , PS-ja , ka marre 18 deputet . Pra listat emerore nga 1 deri tek 12 e kane te sigurt me 100% fitoren dhe ne kete menyre nuk ju kerrcet per fushaten dhe aq me teper ti japin llogari elektoratit , mjafton qe te bejne servilin e shefit .
    Nga 13 deri tek 18 kane nje siguri qe varion nga 50% – 99% . Keta jane te vetmit qe jane te interesuar per te bere fushate dhe jane emrat e vetem ku behet perzgjedhje sepse duhen figura te mira dhe te pastra . (per keta behet e gjithe fushata)
    Nga 19 deri tek 21 probabiliteti per te fituar eshte zero . Por , edhe keta me kalimin e kohes e kane nje mundesi sepse ndokush me siper mund te dorehiqet apo te shkoje ne ndonje post me te mire dhe keshtu e kane nje fare shprese te vaket . Gjithsesi nuk ju kercet tek fuashat , thjesht jane figurant partie qe ju eshte premtuar ndonje post drejtori ose diçka tjeter ku kane mundesi dhjamosjeje .
    Nga 22 deri tek 28 jane mbushesa topi , jane personazhe lokale te zonave te veta . Keta perdoren si figurant per tu justifikuar ne zonen zgjedhore , por qe asnjehere nuk kane pas dhe nuk do kene ndonje rendesi .
    Nga 29 deri tek 36 ose me shume , behen qoka per partite aleate ose jane mbeturina lufte , sharlatan , injorant . Thjesht jane numra . Per me shume i keni ne parlament qe tashme i njihni dhe e kuptoni se ç’mall jane .

    Te behet fushate elektorale ku do vendosen fatet e tua dhe te vendit dhe ti ke ne dore te zgjedhesh vetem 4 nga 36 prej tyre ju i quani zgjedhje ? Ju e quani demokraci ? Ju e quani sistem te mire ? Ku eshte konkurrenca ketu ? A do vepronte keshtu nje trajner futbolli ne perzgjedhjen e ekipit te tij ? A do kishte president ekipi do ta ta mbante me shume se dyjave nje trajner te tille ? Ne menyre apsolute JO . Atehere pse vazhdohet te kembengulet per mos ndryshim ? Kjo behet vetem e vetem qe kryetaret e partive te jene sulltaner , mbreter gjakatar qe per pushtetin e tyre jane kail ta mjerojne dhe po u desh edhe ta shfarosin popullin e tyre .

    Nese marrim dhe analizojme sistemin me lista te hapura , atehere ketu ndryshon katerciperisht gjithçka . Kryetari i partise nuk do bene me harbutin ne perzgjedhje te kandidateve por si nje trajner i mire do te zgjidhte skuadren me ne forme dhe me te pregatitur nga i pari deri tek i 140 kandidat , sepse ndryshe humbja do ishte e sigurt dhe ai do shkarohej direkt nga ai post .
    Mendimi im personal eshte per dy lloj sistemesh :
    1-sistem maxhoritar te paster me 140 zona elektorale dhe
    2-Sistem proporcional me lista te hapura , pa koalicione dhe me prag minimal 1% dhe maximal 2.5% (Mund te behen koalicione parazgjedhore per krijimin e nje nje qeverie te perbashket )

    Sistemi i pare eshte me apsoluti dhe me i miri (Une kete dua) dhe menoj se nuk e ve ndokush ne dyshim . Por qe tek ne nuk rekomandohet shume per arsye kriminaliteti lokal .
    Ndersa sistemi i dyte eshte me i pranueshmi per kushtet tona . Lejon hyrjen ne loje te partive te reja , nxit konkurrencen , demokratizon partite , eliminon servilizmin e theksuar , veshtireson ne maximalisht hyrjen e elementeve kriminal , rrit nivelin intelektual te kandidateve dhe shume e shume te tjera . Por mbi te gjitha heq veprimin prej sulltani te kryetarev te partive dhe rrjedhimisht bene te mundur levizjen e elitave .

    Epilog : ndryshimi i sistemit eshte A-ja dhe Zh-ja e te gjitha ndryshimeve , eshte domosdoshmeri apsolute . Nese nuk behet kjo atehere çdo ndryshim tjeter nuk ka vlere sepse ne thelb nuk ndryshon asnje gje .

  3. Në një intervistë dhënë së fundmi, kryetari agraro-ambientalist, Agron Duka, ndër të tjera theksoi që: “Opozita kërkon edhe identifikimin biometrik, pasi janë mbushur kutitë e votimit me emigrantë që nuk kanë ardhur fare në Shqipëri”.

    Ky pohim i zotit Duka është shumë interesant dhe shpreh një të vërtetë. Është nga ato të vërteta që nuk janë legjenda urbane, por që janë provuar me vendim gjyqësor për të cilën komisionerët kanë bërë burg.

    Për ata që e kanë harruar, ky fenomen ka ndodhur kur në pushtet ka qenë opozita e sotme, me kryeministër Sali Berishën dhe ministër të Jashtëm Lulzim Bashën.

    Më 28 qershor 2009, në komunën Rruzhdie në Fier, për zgjedhjet e përgjithshme parlamentare u konsumua pikërisht ajo që ngre me forcë zoti Duka: “Mbushja e kutive të votimit me emigrantë që nuk kanë ardhur fare në Shqipëri”.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Kthehu