• |
ide | kryesore

Fenomeni Kardashian, si ndryshoi imazhi në rrjete sociale

-Instant, Paparazzi, Slider



Kim Kardashian West – nënë e katër fëmijëve mbush 40 vjeç dhe po shënon lëvizjen në moshën e mesme duke nisur një linjë të re veshjesh në Mbretërinë e Bashkuar, duke u shfaqur në kopertinën e revistës Grazia së bashku me një intervistë rreth veshjeve të saj, duke dhuruar një milion dollarë në fondin e ndihmës armene dhe duke u bërë Martha Stewart për brezin pandemik me një linjë të brendshmesh që do të nisë së shpejti, të quajtur KKW Home. Natyrisht, të gjitha këto lajme u shpërndanë përmes llogarive të saj në rrjetet sociale. Ajo tani ka 190 milionë ndjekës në Instagram.

Ka pak njerëz që përcaktojnë kohën në të cilën jetojmë mjaft si Kardashian West. Ishte vitit 2012 kur ajo u bashkua me Kanye West. Ishte simpatike. Ata ishin miq. Nëse do të dukej si një shaka (emërtimi i vajzës së tyre North West nuk ndihmoi), ajo shpejt drejtohej në diçka më frikësuese – fillimet e një çifti pushteti i cili, në verën e vitit 2020, do të lehtësonte ngjitjen e njëri-tjetrit në fushën e yjeve. Në vitin 2014, çifti u shfaq në kopertinën e Revistës ‘Vogue’. Kopertina tërhoqi shumë kritika, kryesisht nga industria e modës, duke vënë në dyshim kredencialet e modës të Kardashian West. Redaktuesja e ‘Vogue’, Anna Wintour, thotë se ishte sfiduese, megjithatë. Në letrën e redaktorit të saj, ajo shkroi: “Një pjesë e kënaqësisë së redaktimit të ‘Vogue’…është të jesh në gjendje të shfaqësh ata që përcaktojnë kulturën në çdo moment të caktuar”. Ajo gjithashtu (herë pas here) ka përdorur markën për të mirë, duke përdorur trashëgiminë e saj armene për të ndriçuar historinë dhe konfliktin e vendit. Dhe atëherë ishte lobimi i saj ndaj Presidentit Trump për të liruar Alice Marie Johnson, një grua 65-vjeçare e cila u dënua me një burgim të përjetshëm plus 25 vjet pa mundësinë e lirimit me kusht për trafikimin e kokainës. Pasi Johnson u la e lirë, Kardashian West e bëri atë imazhin e linjës së saj të rrobave, duke dëshmuar se asnjë mundësi marketingu nuk do të humbet kurrë. Kardashian West madje ka përfunduar një vit shkollë juridike dhe është avokate e reformës në drejtësinë penale.

Një pjesë e vlerës së Kardashian West qëndron në atë se sa e lehtë është ta urresh atë, konsumin e dukshëm që ajo mishëron dhe si nga ana tjetër, emri i saj ka kuptuar kaq shumë gjëra. Ethan Zuckerman, i cili doli me termin “pop-up ads”, shpiku fjalën “Kardashian” për të treguar një “njësi të famës së pamerituar”. Por ju nuk mund ta mohoni arritjen e saj. Salman Rushdie shkroi një biografi për të. Gabriel Bruce këndoi për të. Dikur kishte argumente se sa të tmerrshëm ishin njerëzit që ishin të famshëm për të qenë të famshëm. Tani nuk ka.

Saktësisht sesa e famshme është bërë Kardashian West është pothuajse e pamundur të përcaktohet, duke pasur parasysh se ajo kontrollon nivelin e saj të famës. A do ta matnim interesin tonë për të kundrejt interesit të një brezi të hershëm për Jacqueline Kennedy Onassis ose Elizabeth Taylor, siç ndoshta do të dëshironte që ne të bënim? Shumica e personave të famshëm me arritjen e saj mbështeten në ruajtjen e privatësisë së mjaftueshme për të ruajtur statusin e tyre (sa dimë për Tom Hanks?); Mungesa e privatësisë së Kardashian West është statusi i saj.

 



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *