Pasi kanë jetuar një nga netët më emocionuese të historisë së fundit me 2-0 ndaj Juventus, mbërrijnë të dhëna në lidhje me revolucionine planit të imazhit që Interi po përgatitet të kalojë. Në muajt e ardhshëm, në fakt, do të zbulohen logo e re dhe “pretendimi i ri” që do të shoqërojë promovimin e stemës së Interit në nivel reklamimi: emri i klubit do të mbetet Klubi i Futbollit Internazionale Milano (sa për t’u sqaruar pas lajmeve false të lëshuara orët e kaluara), vetë klubi përmes CEO së korporatës, Alessandro Antonello, ndërhyri për të sqaruar çështjen në mënyrë të vendosur, por logo e re do të shoqërohet nga emri-slogan Inter Milano (markë e re për arsyet e marketingut), pikërisht siç klubi zikaltër është i njohur tashmë në të gjithë botën. Ristilimi i logos duhet të shohë përjashtimin e Duomo me përfshirjen e stilizuar të qiellgërvishtësve të rinj të kryeqendrës lombarde.
Stema, e krijuar në 1908 nga ilustruesi Giorgio Muggiani, është modifikuar gjatë dekadave, por asnjëherë nuk është ndryshuar plotësisht. Tani, sidoqoftë, mund të pësojë një ndryshim të rëndësishëm: “F” dhe “C” do të zhduken dhe do të dizenjohen rreth shkronjave “I” dhe “M”, detajet e Milanos moderne, ato të qiellgërvishtësve Porta Nuova dhe City Life.
Për këtë ndryshim stili Suning ka punuar për muaj me radhë dhe edhe nëse grupi kinez tani po kërkon investitorë të rinj, sigurisht që do të jetë ai që do ta drejtojë klubin drejt së ardhmes. Prezantimi, në fakt, duhet të bëhet në muajt e ardhshëm, afër ditëlindjes së klubit (9 mars). Me lamtumirën e sponsorit Pirelli tashmë të planifikuar për në 2021/22, Inter do të paraqitet në fillim të sezonit të ardhshëm me një veshje krejtësisht të re. Me shpresën se diçka tjetër që ka munguar për ca kohë mund të qepet në fanellën e zikaltërve…