• |
ide | kryesore

Në flakë për 27 sekonda, i përplasur me 192 km/h: ja raporti për aksidentin e Grosjean

-Instant, Sport



Departamenti i Sigurisë së FIA-s ka përfunduar hetimin për aksidentin e 29 Nëntorit në GP të Bahrejnit, gjatë së cilit Romain Grosjean rrezikoi jetën e tij kur Haas-Ferrari i tij – pas një kontakti me Daniil’s Alpha Tauri Kvyat – u përplas me barrierat e Kthesës 3 në xhiron e parë. Hetimi i FIA-s u përqendrua tek dy makinat e përfshira në aksident, duke theksuar se disa makina të tjera kishin një rol indirekt, por jo vendimtar në shkaktimin e aksidentit. Në xhiron e parë, Grosjean po udhëtonte me 241 km / orë kur humbi kontrollin në dalje të Kthesës 3 për shkak të kontaktit midis pjesës së pasme të tij të djathtë dhe të përparame majtas të makinës së Daniil Kvyat, ndërsa përpiqej të lëvizte nga e majta në të djathtë të pistës.

Kontakti ngriti pjesën e pasme të makinës së Grosjean, duke e detyruar atë të rrëshqiste në të djathtë dhe duke e çuar atë të shkonte – jashtë kontrollit – drejt zonës së daljes brenda qarkut në dalje të kthesës 3. Haas u përplas me binarët në fund të rrugës së arratisjes me një shpejtësi prej 192 kilometra në orë, me një kënd prej 29 gradë në lidhje me drejtimin e udhëtimit, me një ngadalësim prej 67g. Për shkak të dështimit të seksionit qendror të barrierës dhe një deformimi të rëndësishëm të pjesëve të sipërme dhe të poshtme, celula e mbijetesës ka depërtuar në barrierë vetë dhe është ndalur përtej saj.

Makina pësoi dëme të mëdha gjatë goditjes, duke përfshirë ndarjen e grupit të fuqisë nga celula e mbijetesës. Dera e serbatorit të karburantit në anën e majtë është zhvendosur dhe lidhja e energjisë është hequr nga çanta e sigurisë e serbatorit të benzinës. Të dy furnizojnë rrugë kryesore për daljen e karburantit nga rezervuari.

Flamuri i kuq u shfaq afërsisht 5.5 sekonda pas goditjes dhe Makina Mjekësore arriti në vendin e përplasjes në njëmbëdhjetë sekonda, falë rrugës shkurt të marrë nga shoferi (Alan van der Merwe) për të shmangur Kthesën 1, duke demonstruar njohurinë e cirkuitit dhe përgatitjes. Ndërsa van der Merwe merrte një fikës zjarri nga Makina Mjekësore, Dr. Ian Roberts arriti në vendin e aksidentit dhe udhëzoi një komisioner që të drejtonte fikjen e zjarrit në zonën e kabinës, ku dalloi Grosjean që përpiqej të dilte nga kabinën e pilotit, duke pasur sukses pas 27 sekondash.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *