• |
ide | kryesore

Platformat e mediave sociale në luftë për talentet e internetit

-Instant, F1, Paparazzi



Kur Katerina Horwitz filloi si një influencuese e mediave sociale në vitin 2016, ajo nuk fitoi shumë para përtej një grushti postimesh të sponsorizuara. Disa vite më vonë, Horwitz dhe bashkëshorti i saj Yinon lanë punën e tyre ditore 8 orëshe, hapën një llogari të përbashkët në Instagram dhe u bënë krijues me monetarizimin e 400,000 ndjekësve të tyre, duke përfshirë shitjen e filtrave të fotografive dhe ndërtimin e një aplikacioni që ofron redaktime për Instagram Stories.

Por kohët e fundit ata kanë gjetur një rrjedhë më të thjeshtë të të ardhurave, të fitojnë para direkt nga kompanitë e mediave sociale. Çifti mori një pagë gati 30,000 dollarë nga Snapchat për vetëm një video që ata postuan në atë që quhet “Spotlight”. Ata gjithashtu kanë fituar shuma më të vogla nga TikTok për të qenë pjesë e fondit të tij krijues, i cili paguan ndikuesit e mediave sociale bazuar në numrin e shikimeve të tyre në video.
“Ne e duam krijimin, por sigurisht që do të shkojmë në platformën që na paguan më shumë”, tha Horwitz për CNN Business.

Krijuesit janë gjaku i çdo platforme të mediave sociale, tendencat drejtuese dhe angazhimi dhe ndërtimi i një komuniteti besnik. Por gjithnjë e më shumë, kompanitë e mediave sociale duket se po zgjohen me realitetin e përshkruar nga Horwitz. Krijuesit mund të bashkohen me një platformë për të krijuar një audiencë, por në fund të fundit platforma duhet të paguajë që ata të qëndrojnë për ndërtimin e kësaj platforme. Në muajt e fundit, kompanitë e mëdha të teknologjisë kanë rritur përpjekjet për të bërë pikërisht atë, duke krijuar gjithnjë e më shumë mënyra për krijuesit për të fituar para në platformat e tyre, si nga të ardhurat nga reklamat në përmbajtje dhe nga materiali i drejtpërdrejtë.

Snapchat po paguan gjithsej 1 milion dollarë në ditë për ata përdorues që bëjnë videot më argëtuese për rivalin TikTok Spotlight. TikTok nisi një fond krijues 200 milion dollarë vitin e kaluar, i cili premton të arrijë qindra mijëra krijues me planet që ai të rritet në 1 miliard dollarë gjatë tre viteve të ardhshme.

Twitter së fundmi njoftoi se po eksploron mundësinë e përdoruesve që bëhen abonentë me pagesë në llogaritë e tyre të preferuara në Tëitter. Dhe të Dielën, aplikacioni i përqendruar në audio Clubhouse njoftoi një program përshpejtues që synon të ndihmojë krijuesit aspirues të ndërtojnë dhe të fitojnë para nga një audiencë.

Këto njoftime pasqyrojnë si vlerën e krijuesve kryesorë të përmbajtjes në platforma ashtu edhe faktin që nuk ka pasur kurrë më shumë rrugë që personalitetet e internetit të fitojnë para direkt.
Mediat sociale janë një luftë tani, Twitter po përpiqet të gjejë mënyra për të rikthyer audienca më të mëdha dhe më të mëdha. Snap po nxit vërtet krijuesit që të përpiqen të kthehen në platformë ose të kalojnë më shumë kohë në platformë.

Edhe rrjetet më të mëdha sociale si Facebook dhe Instagram në pronësi të Facebook, me më shumë se një miliard përdorues aktivë mujorë secili, tani e gjejnë veten duke konkurruar për përdoruesit dhe talentin me shërbime më të reja si TikTok.

Javën e kaluar, Facebook njoftoi se yjet e mediave sociale tani mund të fitojnë të ardhura nga të gjitha llojet e videove, duke përfshirë edhe ato të shkurtra deri në një minutë të gjatë. Në vitet e fundit, kompania ka krijuar aftësi të tjera për të bërë para për krijuesit, duke përfshirë fitimin e të ardhurave nga reklamat që shfaqen në videot e tyre.
Nga viti 2019 në 2020, numri i krijuesve të përmbajtjes (content creators) që fitojnë ekuivalentin e $ 10,000 në muaj u rrit 88% dhe krijuesit që fitojnë $ 1,000 në muaj u rritën 94% në Facebook, sipas kompanisë. Facebook nuk pranoi të siguronte shifra të sakta se sa krijues po fitojnë ato shuma mujore.

Marrë nga: CNNBusiness

Përshtati ©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *