• |
ide | kryesore

Netflix dhe Amazon po i japin shpresë kineastëve të guximshëm indiane

-Instant, F1, Paparazzi



Skenaristja dhe regjisorja Ruchi Narain u përpoq për dekada për të gjetur punë të qëndrueshme në industrinë e filmit indian.

Edhe me dy filma të mëdhenj, me të cilët pasi sukses, kritika dhe vlerësime  – “Kal: Dje dhe Nesër”, një thriller që ajo shkruajti dhe drejtoi, dhe “Hazaaron Khëaishein Aisi”, një dramë politike që fitoi ekuivalentin e Bollyëood të një Akademie, sërish nuk do të kishte oferta pune.

“Kam luftuar shumë sepse jam një person i jashtëm dhe një grua”, tha Narain për CNN Business. “Unë po takoja njerëz çdo javë por gjithçka nuk shkoi askund.” Kjo ndryshoi kur Netflix (NFLX) mbërriti në Indi në 2016.
Që atëherë, kineastja me bazë në Mumbai thotë se ajo “është përmbytur me punë”. Filmi i saj “Fajtor” një dramë e çështjeve shoqërore në lidhje me një hetim të përdhunimit u lëshua nga gjigandi i transmetimit në vitin 2020. Në të njëjtin vit, Disney + Hotstar lëshoi ​​serialin e saj komik me 8 pjesë “Njëqind”.

Tani, rritja e vëzhgimit nga qeveria të këtyre projekteve në thelb provokuese dhe historive të tjera novatore po shqetëson Narain dhe shumë krijues të tjerë në Mumbai.

Shfaqjet origjinale në Amazon Prime dhe Netflix kanë tërbuar  politikanët indianë dhe qytetarë të rregullt që i konsiderojnë këto filma dhe shfaqje televizive të pandjeshme ndaj besimeve kulturore dhe fetare.
Ankesat e policisë janë grumbulluar gjithashtu kundër krijuesve dhe drejtuesve të ndërmarrjeve, dhe disa prej veprave që ata janë akuzuar, përfshirë kryerjen e “veprimeve të qëllimshme ose dashakeqe, që synojnë të zemërojnë ndjenjat fetare”,gjykohen me burgim deri në tre vjet, një gjobë, ose te dyja. Dhe, në muajt e fundit, qeveria e Kryeministrit Narendra Modi ka njoftuar rregulla dhe udhëzime të reja për shërbimet e transmetimit, megjithëse nuk ka ndalesa të qarta për tema të veçanta.

Komuniteti krijues i Indisë tani ka frikë se shërbimet e transmetimit mund të lëkunden dhe mund të jenë nën presion dhe të përmbahen nga prekja e historive që janë edhe nga distanca të diskutueshme. Është një shenjë shqetësuese për një industri që sapo kishte filluar të eksperimentonte me forma të reja të tregimit të historive dhe duke prodhuar shfaqje të afta për tërheqjen e publikut në mbarë botën. Vetëm vitin e kaluar, Delhi Crime, një seri dramë Netflix bazuar në përdhunimin dhe vrasjen e vërtetë të një studenti 23-vjeçar në kryeqytetin e Indisë, fitoi një Emmy ndërkombëtare.

Fillimi i një epoke të re

Ardhja e Amazon (AMZN) dhe Netflix në Indi ka qenë një ndihmë për regjisorët dhe shkrimtarët si Narain, të cilët kishin kohë që ishin përgjumur në skajet e Bollyëood një industri e akuzuar shpesh për nepotizëm. Disa kineastë i thanë CNN Business se ata menduan se shërbimet ndërkombëtare të transmetimit futnin një shkallë të re të profesionalizmit.

Më e rëndësishmja, këto kompani bënë të mundur që tregimtarët të eksplorojnë tema që më parë ishin të paprekura.

Filmat e Bollyëood-it pengohen nga Bordi Qendror i Certifikimit të Filmit, i cili i detyron prodhuesit e filmave të heqin gjithçka nga puthjet dhe fjalët e betuara deri te xhirimet e abuzimit të drogës një herë edhe nga një film për abuzimin e drogës. TV Indian, i cili varet gjithashtu nga qeveria, dominohet nga histori shpesh regresive për amvisat dhe vjehrrat.

©LAPSI.AL



1 Comment

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *