• |
ide | kryesore

Si arriti ‘Sound Of Metal’ të përshtatej me shurdhësinë

-Instant, Paparazzi, Slider



Në një dhomë në Paris, dizenjatori i zërit Nicolas Becker dhe regjisori Darius Marder ishin ulur në heshtje. Ata ishin brenda një dhome anekoike, një dhomë e krijuar për të gëlltitur zhurmën. Në heshtje, trupat e tyre u zgjuan. Tendinat dhe kockat kërcisnin, zemrat dridheshin, gjaku gjeti një zë ndërsa gjarpëronte nëpër vena. Tingulli i heshtjes ishte gjithçka tjetër veçse një kujtesë e dobishme për projektin që do të fillonin.

Të dy po përgatiteshin për “Sound of Metal”, një film në lidhje me Ruben, një baterist rock amerikan dhe një i varur në rimëkëmbje i cili papritmas humbet dëgjimin. I luajtur nga Riz Ahmed, Ruben duhet të “mësojë të jetë i shurdhër”, duke u bashkuar me ngurrim në një shtëpi për të rikuperuar të varur nga komuniteti i Shurdhër në Misuri, i drejtuar nga veterani i Vietnamit Joe (Paul Raci). Por, përkundër mirëseardhjes së ngrohtë, Ruben mbetet i vendosur për të marrë përsëri dëgjimin e tij, pavarësisht nga kostoja.

Për më shumë se një dekadë, debutimi i regjisorit Marder është nominuar për fotografinë më të mirë në Academy Awards më 25 Prill. Isshtë një kafshë e rrallë kinematografike, në atë që ndërsa performancat e saj janë lavdëruar dhe shkrimet e vlerësuara (Ahmed, Raci dhe Marder janë të gjitha i nominuar për Oskar), tingulli i filmit ka marrë faturim të barabartë.

Emri i Becker ka dalë në tituj falë punës së tij në “Sound of Metal”, për të cilën ai tashmë ka fituar një BAFTA. Po ashtu redaktori Mikkel Nielsen, i cili formoi një film që synonte të ishte gjithëpërfshirës për audiencat që dëgjonin dhe personat e shurdhwr.

Integral i filmit është pika e dëgjimit të Ruben (POH), në të cilën audiencat e dëgjimit futen brenda perspektivës së tij, duke ndërtuar ndjeshmëri shqisore për një personazh të tronditur.

Çelësi i përvojës ishte rikrijimi i tingullit solidian, “që është gjithçka që mund të dëgjoni përmes trupit tuaj”, shpjegon Becker. Shembujt përfshijnë tinguj me përvojë nën ujë, ose frekuenca të ulëta basi në një koncert: dridhjet nuk ndihen përmes veshëve, por rezonojnë përmes indeve dhe kockave dhe rindërtohen nga truri. Këta ishin tinguj që Ruben do t’i dëgjonte.

Në set, Becker kaloi orë të tëra duke regjistruar tingullin e trupit të Ahmedit duke përdorur një mori pajisjesh të bëra me porosi. Ato përfshinin gjeofonë (të përdorur për të regjistruar tërmete), hidrofone (që përdoren për të regjistruar tinguj nën ujë), stetoskop dhe mikrofona shumë herë më të ndjeshëm se veshët e njeriut.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *