• |
ide | kryesore

Dështon etiketa vetë-krijuese e Coca Cola

-Instant, Paparazzi, Slider



Coca-Cola mendoi se shishet e personalizuara mund të sjellin një argëtim veror për fansat e saj Në vend të kësaj, ajo shkaktoi polemika.

Promovimi i etiketës vetë-prodhuese e kompanisë lejon klientët të shkruajnë mesazhe të shkurtra në shishet e Coca Colës të personalizuara. Megjithëse Coca-Cola (CCEP) u përpoq të bllokonte disa sharje dhe marka tregtare, përdoruesit e mediave sociale shpejt zbuluan se kufizimet e ndërmarrjes ishin vështirë të përfshira – dhe në disa raste bllokuan terma jo fyese.

Për shembull, “Black Lives Matter”, është ndaluar. Por “White Lives Matter” nuk është. Cola përfshinte një etiketë të veçantë të ylberit për muajin e LGBT, por nuk mund të shkruash “Gay Pride” në shishe. Sidoqoftë, ju mund të shkruani “Unë i urrej homoseksualët”. “Hitleri” dhe “Nazi” janë të ndaluara, por përdoruesit mund të rregullojnë shishet me frazat, “Unë jam Hitler” ose “Unë jam një nazist”.

Kur sistemi i ndërmarrjes bllokon një fjalë ose frazë, shfaqet një mesazh që thotë: “Oops! Me sa duket emri që keni kërkuar nuk është i aprovuar. Emrat mund të mos aprovohen nëse janë potencialisht fyese për persona të tjerë, me markë tregtare ose emra të famshëm. Ne kemi punuar shumë për ta korrigjuar këtë listë, por ndonjëherë ngatërrohemi. Nëse mendoni se ky është një gabim, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të Kujdesit ndaj Klientit. Përndryshe, ju lutemi provoni përsëri ! ”



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *