• |
ide | kryesore

Edhe pse humbën 433 mijë abonues, Netflix nuk është në panik

-Instant, Paparazzi, Slider



Netflix humbi 433,000 abonues në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada gjatë tremujorit të dytë, sipas rezultateve financiare.

Ky nuk është një lajm i shkëlqyeshëm për një kompani që ka shkatërruar një rritje të madhe në të kaluarën, duke frymëzuar rivalë të tillë si Disney (DIS), Apple (AAPL), Comcast (CMCSA) dhe WarnerMedia për të filluar shërbimet e tyre streaming.

Por Netflix nuk është në panik. Kompania shtoi 10 milion klientë të rinj globalë në të njëjtin tremujor të vitit të kaluar.

Dhe gjigandi i transmetimit bëri që numrat më të dobët të 2021 në tregun e tij të shtëpisë me rritjen në Azi dhe Amerikën Latine, duke kryesuar parashikimin e tij global për 1 milion anëtarësime të reja të paguara midis prillit dhe qershorit me 500,000.

Por kjo bëri gjithashtu që ditë shumë më të mira janë përpara. Në një letër drejtuar aksionerëve, Netflix argumentoi se nuk ka nevojë të bëhet më e madhe përmes blerjeve për të shmangur rivalët dhe kjo nënvizoi potencialin e saj masiv të rritjes globale.



1 Comment

  1. Kete shkrimin e mesiperm mesiguri duhet ta kete bere ndonje nga gazetaret me arsim mesues fiskulture,ose rilindas i pashkolle !
    Mbase duhet ta lexoje redaktori me pare se te behet publik artikulli !!!

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *