• |
ide | kryesore

A ishte Ted Lasso një show i shkëlqyer, apo thjesht përfitoi nga pandemia?

-Instant, F1, Paparazzi



A është “Ted Lasso” një show i bukur, apo ishte thjesht shfaqja për të cilën shikuesit kishin nevojë verën e kaluar gjatë pandemisë? Kjo është pyetja ndërsa seriali Apple TV + kthehet për sezonin e tij të dytë.

Me Jason Sudeikis si personazhin kryesor, një trajner amerikan i futbollit i cili është punësuar në mënyrë të papritur për të trajnuar futbollin në Angli, shfaqja fitoi vlerësime me qëndrimin e tij optimist, të mundshëm, sharmin popullor të Ted dhe lojtarët dhe personelin ekscentrik që mishëroi ekipin.

E gjithë kjo dukej si një koncept konvencional i peshkut jashtë ujit, i llogaritur për të fituar para nga rrymat ndërkulturore dhe për të përfshirë një goditje sportive të dobishme. (Siç përshkruhet në detaje nga Sports Illustrated)

Por programi u ngrit, duke fituar atë lloj vëmendjeje që i ka shpëtuar kryesisht Apple që kur hyri në lojën transmetuese. Shkrimtarja Sara Stewart e përshkroi shfaqjen si një “bombë e fshehtë e shëndetit mendor”. Votuesit e Emmy u pajtuan, me 20 nominimet e saj Emmy që arritën rekordin e vitit të parë “Glee’s” në vitin 2010.

Pra, para premierës së sezonit të dytë më 23 korrik, Sandra Gonzalez dhe Brian Lowry e prestigjozes CNN vlerësojnë nëse “Ted Lasso” justifikon hoopla-n dhe nëse sezoni i ri me 12 episode plotëson pritjet e ngritura nga e para.

Lowry: “Më duhet të rrëfej, unë kryesisht e hodha poshtë këtë shfaqje kur u shfaq premierë sepse dukej aq shumë si një premisë konvencionale e sitcom. Por unë mendoj se Mike Hale e New York Times e gozhdoi atë-në një rishikim përndryshe jo shumë pozitiv-kur shkroi, “Ajo që nuk do ta merrnit me mend dhe mund të tronditeni vazhdimisht, është se sa vendosmërisht është shfaqja është. Sudeikis et al. parashikuan kaosin dhe terrorin e verës së vitit 2020 dhe donin të provonin se Amerika mund të bënte diçka të drejtë. “

Gonzalez: “Ted Lasso” patjetër përfitoi nga koha. Por ne kishim nevojë për “Ted Lasso” shumë kohë para se të godiste pandemia, dhe nëse do të dilte edhe një vit më parë, përsëri do të kishte qenë e suksesshme. Prodhuesi ekzekutiv Bill Lawrence shpjegoi në një intervistë me The Wrap, “në mediat sociale, politikë, ligjërim publik tani, ekziston ky kombinim i çuditshëm në vendin tonë të injorancës dhe arrogancës”, tha ai, u krijua për të qenë “injorancë me kuriozitet “.
Fakti që ai gjeti tek bashkëpunëtorët Jason Sudeikis, Brandon Hunt dhe Joe Kelly një mënyrë për të ngritur qasjen e tij ndaj materialit nuk është vetëm një kohë e mirë, kështu ju bëni një televizor të mirë … merreni nga unë, një person që kurrë nuk ka bërë TV në  jetën time. 

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *