• |
ide | kryesore

Squid Game, arsyet që e bëjnë serialin më të ndjekur të momentit

-Instant, F1, Paparazzi, Slider, Stil



Tashmë të gjithë kanë dëgjuar për të rrjetet sociale, ku hashtagu “#SquidGame” në TikTok është parë më shumë se 22.8 miliardë herë.

“Squid Game” është më shumë sesa thjesht një hit për platformën Netflix – është gjithashtu seriali më i preferuar i momentit. I publikuar më 17 shtator, thrilleri nëntë-episodësh është gati të bëhet seriali më i madh i Netflix-it “jo në gjuhën angleze në botë”, tha bashkë-CEO i Netflix-it, Ted Sarandos.

“Ka vetëm nëntë ditë jashtë dhe është një shans shumë i mirë që do të jetë seriali jonë më i madh ndonjëherë”, tha Sarandos muajin e kaluar. Flix Patrol, një faqe në internet që ndjek statistikat e transmetimit për platformat kryesore në botë, raportoi se “Squid Game” është shfaqja numër 1 në dhjetëra vende, përfshirë ShBA-në, Mbretërinë e Bashkuar dhe Korenë e Jugut.

Numrat e transmetimit për Netflix nuk verifikohen në mënyrë të pavarur, duke e bërë të vështirë përcaktimin e popullaritetit të një shfaqjeje. Drejtuesit e Netflix-it nuk iu përgjigjën kërkesave për komente lidhur me këtë çështje. Julia Alexander, një analiste e lartë e strategjisë në Parrot Analytics, tha se është e qartë se “Squid Game” ka qenë një sukses masiv, duke shtuar se ajo do të përdorte një fjalë për të përshkruar sa një fitore e madhe ka qenë për Netflix. “‘E paparë”, tha Alexander. “Supozoj se drejtuesit e dinin për shkak të talentit që përdornin, për shkak të rajonit në të cilin e lëshuan, se kjo do të ishte një hit në Korenë e Jugut. Unë do të vendosja para të mira që drejtuesit nuk e kishin idenë se kjo do të jetë një hit global”, tha tutje ajo.

Seriali flet për Seong Gi-Hun, të luajtur nga aktori Lee Jung-jae, ndërsa ai dhe qindra konkurrentë të tjerë të dëshpëruar dhe me borxhe të mëdha konkurrojnë në një konkurs të dhunshëm dhe shpesh grotesk për rreth 38 milionë dollarë. Vetëm një person mund të fitojë çmimin, dhe ata që humbasin serinë e lojërave për fëmijë paguajnë me jetën e tyre.

Në rrjetet sociale, përdoruesit nuk mund të ndalojnë së foluri për “Squid Game”, veçanërisht për disa nga lojërat e fëmijëve në të, të cilat kanë qenë perfektë për të bërë shaka të paharrueshme në internet. Në TikTok, “#SquidGame” është hashtag i shikuar më shumë se 22.8 miliardë herë. “Squid Game” është një pronë tërësisht unike që nuk bazohet në ndonjë ide apo koncept ekzistues, e cila mund të ketë penguar popullaritetin e saj si një pronë e re dhe e huaj pa një bazë fansash. Siç vëren Vulture, megjithëse seria u tregtua në Korenë e Jugut dhe vende të tjera aziatike, nuk kishte ndonjë shtytje serioze për ta reklamuar atë në ShBA.

Në vend të kësaj, koncepti unik elektrizoi rrjetet sociale, ku përdoruesit e Twitter-it dhe TikTok kanë publikuar në mënyrë të pangopur postime të ndryshme në lidhje me të.

“Njerëzit dëgjojnë për të, njerëzit flasin për të, njerëzit e duan atë, dhe ka një aspekt shumë social në të, i cili ndihmon në rritjen e shfaqjes jashtë asaj që ne bëjmë”, tha kreu i televizionit global të Netflix-it, Bela Bajaria, për Vulture.

Një arsye tjetër që “Squid Game” është bërë një fenomen kaq mbarëbotëror është aksesueshmëria e serialit. Shfaqja është filmuar në gjuhën koreane, por Netflix ofron titra në 37 gjuhë dhe dublime në 34 gjuhë, duke i lejuar ata që nuk preferojnë të lexojnë titrat ta shijojnë atë. Edhe mënyra e titrimit dhe dublimit të emisionit ka hapur biseda në internet, ku disa thonë se përkthimet humbasin kontekstin vendimtar.

“Për të mos u dukur snob, por unë jam i rrjedhshëm në gjuhën koreane dhe kam parë ‘Squid Game’ me titra në anglisht dhe nëse nuk e kuptoni gjuhën koreane, nuk e keni parë realisht të njëjtin serial. Përkthimi ishte aq i keq. Dialogu ishte shkruar aq mirë dhe zero për qind e tij u ruajt”, shkroi në Twitter një fans i serialit i quajtur Youngmi Mayer, në një diskutim që ishte bërë viral.

Ndërsa seriali u bë shfaqja argëtuese më e përfolur në internet, shakatë e ndryshme nuk munguan. Në Twitter dhe TikTok, lojërat që personazhet duhet të luajnë janë përsëritur dhjetëra herë, veçanërisht një sfidë, në të cilën lojtarët duhet të presin forma – një rreth, një trekëndësh, një yll ose një ombrellë – nga një karamele e quajtur “dalgona” në Kore. Konkurrentët duhet të presin format e tyre nga karamelet, të bëra nga sheqeri kafe, shurup misri dhe soda e bukës, pa e thyer atë.

Kjo ka bërë që qindra njerëz në rrjetet sociale të provojnë këtë sfidë interesante. TikTok madje ka bërë një filtër me krem mjalti në mënyrë që përdoruesit të mund të shohin nëse do t’i mbijetojnë sfidës së “Squid Game”.

Të tjerët kanë bërë një shaka nga vajza gjigante robotike nga një episod në të cilin konkurrentët luajnë një lojë vdekjeprurëse të “dritës së kuqe dhe dritës jeshile” (nëse nuk ndalon kur drita e kuqe ndezët, atëherë t’i vritesh). Audio e vajzës që këndon “mugunghwa kochi pieotsumnid”, e cila përafërsisht përkthehet në “Dritë e kuqe, dritë jeshile 1, 2, 3!” është përdorur për më shumë se 420,000 video në TikTok, shumë prej të cilave tregojnë se si njerëzit do të fitonin ose humbnin në lojë.

Disa video kanë njerëz që vallëzojnë kur duhet të vrapojnë. Të tjerët paraqesin versione të jetës reale të lojës, duke treguar adoleshentët që shmangin nënat e tyre ndërsa janë në telefon kur supozohet se duhet të jenë në shtrat. Netflix ka qenë e njohur për serialet në gjuhët jo-angleze para “Squid Game”. Që nga viti 2019, gjiganti i transmetimit ka rritur për 71 për qind trafikun e shikueshmërisë nga serialet në gjuhë të huaja, tha Bajaria.

Serialet si “Lupin”, e cila ishte fillimisht në frëngjisht, dhe “Money Heist (La Casa de Papel)”, e cila ishte fillimisht në spanjisht, kanë qenë serialet kryesore të Netflix-it. Të dy këtë serialet kanë dublim në anglisht. Serialet origjinale të Netflix-it, si “Bridgerton” dhe “The Witcher”, të cilat janë prodhime në gjuhën angleze, morën 65 milionë deri në 70 milionë transmetime shtëpiake në 28 ditët e tyre të para, tha Alexander. Netflix numëron një transmetim si një familje që shikoi të paktën dy minuta një serial, tha Alexander.

Për shkak se “Squid Game” u lëshua më pak se 28 ditë më parë, kompania nuk i ka zbuluar ende numrat e shikueshmërisë. Shfaqjet koreane ka lulëzuar në ShBA dhe në mbarë botën për vite me radhë.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *