• |
ide | kryesore

Një aksident rrugor në Angli i kushton jetën Antonia Terzi: në F1, dizenjoi Williams FW26 të Montoyas e Shumacher

-Instant, Sport



E lindur në 1971 në Mirandola (provinca e Modenës) Antonia Terzi – inxhiniere aerodinamike e Ferrarit dhe Williams në Botërorin e F1 – humbi jetën në një aksident automobilistik që ndodhi përgjatë një autostrade në Mbretërinë e Bashkuar – atdheu i saj i dytë – të dielën më 31 tetor. Në Formula 1, ajo ishte një nga inxhinieret e para femra që mbajti një rol me përgjegjësi: fillimisht e punësuar nga Rory Bryrne në vitet e para të epokës fituese të Michael Schumacher, më pas në ekipin e Williams që e kishte punësuar në 2002.

Në Angli, Antonia punoi si drejtuese e departamentit të aerodinamikës në ekipin inxhinierik të kryesuar nga bashkëthemeluesi i Williams, Patrick Head, duke punuar në projektin FW25 që në vitin 2003 fitoi katër GP, duke lejuar Williams (i fuqizuar nga BMW) të merrte vendin e dytë për Konstruktorët në Botërorin e F1, menjëherë pas Ferrarit. Më pas ajo projektoi hundën karakteristike të FW26 “Walrus” (luan deti) që u pilotua në Botëror 2004 nga Juan Pablo Montoya dhe Ralf Schumacher, duke u kthyer më pas në një konfigurim më tradicional duke filluar nga vera e atij viti, me të cilin piloti kolumbian fitoi GP e fundit të sezonit në Brazil.

Duke u larguar nga Formula 1 në fund të 2004, Antonia bashkëpunoi shkurtimisht me Dallarën, më pas me fakultetin e inxhinierisë së hapësirës ajrore të Universitetit Teknik të Delft, duke projektuar (me ish-astronautin Wubbo Ockels dhe inxhinierin e hapësirës ajrore Joris Melkert) Superbusin futuristik me njëzet e tre vende në fibër karboni dhe dyer me krahë pulëbardhash. Më pas ajo drejtoi departamentin e aerodinamikës Bentley, duke u bërë profesoreshë me kohë të plotë në Universitetin Kombëtar Australian të Canberras në vitin 2020.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *