• |
ide | kryesore

Ndarja, mania më e re e markave gjigande

-Instant, F1, Stil



Ndarja është mania më e re për kompanitë gjigante globale. Johnson & Johnson, Toshiba dhe GE njoftuan planet për t’u ndarë në shumë entitete këtë javë. Trendi sapo ka filluar.

Konglomeratet janë të mëdhenj dhe të pafuqishëm. Wall Street i urren, sepse nuk di t’i vlerësojë siç duhet. CEO-të dhe bordet e korporatave më në fund po marrin mesazhin: Shkathtwsia wshtw teknika më e re.

Ndarja e J&J (JNJ) në dy kompani, një për produktet e konsumit dhe një tjetër për barnat dhe pajisjet mjekësore, është ndryshimi më i fundit në sektorin e kujdesit shëndetësor. Shumë kompani të tjera Big Pharma, duke përfshirë Pfizer (PFE), Merck (MRK) dhe GlaxoSmithKline (GSK), ose kanë shkëputur tashmë divizione të mëdha në vitet e fundit ose kanë plane për ta bërë këtë.

Investitorët janë të gatshëm të paguajnë një çmim më të lartë për bizneset me rritje të shpejtë të barnave, bioteknologjisë dhe pajisjeve mjekësore sesa gjenerikët dhe produktet e konsumit me emër. Aksionet e J&J u rritën me gati 2% në fillim të tregtimit të së premtes.

Por, siç tregojnë ndarjet Toshiba (TOSBF) dhe GE (GE), divorcet e korporatave nuk kufizohen vetëm në kujdesin shëndetësor.

“Për mbijetesë dhe për të vazhduar me trendet e tregut, kompanitë duhet të shikojnë se cilat janë linjat e tyre më fitimprurëse të biznesit dhe ku duhet të kalojnë pjesën më të madhe të kohës dhe të fokusohen,” tha Liz Young, kreu i strategjisë së investimeve në SoFi, në një intervistë me CNN Business.

“Konkurrenca është e ashpër. Ndonjëherë duhet ta prishësh për ta rikthyer atë,” shtoi Young.

Shpërbërja e valëve të firmave të mëdha

Kompanitë e mëdha në mbarë botën po zvogëlohen në një sërë sektorësh.

Gjigandi i teknologjisë Dell (DELL) së fundmi e ndau biznesin e tij cloud VMWare (VMW) në një kompani plotësisht të veçantë. Shitësi me pakicë L Brands është ndarë në dy firma: Bath & Body Works dhe Victoria’s Secret.

IBM (IBM) ka ndarë njësinë e saj të shërbimeve të teknologjisë së informacionit në një kompani të re të quajtur Kyndryl. Si rezultat, Kyndryl tani ka më shumë fleksibilitet për të bërë sipërmarrje të përbashkëta me rivalët e cloud të IBM. Për shembull, Kyndryl njoftoi një marrëveshje me Microsoft (MSFT) të Premten.

“Ne kemi liri të re për të dalë në treg. Ne mund të vazhdojmë t’u shërbejmë klientëve të IBM, por gjithashtu mund të zgjerojmë partneritetet me ofruesit e tjerë të teknologjisë,” tha shefi financiar i Kyndryl, David Wyshner në një intervistë me CNN Business në fillim të këtij muaji.

Kompani të tjera mund të zbulojnë se shkëputja do t’u japë atyre autonomi më të madhe për të krijuar marrëdhënie biznesi që mund të mos kenë pasur aq kuptim strategjik sa pjesë e një konglomerati kolosal.

Por spinofet dhe shitjet e aseteve janë gjithashtu një mënyrë për kompanitë për të ndryshuar vendimet me të cilat investitorët nuk ishin të qartë pak kohw mw parw.

Merrni për shembull gjigantët e telekomunikacionit Verizon (VZ) dhe AT&T (T), pronari i kompanisë mëmë të CNN Business WarnerMedia.

Të dy aksionet kanë mbetur prapa në tregun më të gjerë gjatë viteve të fundit, pjesërisht për shkak të rritjes së ngadaltë të të ardhurave dhe fitimeve, por edhe për shkak të shqetësimit se të dy kompanitë u larguan shumë nga bizneset e tyre kryesore me valë duke bërë marrëveshje të zhurmshme mediatike.

Verizon bleu AOL dhe Yahoo dhe i kombinoi në një njësi që fillimisht e quajti Oath dhe më pas e quajti Verizon Media. Blerja nuk u shpagua kurrë. Verizon ia shiti divizionin mediatik titanit të kapitalit privat Apollo (APO) për 5 miliardë dollarë në shtator dhe po ruan vetëm 10% të aksioneve në të.

Dhe AT&T po planifikon të spin off WarnerMedia dhe ta bashkojë atë me kabllor dhe gjigantin e transmetimit Discovery (DISCA). Marrëveshja, që pritet të mbyllet në mes të vitit 2022, do të krijojë një kompani të re të quajtur Warner Bros. Discovery.

©LAPSI.AL



1 Comment

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *