Coca-Cola po lufton për vëmendjen tuaj.
Kompania po zbulon një pamje të re për produktet me shije këtë muaj dhe ka një varietet të ri që vjen pas disa javësh. Është pjesë e fokusit të ripërtërirë të kompanisë në markën e saj Coke, pasi ajo hedh produktet e veçanta dhe përpiqet të nxisë blerjet për pijet e saj kryesore.
Në Shtetet e Bashkuara, versionet e reja të kanaçeve dhe shisheve Cherry Coke janë ngjyrë të purpurt, me logon e bardhë të Coca-Cola të vendosur në versionin e rregullt dhe një logo të zezë të Coca-Cola në versionin Zero Sugar. Kanaçet dhe shishet e reja të Vaniljes janë në ngjyrë kremi dhe paketimi i ri i shijes së vaniljes Cherry është një përzierje e të dyjave.
Koka kola me zero kafeinë si dhe koka me zero kafeinë dhe pa sheqer kanë gjithashtu pamje të reja, duke iu përmbajtur këtyre modeleve.
Kompania vendosi në vitin 2020 të përgjysmojë portofolin e saj, duke hequr markat e saj me performancë të dobët dhe duke u fokusuar në ato më të fuqishmet, si Coke. Tani, Coca-Cola (KO) po punon për të rifreskuar pamjen e Coke dhe për të tërhequr klientët e rinj me produkte të reja.