• |
ide | kryesore

Reklamat më të këqija në Super Bowl

-Instant, Paparazzi, Slider



Viti 2022 ishte një vit në të cilin personazhet e famshëm të listës A, humori dhe reklamat kreative për produktet e teknologjisë ndihmuan disa marka të kenë sukses, por disa që nuk ia dolën aq mirë. Reklamuesit mendjemprehtë pranojnë se investimi mesatar prej 6.5 milionë dollarësh për të arritur 110 milionë shikues amerikanë mund të shpërblehet nëse një objektiv i qartë dhe i arritshëm përputhet me strategjinë krijuese efektive. Siç përshkruhet në një kolonë tjetër, BMW, Coinbase, Rocket Mortgage, Chevrolet, Amazon Alexa ishin ndër fituesit. Reklamat e listuara më poshtë ishin më pak efektive dhe nuk u renditën mirë kur u vlerësuan në burimet kryesore, duke përfshirë masën e pëlqyeshmërisë së “USA Today’s Admeter”, vlerësimet ADPLAN të Kellogg School of Business MBA dhe vlerësimin e moshës së reklamimit.

#1 E-Toro “Flying Your Way”

Në një vit në të cilin kishte katër reklama për kriptomonedha, metafora e këtij spoti që tregon një tufë njerëzish të bashkuar për të ndihmuar botën duke përdorur kriptomonedhën në melodinë e “Fly Me to the Moon” thjesht nuk funksionoi. Shfaqja e një personi që godet kokën në dritaren e një ndërtese mund të ketë qenë qëllim qesharak, por nuk ngjall mendime pozitive për produktin. Reklama u vlerësua në vendin e 65-të nga 66 nga Admeter, u vlerësua me “C” në ADPLAN dhe u dha 1,5 yje nga Advertising Age.

#2 Taco Bell “The Grande Escape”

Kjo është befasuese duke pasur parasysh disa reklama të mira të së kaluarës Super Bowl për markën. Përpjekja për të tallur McDonalds-in duke treguar kllounë jo tërheqës në një vakt është paksa tepër e fshehtë dhe indirekte. Pjesa tjetër e reklamës paraqet Doja Cat në një shëtitje, por përpiqet të tregojë ndonjë pikë në lidhje me markën, përveç asaj që prodhuesit duket se mendojnë se është e mirë. Reklama u rendit e 53-ta në Admeter, marrë dhe F në ADPLAN dhe 1.5 yje nga kritikët e Ad Age.

#3 Crypto.Com

Për një produkt të ri si reklamat e kriptomonedhave që ofrojnë një siguri të qartë dhe të zgjuar në lidhje me pranimin afatgjatë të produktit ose që bëjnë një përpjekje flagrante për t’i drejtuar konsumatorët në një faqe interneti me një kod QR, mund të jenë efektive. Duke e kthyer LeBron James pas në kohë në një reklamë të shkurtër që tregon se si një njeri shumë i pasur mund të jetë bërë më i pasur, nuk bën asnjërën nga këto gjëra. Reklama doli në numrin 49 në Admeter, mori një C nga ADPLAN dhe 2,5 yje nga Advertising Age.

#4 Salesforce “The New Frontier”

Vështirë të besohet se një reklamë me të pëlqyeshmin Matthew McConaughey do të ishte në këtë listë. Megjithatë, një astronaut që heq dorë nga hapësira për t’u fokusuar në problemet në tokë, do të dështonte të merrte një mesazh specifik për këtë markë softuerësh, pavarësisht se kush luajti personazhin kryesor. Reklama ishte #36 në Admeter, iu dha një F në ADPLAN dhe mori 2 yje nga Advertising Age.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *