• |
ide | kryesore

Fuqia e Tom Holland nuk mund ta mbajë ‘Uncharted’ në rrugën e duhur

-Instant, Paparazzi, Slider



Tom Holland vë në provë sharmin e tij të konsiderueshëm në “Uncharted”, një film i ndërtuar rreth yllit të Spider-Man dhe akrobacive të egra ajrore. Bazuar në një lojë PlayStation, shihet më mirë sesi dëgjohet, por veprimi duket i mirë në një ekran Imax, i cili ishte padyshim qëllimi modest ndërsa kërkon të përafrojë tonin e diçkaje si “Thesari Kombëtar”.

Duke e njohur qartë sekuencën e tij më të mirë, filmi fillon me Nathan Drake-n e Holland, i lidhur me ngarkesën lundruese të një aeroplani ajror, duke siguruar një nxitim adrenalinë përpara se të kthehet prapa për të shpjeguar se si dhe pse arriti atje.

“Pse” është përtej bazës, me Nathan-in e rekrutuar nga gjahtari i pasurisë Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) për ta ndihmuar atë në ndjekjen e miliarda ari të fshehur legjendarisht nga Ferdinand Magellan 500 vjet më parë.

Duke e përshkruar bujarinë shekullore si “thesarin më të madh që nuk është gjetur kurrë”, Sully mendon se djaloshi mund të ndihmojë sepse ai mund të zotërojë njohuri të ofruara nga vëllai i tij i humbur prej kohësh, megjithëse Nathan dëshmon se është i ditur për dije dhe i dobishëm.

Me regji të Ruben Fleischer (“Venom” dhe “Zombieland”), “Uncharted” bie drejt fundit të gabuar të tabelës sa herë që Holland dhe Wahlberg përfshihen në grindje për të miturit, gjë që mjerisht është shumë shpesh. E vetmja gjë e çuditshme është se fyerja më qesharake që ata shkëmbejnë shfaqet në trailer, por jo në filmin aktual, dhe çdo dialog i mirë këtu është shumë i rrallë.

Këto mangësi thjesht nënvizojnë rrënjët e lojërave video, duke lënë gjëra të vogla si shtimi i një dimensioni të tretë personazheve si shpërqendrime të panevojshme. Ndërsa skenat e aksionit rezultojnë kinetike dhe herë pas here viscerale, aspektet cerebrale të deshifrimit ku X shënon pikën kryesisht përbëjnë një vrasje të lodhshme të kohës mes tyre.

Kjo lë pas atë që është në rastin më të mirë një film B me marifete të nivelit A, të ngjashme me lojën e filmit “Red Notice”.

Gjëra më të çuditshme kanë ndodhur, por nëse “Uncharted” do të kishte dashur vërtet të hartonte një kurs ekskluziviteti, hartografët e tij duhet të kishin filluar duke hartuar një plan më të fortë loje.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *