• |
ide | kryesore

Ekonomia sekrete e çantës Birkin

-Instant, Arkiva, F1, Paparazzi



Sipas Luca Solca, kreu i mallrave luksoze në BNP Exane Paribas, Hermes ka arritur të arrijë statusin e dëshiruar të kultit përmes një strategjie biznesi të hartuar mirë të “kërkesës frustruese të konsumatorëve” – domethënë, si biznes, Hermes fluturon në kundërshtim me të provuarit. dhe modele ekonomike të testuara. Teoria bazë ekonomike dikton që me rritjen e kërkesës, oferta zakonisht rritet për t’u përshtatur me kërkesën (në mënyrë që të realizohen dhe të maksimizohen fitimet), por kur kurba e ofertës fillon të tejkalojë kërkesën, çmimet fillojnë të bien.

Megjithatë, me të paktën një milion çanta Birkin në qarkullim, teoria ekonomike do të parashikonte një ulje proporcionale të çmimit për pothuajse të gjitha llojet e mallrave dhe shërbimeve, megjithatë Hermes ka menaxhuar kërkesën e konsumatorit në një shkallë të tillë që jo vetëm që çmimet e çantave Hermes Birkin NUK ulen, ato pwsojnw rritje!

Për të shpjeguar këtë fenomen, shumë ekonomistë i drejtohen Thorstein Bunde Veblen, ekonomist, sociolog i famshëm norvegjez-amerikan dhe një kritik i kapitalizmit. Në librin e tij të vitit 1899, Teoria e klasës së lirë, Veblen përshkruan se konsumi i dukshëm kryhet për të demonstruar pasurinë ose për të shënuar statusin shoqëror; si rezultat, sa më i lartë të jetë çmimi, aq më e lartë është kërkesa, pasi kostoja e artikullit është në vetvete një shpallje statusi, pse ndryshe blehet një Richard Mille. Kështu, kur bëhet fjalë për mallrat Veblen si çantat Hermes, shkenca shkon në kundërshtim me teorinë tradicionale ekonomike.

Thënë kjo, me Hermes, shpjegimi i ‘mallrave Veblen’ është shumë i thjeshtë. Ndërsa revista 1843 i deklaron çantat Hermes si “jo të dukshme” për shkak të mungesës së logove, duke iu referuar njohjes globale të dyfishtë të Gucci-t, dizajni i firmës së Hermes Birkin dhe Kelly i bën këto produkte simbole statusi të dallueshme.

Së pari, duhet të kuptojmë se strategjia e biznesit të Hermes për të “zhgënjyer konsumatorët” sillet rreth bërjes së tepërt të vështirë për njerëzit që të blejnë produktet e tij më të dëshiruara, p.sh. çantat e dorës Birkin dhe Kelly; Së dyti, ata e bëjnë këtë duke e bërë akoma të mundur lidhjen tangjenciale të markave – nga parfumet Hermes prej 100 dollarësh deri te shallet prej 400 dollarësh, këto janë produkte brenda mundësive të rrogave tradicionale, ndërsa shijojnë atmosferën e ekskluzivitetit që shtrihet nga çantat me kërkesë të lartë si Birkin dhe Kelly.

Kuptimi i shkencës së dëshirës: Dopamina

Kur punonjësi sheh parfumet Hermes prej 100 dollarësh deri në shalla prej 400 dollarësh, këto janë mallra të arritshme që lidhen me çanta të paarritshme. Kështu, shkenca biologjike shpjegon “efektin halo” i cili shtrin atmosferën e dëshirueshmërisë nga Birkin në produktet e nivelit fillestar brenda koleksionit Hermes – mund të mos jetë vetë artikulli (aka Birkin) që dëshironi, por një produkt tjetër brenda mundësive është i arritshëm. Prandaj, për segmentin mesatar të të ardhurave të tregut, Hermes mbjell një treg plot me fansa “Hermes që do ta zotërojnë së shpejti” me mallra të vogla dhe të arritshme, duke e mbajtur dëshirën e tyre të përqendruar fort në qëllimin përfundimtar. Sa herë që blejmë një produkt Hermes, marrim një emocion të vogël dopamine dhe ky reagim fiziologjik “të ndjehemi mirë” është ai që na mban interesin për markën sepse na jep kënaqësi dhe na bën të uritur për të përsëritur procesin për atë dozë dopamine.

Për segmentin me të ardhura të larta të tregut, Hermes ndjek një strategji tjetër, një listë pritjeje, por lista e pritjes nuk është kurrë shumë e gjatë, mjafton të ruajë interesin tuaj pa ju bërë të frustruar plotësisht me markën. Në aspektin psikologjik, ky aspekt i strategjisë ka të bëjë me krijimin e parashikimit. Parashikimi është i rrënjosur në pjesën e trurit të njohur si tru i vogël, i cili kontrollon sjelljen “automatike, “jo-menduese”, megjithatë, efekti neto varet gjithashtu nga dopamina me pritjen gjithmonë në lojë, truri i njeriut dëshiron dopaminën. Stimulimi i dopaminës ndodh kur përjetojmë dhe presim gjëra të mira. Parashikimi i ngjarjeve pozitive mbështet prodhimin e dopaminës në rrugët kimike të trurit.

E përshkruar thjesht, strategjia e biznesit për Hermes mund të përmblidhet si vëllimi i lartë i shitjeve i zbutur nga perceptimet e konsumatorëve për ekskluzivitetin ndërsa prodhon produkte që janë të arritshme për aspiratat dhe thjesht të paarritshme për ata që mund ta përballojnë atë. Të dyja anët e ekuacionit udhëhiqen nga mënyra se si marka luan në nivelet tona të dopaminës përmes strategjive të thjeshta psikologjike.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *