• |
ide | kryesore

‘Alegori të turpshme rreth menstruacioneve’, gjithçka që duhet të dini rreth polemikës së Pixar, ‘Turning Red’

-Instant, Paparazzi, Slider



Filmi më i ri i Pixar Turning Red u shfaq në Disney+ në fillim të këtij muaji dhe është një film historik për fuqinë e animacionit. Është filmi i parë i Pixar që drejtohet nga një grua, Domee Shi, dhe filmi i dytë ( pas 2009 Up) qw shfaq një personazh kryesor aziatik. Plus, filmi aktualisht mban njëreview 95% në faqen e internetit Rotten Tomatoes, duke treguar një vlerësim universal. Megjithë bujën masive, filmi është aktualisht i përfshirë në një polemikë në internet që ndihet jashtëzakonisht e njohur për kampionët e përfaqësimit aziatik dhe femra në ekran.

Meilin “Mei” Lee (me zërin e sapoardhur Rosalie Chiang) është një vajzë 13-vjeçare kineze-kanadeze e rritur në Toronto, puberteti i së cilës po shkon ndryshe. Ndërsa ne të gjithë jemi marrë me ndryshimet e humorit, shpërthimet e akneve dhe shqetësimin e përgjithshëm në trupin tonë në atë moshë, Meit po merr një formë tjetër, fjalë për fjalë. Ajo kthehet në një panda gjigante të kuqe sa herë që ndjen një emocion të fortë. Një gjen familjar, prindërit e saj fillimisht besojnë se transformimi i saj është sjellë nga konfuzioni i menstruacioneve të para.

Fokusi në kulturën aziatike dhe biseda për periudha kanë ngjyrosur reagimet dhe diskursin rreth filmit. Në një rishikim të fshirë tani, Redaktori Menaxhues i CinemaBlend, Sean O’Connell, u ankua se ai nuk mund të identifikohej me historinë e Meit, dhe për këtë arsye i gjithë projekti ishte “i kufizuar në shtrirje”. Gjuha e tij u fokusua në mënyrë specifike në mjedisin kulturor, duke nxjerrë përfundimin e çuditshëm se një histori e vendosur në komunitetin aziatik të Torontos e bëri filmin në një farë mënyre shumë “specifik dhe të ngushtë” për t’u shijuar nga masat. O’Connell mbrojti mendimet e tij në një postim të fshirë në Twitter, i cili e quajti filmin “rraskapitës” për shkak të paaftësisë së tij për ta parë veten brenda historisë. O’Connell dhe kryeredaktori i CinemaBlend që atëherë kanë kërkuar falje për vlerwsimin.

Shumë në Twitter u hodhën në mbrojtje të filmit, veçanërisht në këndin e kritikës kulturore të rrjetet sociale, duke përmendur filmat klasikë të animuar si shembuj të filmave që nuk portretizuan histori realiste, por që nuk u morën me të njëjtin shqyrtim. Linda Holmes e NPR-së shkroi në Twitter: “Edhe unë preferoj heronj më të njohur si makinat me sy” dhe Emily Nussbaum e New Yorker shprehu zemërimin e saj në përputhje me filmin: “Mendova se njerëzit ndoshta po reagonin me tepri ndaj kësaj. Duke parë vleresimet e Red, por më pas e lexova dhe u shndërrova në një panda masive të kuqe me qime.”

Kasti i filmit madje reagoi ndaj vlerwsimeve dhe polemikave përreth, duke dyfishuar mesazhin universal në një intervistë me CBC. Chiang tha, “Ky është një film i moshës së rritur … Unë mendoj se njerëz të ndryshëm të kulturave të ndryshme do ta kalojnë atë ndryshe, por në fund të fundit, rrëmuja dhe ndryshimi thelbësor është diçka me të cilën të gjithë mund të lidhen.”

Ditët e fundit, Turning Red ka qenë në trend për një arsye krejtësisht të ndryshme. Disa prindër janë ankuar në rrjetet sociale për historinë e menstruacioneve të filmit, të cilën ata e kanë konsideruar shumë të pjekur për audiencën e PG, edhe pse femra mesatare përjeton menstruacionet e para në moshën 12 vjeçare. Përdoruesit e Twitter e kanë quajtur atë “të papërshtatshme” dhe Faqja e internetit konservatore The Federalist e përshkroi filmin si një “alegori të turpshme rreth menstruacioneve” duke i bërë jehonë gjithashtu ndjenjës së O’Connell se temat e filmit e bëjnë atë kufizues për audiencë më të gjerë. Shkrimtari Peter Pischke kujdeset veçanërisht për të pakësuar “bisedën e tamponit” të filmit, sikur ardhja e menstruacioneve të para nuk është një pjesë reale, ndonjëherë e frikshme dhe universale e shumë historive të moshës madhore.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *