• |
ide | kryesore

Rikthehet Coachella. A kanë shpëtuar festivalet nga trashëgimia problematike e ‘boho chic’?

-Instant, Arkiva, F1, Paparazzi



Kjo fundjavë sheh rikthimin e Coachella pas një ndërprerjeje trevjeçare të shkaktuar nga pandemia. Dhe, si gjithmonë, për modën e festivalit do të shkruhet po aq sa edhe për performancat e tij.

Por teksa eventi dikur klasifikohej ndër daljet më elegante në kalendarin kulturor falë të pranishmëve të saj të famshëm dhe festave ekskluzive të organizuara nga një listë në rritje e markave të modës, nga Lacoste te H&M botimet e fundit vështirë se kanë vendosur nuancat për pjesën tjetër të verës.

Në të vërtetë, festivali vjetor nuk është rikuperuar kurrë nga faux pas-et e modës të dekadës së fundit. Në veçanti, ka disa imazhe që kanë rezultuar veçanërisht të vështira: ajo e frekuentuesve të festivalit që kalojnë nëpër shkretëtirë me mbulesa koke me pendë të rreme nga vendasit amerikanë ose me ballin e tyre të stolisur me bindi të Azisë Jugore (ose ndonjëherë të dyja).

Reputacioni i festivalit për përvetësimin kulturor dhe zgjedhjet e veshjeve u përforcua gjithashtu nga moda e të famshmëve të pranishëm.

Vanessa Hudgens, një e zakonshme në festival sa që shpesh e quanin “Mbretëresha e Coachella”, është thirrur shumë herë për kombinimin e fustaneve ponço dhe maxi me bindi. Në mënyrë të ngjashme, Kendall Jenner është shfaqur më parë e veshur me një “nath” indian – një copë bizhuteri nusërie indiane që lidh një unazë të hundës me një shpim të veshit.

Në vitin 2014, ish-modelja e Victoria’s Secret, Alessandra Ambrosio u përball me reagime në internet për postimin e një fotoje të saj të veshur me një mbulesë me pupla në Instagram me mbishkrimin: “Duke u bërë më e frymëzuar për @coachella me këtë kokë fantastike indiane amerikane”.

Megjithatë, tre vjet më vonë, variacionet mbi sendin e shenjtë — të cilin disa krerë dhe luftëtarë e mbanin gjatë ceremonive ose në betejë dhe shpesh bëheshin nga pendët e shenjta të shqiponjës — ishin ende të ekspozuara, megjithëse në një kor mosmiratimi në rritje.

Të pranishmit e Coachella nuk ishin në asnjë mënyrë të vetmit shkelës. Në vitin 2012, modelja Karlie Kloss kërkoi falje për veshjen e një koke deri në dysheme në një pasarelë të Victoria’s Secret dhe, gjatë dekadës, evoluimi i “boho chic” në diçka më problematike po ndodhte në festivale anembanë globit. Por ndërsa organizatorët e Festivalit Glastonbury të Britanisë u zhvendosën për të ndaluar shitjet në vend të veshjeve të kokës të stilit vendas në 2014-ën – siç bënë disa festivale muzikore kanadeze dhe, më vonë, festivali Outside Lands në San Francisko – ata vazhduan në Luginën e Coachella.

Pavarësisht nëse ishte mjedisi i shkretëtirës së bardhë ose fakti që festivali zhvillohet në Kaliforninë jugore, ku fryma e kundër-kulturës daton që në vitet 1940, festivali e kishte më të vështirë të shkelte estetikën boho — dhe ndikimin e saj kultura nënkuptonte që imazhet ofenduese qarkullonin me volum dhe shpejtësi të konsiderueshme.

“Moda është një medium kaq i fortë për shprehje. Përdoret për performancë, ne veshim një kostum për të qenë më profesional dhe një hapësirë ​​zyre, për shembull,” tha për CNN Sage Paul, drejtor ekzekutiv dhe artistik i Arteve të Modës Indigjene në Toronto.

“Dhe festivalet janë vende për të eksperimentuar dhe eksploruar vërtet, por unë mendoj se duhet të ketë kreativitet dhe frymëzim në atë eksplorim. Të vjedhësh nga kombet e njerëzve të tjerë dhe ta quash atë kreativitet është thjesht dembelizëm.”



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *