• |
ide | kryesore

Qëndrimi i Koresë për zhanerin muzikor ‘Drill’ po ndez polemika në mbarë botën

-Instant, F1, Paparazzi



Nëse basi dhe ritmi i sinkopuar i hitit të fundit të Silkybois “Bomaye” tingëllojnë të njohura për fansat e muzikës drill, përmbajtja e kontentit mund të mos jetë e njohur. Duke lëvizur mes anglishtes dhe koreanishtes së tyre amtare, reperët me bazë në Seul injektojnë referenca të shumta lokale në aludimet tipike të zhanrit për rivalitetet në rrugë, makinat dhe paratë.

Tekstet me metaforë të rëndë të këngës tregojnë “lëkundjet” si lojtari korean i bejsbollit Choo Shin-soo, përvetësimin e parave si zhvilluesi i kazinosë Kangwon Land dhe “grumbullimin e djathit” si dak-galbi, një pjatë pikante pule.

Madje edhe kërcënimet e dhunës jepen me një shije të qartë koreane: “shkopinjtë e mi ju hapin, duke avulluar, ju lënë të shtrirë atje si një petë,” rrepon njw nga repert, Park Sung-jin, i cili quhet Jimmy Paige.

Silkybois janë pjesë e një valë reperësh që sjellin tingujt e fortë të muzikws drill, ose “deulil” siç njihet në vend, në Korenë e Jugut.

“Bomaye”, që do të thotë “vrite atw” në gjuhën afrikane Lingala dhe u përdor në mënyrë të famshme nga tifozët e boksit që brohoritnin për Muhammad Ali kur ai luftoi me George Foreman në Zaire (tani Republika Demokratike e Kongos) ka grumbulluar pothuajse 2 milion shikime në YouTube që kur u publikua vitin e kaluar.

“Nuk prisja që YouTuber-ët e huaj të bënin video reagimi ose kënga të bëhej trend në platforma si TikTok”, tha anëtarja tjetër e Silkybois, Kim Dae-woong, emri i së cilës rap është Black Nut. “Ne thjesht bëmë atë që donim të bënim në stilin tonë. Më pëlqeu të shikoja reagimet e njerëzve, të cilat ishin të papritura.”

Megjithëse muzika drill filloi në Çikago në fillim të viteve 2010, skena e Koresë së Jugut është huazuar shumë nga një nënzhanër britanik i quajtur drill në Mbretërinë e Bashkuar. Me tekste të ngjashme të mprehta dhe provokuese, por ritme më të shpejta dhe vija bass më melodike, tingulli që atëherë është përhapur nga Londra jugore për të ndikuar në skenat anembanë botës, duke përfshirë, nga ana tjetër, atë të Amerikës.

Por ndërsa artistët e muzikws drill në Mbretërinë e Bashkuar dhe SHBA njihen ndonjëherë në mënyrë të diskutueshme për degradimin e dhunës me thikë dhe armëve të zjarrit, gjërat janë disi të ndryshme në Korenë e Jugut, e cila ka një nga normat më të ulëta të krimit me armë në botë. Referencat ndaj dhunës fizike janë megjithatë të dukshme dhe reperët e vendit janë të pakompromis në përshkrimet e tyre të vështirësive urbane.

“Tekstet kanë të bëjnë me gjërat e qytetit,” tha Park. “Mirë apo keq, duhet të jenë fakte. Gjërat që ndodhin në rrugë, në lagje dhe mentaliteti ynë ka të bëjë me ne kundër tyre.

“Për mua, drill është vetëm një formë tjetër e artit”, shtoi ai. “Ne na pëlqejnë tekstet e vështira… Ne jemi gjithmonë në kërkim të mënyrave për të bërë metafora dhe vija të ashpra, dhe mendoj se funksionoi.”


Transkontinentale

Interesi global për kulturën bashkëkohore koreane është rriturl gjatë dekadës së fundit, me të ashtuquajturën “vala K” duke parë grupe si BTS dhe Blackpink duke arritur sukses të zakonshëm në Perëndim. K-pop ka qenë eksporti kryesor muzikor i vendit, por ka edhe një skenë të vendase hip-hop.

Numri i artistëve drill mund të jetë i vogël në krahasim, por disa nga reperët më të njohur të vendit duke përfshirë Keith Ape, Changmo dhe artistin koreano-amerikan Jay Park kanë publikuar së fundmi muzikë të ndikuar nga zhanri.

Midis muzikantëve është edhe Shin Young-duk, ose Blase, i cili ndihmoi të vinte në qendër të vëmendjes vjeshtën e kaluar me një performancë në konkursin jashtëzakonisht të popullarizuar të repit televiziv të Koresë së Jugut, “Show Me the Money”. Albumi i tij i titulluar i vitit 2021 përmban një sërë zhanresh, nga grime në garage por janë “Peace Out” dhe “CVS” të frymëzuara nga drill që kanë grumbulluar më shumë transmetime në Spotify. (“Unë jam në rrugë gjatë gjithë natës duke punuar”, ai repon në këtë të fundit, me një refren që ndërthur anglisht dhe koreanisht.)


Polemika ligjore

Drill është shndërruar në një shufër politike në Mbretërinë e Bashkuar, ku ligjvënësit dhe policia kanë argumentuar se zhanri kontribuon drejtpërdrejt në dhunën e bandave dhe krimin. Një goditje në vitet e fundit ka bërë që YouTube të fshijë video muzikore me kërkesë të Policisë Metropolitane të Londrës, ndërsa tekstet e këngëve janë përdorur kundër reperëve në gjykatë pavarësisht shqetësimeve të disa ekspertëve se lidhjet midis muzikës dhe krimit janë evidentuar dobwt.

Në vitin 2019, dyshja britanike Skengdo dhe AM u dënuan me burgim për interpretimin e këngës së tyre “Tentativa 1.0”. Policia e Londrës tha se kishte shkelur një urdhër gjykate që i ndalonte, ndër të tjera, të bënin muzikë që mendohej se inkurajonte dhunën e bandave. Në interpretimin e këngës dhe ngarkimin e saj në mediat sociale, dyshja kishin “nxitur dhe inkurajuar dhunën kundër anëtarëve të bandës rivale”, tha policia në një deklaratë.

Kim i Silkybois nuk është gjithashtu i panjohur për pasojat ligjore të teksteve të tij. Në vitin 2019, një gjykatë e Koresë së Jugut i dha atij një dënim me burgim me kusht për fyerje seksuale ndaj reperes femër KittiB gjatë koncerteve dhe në dy nga këngët e tij solo. Në një deklaratë të dhënë për gazetën Chosun Ilbo dy vjet më vonë, një përfaqësuese e KittiB tha se ajo ishte “viktimë e qartë e krimit” dhe se ajo ishte ende duke marrë “komente keqdashëse ngacmuese seksuale” nga të tjerët si rezultat i këngëve.

Rasti nxiti një debat për lirinë e fjalës, megjithëse Gjykata e Lartë e vendit la në fuqi vendimin, duke i përshkruar tekstet si “vulgare dhe një shprehje e degradimit seksual”.

Kim tha se përmbajtja e repit merret “shumë seriozisht” në Korenë e Jugut, duke shtuar: “Është zhgënjyese që njerëzit nuk mund t’i kuptojnë tekstet tuaja dhe i perceptojnë ato negativisht”. Shoku i tij i grupit, Park, hodhi poshtë gjithashtu ndikimin e mundshëm të muzikës agresive në jetën reale: “Nëse dëgjoni James Brown, a ndiheni mirë menjëherë pas kësaj? Jo. Është thjesht zë. A mund të shtojë dhunën muzika? Jo. Nuk mund ta thuash këtë .”

Dhe përmbajtja lirike e artistëve të Koresë së Jugut e bën të pamundur një goditje zyrtare ndaj drill, duke argumentuar se reperët në MB dhe SHBA kanë shkaktuar telashe duke diskutuar hapur krimin në muzikën e tyre.

Në një zhanër që i sheh shpesh artistët të denigrojnë aftësitë e reperëve rivalë, është disi e përshtatshme dhe se sfida më e madhe me të cilën përballet skena e drill të Koresë së Jugut nuk janë politikanët, policia apo edhe mungesa e interesit është cilësia e bashkëkohësve të tij.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *