Selena Gomez po lançon një linjë enë gatimi që synon të bashkojë familjet.
Të enjten, sipërmarrësja zbuloi se po bashkëpunon me markën e modës së enëve të gatimit Our Place në një koleksion produktesh gatimi dhe do të dhurojë një pjesë të të ardhurave për fondin e saj ‘Rare’.
Lëshuar si pjesë e Koleksionit të Essentials të Our Place, shtesat e Gomez përfshijnë firmën e markës “Always Pan” dhe “Perfect Pot”, si dhe n thikë, gota pije, pjata kryesore në dy ngjyra të reja bluja dhe rozë.
Sipas një njoftimi për shtyp, themeluesi i ‘Our Place’, Shiza Shahid dhe Gomez u lidhën mbi besimin e tyre të përbashkët se njerëzit mund të bashkohen dhe të lidhen me trashëgiminë e tyre përmes ushqimeve të gatuara në shtëpi.
E nominuara për Grammy ka shfaqur aftësitë e saj të gatimit në disa sezone të shfaqjes së saj të gatimit HBO Max, Selena + Chef, e cila u krijua gjatë ditëve të para të pandemisë.
Në sezonin e tretë, këngëtarja iu bashkua disa nga miqtë dhe familja e saj më të ngushtë, si dhe një listë e shefave të famshëm – duke përfshirë Aarón Sánchez, Ayesha Curry, Esther Choi, Fabio Viviani, Gabe Kennedy, Jamie Oliver, Kwame Onwuachi, Padma Lakshmi. , Richard Blais dhe Sophia Roe.
‘Our Place’ do të dhurojë 10 për qind të të ardhurave neto nga bashkëpunimi i tyre për fondin e Selena. E lançuar nga Gomez’s Rare Beauty në korrik 2020, organizata merr një për qind të të gjitha shitjeve nga marka e kozmetikës, përveç fondeve të mbledhura në bashkëpunim me fondacione filantropike, individë, partnerë korporatash dhe konsumatorë./Lapsi.al