• |
ide | kryesore

Amber Heard kritikohet pas intervistës së saj: Jemi të lumtur që humbe

-Instant, Paparazzi, Slider



Amber Heard po përballet me kritika pasi një pjesë e intervistës së saj të ardhshme në NBC u publikua të martën.

Intervista e parë e aktores që nga humbja e gjyqit për shpifje kundër ish-bashkëshortit Johnny Depp do të transmetohet të premten, më 17 qershor dhe fansat nuk janë të kënaqur sërish me Heard.

“Si mund të mos e shohin njerëzit këtë? A nuk mund ta shohin që ajo po aktron?” u ankua një ndjekës.

“Fakti që do ta intervistonit Amberin flet shumë për axhendën tuaj. Amerika është e lumtur që humbi”, shkroi një përdorues në Twitter për “Today”, e cila hodhi klipin e parë nga intervista të martën, ndërsa një tjetër të mërkurën.

“Kjo intervistë është prova se ajo nuk ka më një ekip të duhur PR. Nëse do ta kishte bërë, ata do t’i kishin thënë të mos e bënte këtë #AmberIsALiar,” shtoi  një tjetër.

Depp u shpërblye me mbi 10 milionë dollarë nga një juri e Fairfax, Virxhinia, më 1 qershor që vendosi se Heard shpifi për të në një shkrim të Washington Post të vitit 2018.

Në pjesën e parë të intervistës, ajo pohoi se nuk i vjen keq për dëshminë e saj pavarësisht vendimit të jurisë në favor të aktorit të “Edward Scissorhands”.

“Deri në ditën time të vdekjes do të qëndroj pranë çdo fjale të dëshmisë sime,” i tha ajo Guthrie, 50 vjeç. “Kjo është gjithçka që fola. Dhe ia fola pushtetit dhe pagova çmimin. Kjo është gjëja më poshtëruese dhe e tmerrshme që kam kaluar ndonjëherë. Unë kurrë nuk jam ndjerë më e larguar nga njerëzimi im. Ndihesha më pak se njeri.”

Amber deklaroi gjithashtu se beson se mediat sociale ndikuan në gjyq dhe në rezultatin e tij.

“Unë mendoj se shumica dërrmuese e këtij gjyqi u luajt në mediat sociale,” u shpreh aktorja. “Dhe juria nuk është imune ndaj kësaj… Si mund të mos? Unë mendoj se do të kishte qenë e pamundur ta shmangte këtë.”

Cyabra, një platformë monitorimi e dezinformimit, zbuloi së fundmi se një rritje prej 819% e përmbajtjes së dëmshme kundër Heard pasoi çështjen gjyqësore. Kompania zbuloi gjithashtu se mbi 21,000 profile të mediave sociale morën pjesë në diskutimin rreth gjyqit./Lapsi.al



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *