• |
ide | kryesore

Shkencëtarët krijojnë ‘fëmijë me inteligjencë artificiale’

-Instant, F1, Stil



Shkencëtarët kanë krijuar një inteligjencë artificiale që është në gjendje të mendojë dhe të mësojë si një fëmijë.

Zbulimi jo vetëm që mund të ndihmojë në avancimin e kërkimit të AI, por edhe mënyrat se si ne kuptojmë mendjen e njeriut, thonë shkencëtarët.

Mendjet e fëmijëve janë veçanërisht interesante për studiuesit e AI, pasi ata janë në gjendje të kuptojnë rregullat dhe sensin e përbashkët në një mënyrë që mbetet kryesisht misterioze. Studiuesit kanë sugjeruar se kompjuterët mund të jenë të suksesshëm në imitimin e këtij sistemi dhe se mund të jetë më mirë të simulohet truri i një fëmije dhe të mësohet ai, në vend që të përpiqen të kopjojnë funksionet e mendjes së të rriturve.

Një nga aftësitë e tyre është “fizika intuitive” – ​​njohuritë që kemi për mënyrën se si gjërat ndërveprojnë që na vijnë në moshë të re. Njerëzit e dinë, për shembull, se një top do të bjerë në dysheme nëse personi që e mban atë bie, dhe e kuptojnë këtë në një moshë shumë të re, por është ende e paqartë se si ta zgjidhim saktësisht këtë.

Sistemet e inteligjencës artificiale kanë luftuar me koncepte të tilla, madje edhe kompjuterët e avancuar nuk janë në gjendje t’i kuptojnë ato rregulla në të njëjtën mënyrë që një fëmijë tre muajsh mund t’i kuptojë. Por tani shkencëtarët kanë krijuar një sistem të ri që ishte në gjendje të mësonte një sërë konceptesh të ndryshme fizike.

Sistemi i të mësuarit të thellë quhet PLATO, shkruajnë autorët. Ai u trajnua duke parë objektet që ndërveprojnë në mënyra të ndryshme: topa që bien në tokë, rrotullohen dhe kërcejnë nga njëri-tjetri.

Për ta testuar, më pas u shfaqën video që përmbanin skena të pamundura, në të cilat fizika nuk kishte kuptim. Hulumtuesit më pas zbuluan se sistemi shprehte llojin e vet të habisë, në të njëjtën mënyrë si bebet e vërteta.Ajo ishte në gjendje të mësonte një fizikë të tillë në vetëm 28 orë pas shikimit të videove, tregojnë autorët.

Gjetjet raportohen në dy punime të reja, “Mësimi intuitiv i fizikës në një model të të mësuarit të thellë i frymëzuar nga psikologjia e zhvillimit” dhe “A mund të mendojë një kompjuter si një fëmijë?”, botuar në Nature Human Behaviour./Lapsi.al



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *