• |
ide | kryesore

Produktet më të fundit të Apple rrjeta sigurie në një botë të lëkundur

-Instant, F1, Stil



Nëse keni qenë të sintonizuar vetëm në hapjen e eventit të Apple për iPhone këtë javë, mund të keni pyetur veten nëse po shikonit një seancë trajnimi për përgjigjen e parë emergjente.

Shefi ekzekutiv i Apple, Tim Cook e nisi eventin vjetor të mërkurën me një video tre minutëshe që përshkruan se si Apple Watch ka shpëtuar jetë duke bërë thirrje për ndihmë. Një person përshkroi se si po bënte patinazh në një lumë të ngrirë kur akulli ra. Një tjetër i mbijetoi një përplasjeje avioni në një zonë të largët në mes të dimrit. Dhe një nxënës i shkollës së mesme i shpëtoi një takimi me ariun.

Një shembull tjetër nga eventi i fokusuar tek një mësuese e shkollës së mesme 27-vjeçare shkoi në dhomën e urgjencës pasi Apple Watch zbuloi një rrahje anormale të lartë të zemrës. Sipas mësuesit, “Mjeku im tha: “Ishte ora juaj që ju shpëtoi jetën”.

Apple ka prezantuar prej kohësh produktet e saj si mjete për kreativitet, produktivitet dhe një mënyrë jetese pozitive, nëse aspiruese, të mbushur me miq, zakone të shëndetshme dhe aktivitete në natyrë. Disa prej tyre ishin ende të ekspozuara në eventin e këtij viti, por kishte edhe një mesazh të ri. Kompania pozicionoi shumë nga produktet dhe veçoritë e saj si rrjeta sigurie në një botë të lëkundur.

Apple njoftoi teknologjinë e re të zbulimit të përplasjeve të makinave në Apple Watch dhe iPhone, e cila thotë se mund të përcaktojë “momentin e saktë të goditjes” duke përdorur barometrin e pajisjes, GPS dhe mikrofonin.

Ai gjithashtu zbuloi një mjet novator Emergjenca SOS për iPhone që mbështetet në satelitë nëse, për shembull, jeni të humbur në shkretëtirë dhe shërbimi celular nuk funksionon. Dhe prezantoi një mjet të ri të monitorimit të temperaturës në Apple Watch që mund të përdoret për të gjurmuar sëmundjet, në një kohë kur shumë mund të luftojnë ende me ankthet shëndetësore pandemike.

Ndërsa padyshim një vazhdim i fokusit të Apple në veçoritë shëndetësore, veçanërisht me orët e tij inteligjente, theksi në këto raste përdorimi të frikshëm megjithatë ngriti disa vetulla midis vëzhguesve të industrisë. “Ishte pak befasuese të shihje që Apple të arrinte qasjen alarmante dhe të poziciononte pajisjet e tyre si shpëtimtarë të mundshëm të jetës”, tha Ramon Llamas, drejtor kërkimi në firmën e kërkimit të tregut IDC.

Vitet e fundit, Apple u ka premtuar klientëve se produktet e saj mund të ndihmojnë në krijimin e një mjedisi dixhital më të sigurt për ta një me mbrojtje më të fortë të privatësisë. Tani fusha duket se është zgjeruar për t’i mbajtur njerëzit të sigurt në botën reale.

Ndryshimi i tonit vjen ndërsa Apple përballet me një peizazh të ri ekonomik që mund ta bëjë më të vështirë bindjen e klientëve të paguajnë shuma tre dhe katër shifra për të përmirësuar pajisjet e tyre veçanërisht kur disa nga këto produkte nuk janë thelbësisht të ndryshëm nga viti i kaluar.

Kompania prezantoi përditësime relativisht të vogla për pajisjet e saj në të gjithë bordin të mërkurën. Linja e iPhone, për shembull, ofronte përditësime për sistemet e kamerës, një ekran të ri kyçje interaktiv dhe në modelet Pro, performancë shumë më të shpejtë. Ndërkohë, Apple Watch Ultra i ri i nivelit të lartë synon entuziastët e sporteve ekstreme; ndërkohë që ekziston një treg për orët e forta, jo të gjithë kanë nevojë për gjurmim për zhytje në oqean të thellë ose triathlon.

“Përsosja mbi revolucionin nuk është një gjë e keqe, por nëse çantat po shtrëngohen me ekonominë, atëherë këto njoftime janë një shitje më e vështirë pa ndonjë gjë novatore,” tha Eric Abbruzzese, një drejtor kërkimi në firmën e tregut ABI Research.

Theksi mbi shëndetin dhe sigurinë mund të ndihmojë gjithashtu Apple të forcojë biznesin e shërbimeve të abonimit, tha Abbruzzese, i cili ka qenë një nga linjat e saj të të ardhurave me rritjen më të shpejtë në vitet e fundit. Siç thekson ai, lidhja satelitore është “falas vetëm për dy vjet”. (Apple nuk ka specifikuar se sa kushton pas kësaj.) Për më tepër, “mjetet e avancuara shëndetësore duken si një mënyrë tjetër për të shitur më fort Fitness+.”

©LAPSI.AL



1 Comment

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *