Kryeministri Edi Rama, duke iu përgjigjur opozitës tha se asnjë e dhënë sensitive nuk është në dorë të hakerave. Për sa i përket listës së publikuar sot nga hakerat, me emrat e 2 ministrave, Niko Peleshi, Elisa Spirolali dhe ish-ministres Mimi Kodheli, Rama tha se është e fotomontuar.
Shkak, sipas kryeministrit, u bë shkalla e mbrojtjes dhe reagimi për të rikthyer sistemet e hakëruara.
“Objektivi i sulmit që ka qenë i organizuar me 4 grupe ndër të cilat njëri prej tyre në 10 të parët e listës së grupeve të terrorit kibernetik, nuk e ka realizuar qëllimin për të fshirë të gjitha të dhënat tona. Sistemi është ringritur në një kohë shumë të shpejtë. Asgjë sensitive nuk është marrë dhe nuk ka asnjë lloj vlere në sensin e sensivitetit. Nuk kemi gjëra me sensivitet të veçantë në strukturën digjitale.
Arsyeja tjetër që nuk e ka arritur qëllimin është se ne kemi një nivel të caktuar mbrojtje. Nuk ka haker që shkon në ujësjellësin e Durrësit për të bllokuar ujin që vjen në çezmën tuaj. Nuk janë ende infrastruktura të digjitalizuara deri në atë nivel.
Ne kemi një infrastrukturë kritike që është OST, OSHEE, KESH dhe aty sulmi nuk ka pasur sukses se mbrojtja është ngritur prej kohësh. Mos bëhemi qesharakë që për çdo gjë që ndodh i japim një unikalitet sikur ndodh këtu.
Sulmet kibernetike janë e përditshme. Ne jemi marrë vazhdimisht dhe nuk kemi pasur asnjë problem. Ky ishte i një niveli të lartë por nuk e arriti qëllimin. Ju mbase do donit të na kishte gjetur të papërgatitur por nuk na ka gjetur. Kështu që mos u kuturisni në konkluzione qesharake dhe po ju them prapë që ai sulm nuk e ka realizuar qëllimin.
Del një listë sot që s’flet për hakërime po flet se çfarë terreni gjen në terrenet tona, një grup dashakeqësh nga veni ku përzihen kriminelë, gazetarë fut në vorbull që fillon e hedh dyshime e hipoteza.
Nuk ka më pjellorë, sesa kanalet e portalet dhe ju! Falë këtij tubacion llumi, mund të bëjë hajgare çdo haker, se ngriheni direkt në këmbë duke bërë fotomontazhe. Ato që kanë bërë nuk janë imazhe nga ministria e mbrojtjes. Është e pavërtetë nga fillimi deri në fund”, tha ai.
Rrëzimi i shtetit dixhital, Rama nuk pranon dështimin: vazhdojm ti bejm gojore sorrrosit!
WHICH PATH TO PERSIA?
Options for a New American
Strategy toward Iran
Kenneth M. Pollack
Daniel L. Byman
Martin Indyk
Suzanne Maloney
Michael E. O’Hanlon
Bruce Riedel
introduction
The trouble with tehran: U.s. Policy options toward iran . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
Part i
Dissuading tehran: The Diplomatic options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
chapter 1: an offer iran shouldn’t refuse: Persuasion . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
chapter 2: tempting tehran: The engagement option . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Part ii
Disarming tehran: The Military options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
chapter 3: Going all the Way: invasion . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
chapter 4: The osiraq option: airstrikes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
chapter 5: Leave it to Bibi: allowing or encouraging an
israeli Military strike . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Part iii
toppling tehran: regime change. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
chapter 6: The Velvet revolution: supporting a Popular Uprising. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
chapter 7: inspiring an insurgency: supporting iranian Minority
and opposition Groups. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .113
chapter 8: The coup: supporting a Military Move against the regime . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
Part iV
Deterring tehran: containment . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
chapter 9: accepting the Unacceptable: containment . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
conclusion
crafting an integrated iran Policy: connecting the options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
WHICH PATH TO PERSIA?
Options for a New American
Strategy toward Iran
Kenneth M. Pollack
Daniel L. Byman
Martin Indyk
Suzanne Maloney
Michael E. O’Hanlon
Bruce Riedel
introduction
The trouble with tehran: U.s. Policy options toward iran . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
Part i
Dissuading tehran: The Diplomatic options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
chapter 1: an offer iran shouldn’t refuse: Persuasion . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
chapter 2: tempting tehran: The engagement option . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Part ii
Disarming tehran: The Military options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
chapter 3: Going all the Way: invasion . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
chapter 4: The osiraq option: airstrikes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
chapter 5: Leave it to Bibi: allowing or encouraging an
israeli Military strike . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Part iii
toppling tehran: regime change. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
chapter 6: The Velvet revolution: supporting a Popular Uprising. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
chapter 7: inspiring an insurgency: supporting iranian Minority
and opposition Groups. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .113
chapter 8: The coup: supporting a Military Move against the regime . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
Part iV
Deterring tehran: containment . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
chapter 9: accepting the Unacceptable: containment . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
conclusion
crafting an integrated iran Policy: connecting the options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146
Rrëzimi i shtetit dixhital, nonekzistenti nuk pranon dështimin:
degjova pak ministren e arsimit
sa mediokre dhe idiote qe ishte
Po pse je lodhur more Zoteri!!!!
hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
po ai kari i gjate do ngelesh o kurve
Moho gjithçka
Kundershto gjithçka
Mos parano asgje ….
Kesaj teorie i erdhi fundi o i gjati ine
por bashke me te eshte edhe fundi yt i palavdishem o i gjati ine
Nxorre vetem vrere , solle vetem skamje , hajni e kriminalitet dhe tani te pret nje fund funderrinash pa dinjitet .
A person who is manipulative, dishonest, narcissistic, unremorseful, non-empathetic, and exploitative may be a psychopath.
E vertete qe eshte psikopat por edhe pse psikopat duhet ndeshkuar qe neser asnje psikopat te mos guxoje te abuzoje e te sillet me shqiptaret ne kete menyre monstruoze qe u soll ku palaço bur .