• |
ide | kryesore

Çoroditja e shifrave për udhëtimet charter të Edi Ramës

-Instant, Arkiva, Kryesore, Lajme
Edi Rama duke shtrenguar duart me biznesmenin Sinan Idrizi, aksioneri i Air Albania



I kapur me “presh në duar” nga të dhënat e sistemit TIMS, me më shumë se 130 fluturime charter jashtë vendit, Edi Rama u detyrua të tregojë paratë që paguan nga buxheti për “Ismaili”-n, avionin që ka në dispozicion në bazë të një kontrate qiraje nga Air Albania.

Deri dje, shifrat ishin “konfidenciale” për mediat, sipas Drejtorisë së Shërbimeve Qeveritare.

Fakti që shpenzimet publikohen në llogarinë personale të Ramës në Twitter dhe nuk dalin nga dokumenta zyrtare, hedh dyshime të forta mbi vërtetësinë e tyre.

Megjithatë, supozojmë se shifrat e publikuara nga Rama në Twitter janë të vërteta.

Për vitin 2020, Rama tha se ka shpenzuar 1 milion e 930 mijë lekë të vjetra. Këtë vit ka kryer 18 fluturime charter. Mesatarja e pagesës për një udhëtim del 105 mijë lekë të vjetra.

Për vitin 2021, Rama tha se ka shpenzuar rreth 650 mijë lekë të vjetra. Këtë vit ka kryer 33 fluturime charter. Mesatarja e pagesës për një udhëtim del 20 mijë lekë të vjetra.

Për vitin 2022, Rama tha se ka shpenzuar rreth 1 milion e 200 mijë lekë të vjetra. Deri në Tetor ka kryer 13 fluturime charter. Mesatarja e pagesës për një udhëtim del 105 mijë lekë të vjetra.

Edi dhe Linda Rama me charter ne Izrael
Edi dhe Linda Rama me charter ne Izrael

Shifrat, nëse janë të vërteta nuk kanë asnjë llogjikë ekonomike, për të mos thënë që janë qesharake.

Si mund të kushtojë një fluturim vajtje-ardhje me charter 20 mijë lekë të vjetra?

Me çmimet e sotme të naftës, 20 mijë lekë të vjetra paguhen mesatarisht për karburantin me një udhëtim vajtje-ardhje Tiranë-Durrës.

Ndërkohë, kur flitet për fluturime charter shpenzimet janë astronomike. Në media është raportuar se një orë e marrë me qira e avionit “Airbus A319-100” kushton afërsisht 15 mijë euro, ndërsa vetëm në një orë ky mjet fluturues konsumon rreth 2600 litra karburant.

Pagesat e raportuara nga kryeministri pasqyrojnë një çoroditje në aspektin ekonomik.

Ose Rama gënjen trashë, ose kontrata e qirasë është një qokë që pronarët e kompanisë ajrore ia kanë bërë kryeministrit të Shqipërisë, në këmbim të favoreve të tjera.

Pikërisht në këtë linjë të dytë ishte edhe komenti që bëri publicist Fatos Lubonja pas daljes së shifrave.

“Duhet KLSH të bëjë gjithë bilancin dhe të nxirret qartë transparenca sepse mund të jenë dhe oligarkët. Pashë që është një Sinan që është pjesë e kësaj, një pronar që u merrka me karburantet, i cili ka favore nga qeveria. Mund të jetë dhe shpërblimi i Sinanit nëpërmjet formave të tjera për të bërë kryeministri udhëtime me charter”, tha ai.

Në fakt, që kur Air Albania hyri në treg 3 vite më parë, nuk ka dorëzuar asnjë bilanc në Qendrën Kombëtare të Biznesit. Pavarësisht kësaj shkeljeje, ndaj kompanisë nuk është marrë asnjë masë.

Në vitin 2018, kur u krijua Air Albania, pala shqiptare përfaqësohej nga Sinan Idrizi. Kompania ishte një investim i përbashkët politik i kryeministrit të Shqipërisë Edi Rama dhe presidentit të Turqisë Recep Tayyip Erdogan.

Burimet fillestare të financave të Idrizit mbeten mister.

Disa javë më parë u evidentua një shkelje tjetër e Air Albania nga Qendra Kombëtare e Biznesit, pasi kompania nuk kishte plotësuar formularin e pronarëve fundorë./Lapsi.al



45 Comments

  1. 130 fluturime ne total, te cilat pjestuar me muajt e harkut kohor qe jane konsumuar i bie 1 fluturim/muaj.

    Pra shume zhurme per asgje. Si zakonisht opozita e shkaperdhyer dhe analistet prane saj duan te krijojne skandale pa lidhje ne epruvete.

    Por pergjigjen si gjithmone do ta marrin nga populli ne zgjedhjet e rradhes.

    1. O pall kari, nuk eshte ceshtja tek numri i fluturimeve prr muaj apo vit. Ceshtja eshte te kostoja qe na del se avioni charter ne dispozicion per bythen e Rames vajtje ardhje ne Izrael psh kushtoka me pak se nje furgon linje Tirane—Kukes. Po nese nuk jane ftillu akoma robt nga keto rrena te trasha te Paulinit, qr muhabetit.Duhet te jesh vertet pall kari sic je ti ti besh avokatine nje pinoku apo hajduti 2 metrosh.

    2. O pall kari, nuk eshte ceshtja tek numri i fluturimeve prr muaj apo vit. Ceshtja eshte te kostoja qe na del se avioni charter ne dispozicion per bythen e Rames vajtje ardhje ne Izrael psh kushtoka me pak se nje furgon linje Tirane—Kukes. Po nese nuk jane ftillu akoma robt nga keto rrena te trasha te Paulinit, qr muhabetit.Duhet te jesh vertet pall kari sic je ti ti besh avokatine nje pinoku apo hajduti 2 metrosh.

      1. Palle kari je ti qe s’merr vesh nga strategjite e komunikimit politik.

        Sigurisht qe po genjen o idjot. Pse do rri ai te sqaroje racionalisht nje katnar militant si ty dhe te kontrastoje sulmin e piste te hijenave te opozites me shifra reale?!

        Shifer reale eshte ajo qe te kam shkruar une me lart: 1 udhetim charter ne muaj qe eshte asgje per nje kryeminister, qofte edhe te nje vendi vari karit si Shqiperia.

        Po te kenaq ty ky shpjegim? JO! Sepse ti nuk pyet per logjike! Objektivi yt eshte RAMA IK.

        Rama me keto shifra po i flet militanteve te vete, qe te mos kriset besimi me ta. Dhe sigurisht qe duke qene militante ata do ta besojne.

        Keshtu qe vazhdo ha kar.

        1. O pall kari, strategjia e tij e ´komunikimit » eshte per sufllaqet e rilindjes dhe nje pall kari si ty ti qe e hani « komunikimin » dhe kete timin mjes drek darke. Komunikim Ramazani dhe kar Ramadani ha ti qe ke kurajon te justifikosh nje skizofren KM qe i ka ikur 1/5 e popullsise nga « udheheqja e ndritur ». Ai mund te mahnise me perralla elektoratin e vet njethundrak, por nje njeri me dy pare mend vetem qesh (se nuk qan dot) nga mufkat qe leshon KM.

          1. Nqs. nuk kupton cfare kam shkruar aty lart do te thote qe s’mbush. Keshtu me fal qe konsumova tastjeren me ty. Gjithsesi neve na paguajne leke/fjale keshtu qe faleminderit se me bone me me shume leke.

    3. O ‘bir kurve” i çorodite te gjithe.
      Me pelqen sarkazma jote .
      Leri ironite e sarkazmat se na meroj i merhumi i gjate

      1. Ma bej hallall plako, por po investoj ne imobiliare, keshtu qe me duhet Rama edhe per nje mandat te katert dhe te peste, sa te arrij ROI-in qe kam vene si objektiv.

        Pas kesaj pastaj beni ca te doni me te, plus edhe ai mund te iki vete se u be bythe me ate pune.

    4. TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSEVTAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSEVTAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSEVTAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSEVTAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSETAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE TAKSE

  2. ” Për vitin 2021, Rama tha se ka shpenzuar rreth 650 mijë lekë të vjetra. Këtë vit ka kryer 33 fluturime charter. Mesatarja e pagesës për një udhëtim del 20 mijë lekë të vjetra . ”

    Ka qenie njerezore ta besoje nje marrezi te tille ? Te genjesh kaq hashiqare eshte problem i madh per te gjatin tone por me shume eshte problem i Shqiptareve . Vetem nje i marre nuk pranon as edhe nje gabime apo faje te vetem .
    Kemi rene ne nje batak qe do te duhet sforco e madhe per te dale . Sepse kur marrezia i ze vendin llogjikes , kur padrejtesia i ze vendin drejtesise dhe kur amoraliteti i ze vendin moralit do te thote se shpresa eshte ne grahmat e fundit te mbijeteses . Gjithçka varet nga ti , nga une , nga ne dhe ne nuk duhet te lejojme qe nje i marre te marros nje kombe te tere . Shqiperia e Shqiptareve , vdekje tradhetareve .

  3. “Duhet KLSH të bëjë gjithë bilancin dhe të nxirret qartë transparenca sepse mund të jenë dhe oligarkët. Pashë që është një Sinan që është pjesë e kësaj, një pronar që u merrka me karburantet, i cili ka favore nga qeveria. Mund të jetë dhe shpërblimi i Sinanit nëpërmjet formave të tjera për të bërë kryeministri udhëtime me charter”, tha ai i verteti ne cdo hap qe hedh i verteti ne cdo fjal qe flet Fatos Lubonja . Kjo eshte e zeza ne te bardhe.Nese e doni me troc kapni bllakon,koken, nasip nacon,idrizin dhe gjithe ata te ppp ve strategjike hiquni dhembet nje nga nje pa narkoz ta merni vesh si i paguan rama carterat dhe te nxjere sa miljarda ka vjedhur dhe ku i ka fshehur .Dhe pastaj pasi rama te tregojne ku i ka fshehur vjedhjet ,se sa ka harxhuar ja dime,ja hiqni dhembet rames dhe ngjitjuani atyre.

  4. Edvini I Zi I drogs,korrupcjonit,vuqiqit ,mjaft talle bolet me politikont e shqupit ,analistt qy I sherbejn shqupit ,specialistt ekonomik t shqupit ,ta them un tye sepse shqupsat jan 1 n aritmetik .130 udhtime per 9 vjet jan 14 udhtime n vit po pooo.rama ik,ik,ik,iiiiiikkkk.

  5. Po ku di i gjori bojaxhi që të bëjë llogari për paratë e harxhuara ?
    Llogaritë e parave ja bën bankierja Linda.
    Na e paska nxjerrë koston e fluturimit me Çarter vajtje -kthim 20000 lekë të vjetra, të konvertuara në euro, 17 euro.
    Vetëm një kafe të porositësh në avion, kushton 8 euro e palloshi që njihet si qejflli i madh i kafes, në një fluturin vajtje ardhje i pa nja 6 kafe.
    Pra 6X8 bëjnë rrumbullak 48 euro.
    Ti kishte kërkuar sëpaku ndihmë Lulit që tja nxirte 7 X 7 42.
    Komentin më të bukur thumbues për këtë aferën e fundit të Ramës, ja kishte bërë gazetari Lutfi Dervishi.

    “Pse ja llogarisin Ramës keqqeverisjen për 9 vite ?
    Në këto 9 vite ai ka qenë 3,5 vite në avion apo jashtë shtetit.” ka shkruar gazetari.

    Unë do ti shtoja këtyre 3,5 viteve “qeverisje” të Ramës nga hapsira, edhe nja 5 vite të tjera të fjalimeve kilometrike nëpër ekranet e televizorëve, parlament apo karagjozllëqeve para tufave të deleve militante e kështu na del se Rama nga zyra e tij kryeministrore në këto 9 vite, ka qeverisur vetëm një gjysëm viti.

    Pse i biem pra kot në qafë për vetëm gjysëm viti qeverisje ?

  6. Tani e tutje Shqiperia do te behet vendi me i pasur ne bote, pasi KM-ja yne i ndritur jo vetem

    qe eshte politikan i permasave planetare, jo vetem qe po pushton boten me shqiptar (qe opozita

    dhe non-grata kujtojne se jane emigrante) por ka bere edhe shpikjen me te madhe qe nga shpikja

    e rrotes, ka shpik avionin qe ben vajtje ardhje tirane Izrael me 20 000 leke te vjetra ose 8.5 litra

    nafte. Tani Europa do te marre fryme lirisht pasi do te shkepuse varesine energjitike nga Rusia.

    Ky lloj motorri do te aplikohet edhe per prodhimin e energjise elektrike dhe cmimi nga pese fish

    qe e ka rritur tani do ta ule ne 100 fish. I vetmi rrezik na vjen nga vendet e Gjirit persik dhe

    nga Rusia pasi nuk dihet me se te jetojne kur bota te shpenzoje 1000 here me pak nafte se tani.

    Ndoshta Meka do te transferohet ne Surrel dhe pelegrinet energjitike do te vine te falen para

    Ramazanit.

  7. Palloshi eshte specie e veçante dhe unike ne llojin e tij .
    I patrurp , i pacipe , i pa din e iman , hajdut ordiner , varrmihes i shqiperise dhe shqiptareve .
    Tashme fjalet duhen zevendesuar me vepra , pena me pushken .

  8. Po nese nje kompani sponsorizon per fluturimin e kryeministerit nuk ka kosto , edhe kjo mund te ndodhe nuk paguhet cdo fluturim nga buxheti shtetit.

    1. Paloka për protestën: Rama të rrijë në zyrë si burrë, si Berisha më 21 janar (që vrau 4 vetë),masturbohuni o cecene maloke sa here tju nxerrin ramen

  9. Nuk po mbroj askend por Air albania eshte nen pronesi te Turkish Airline dhe nje policy qe turkish ka eshte qe per stafin qeveritar udhetimet paguhen nga kompania qofte me charter qofte me business class.Sidomos te qeverise turke qe i perfshine te gjithe.

  10. Na lodhi me monologje
    kur mbledh nafijet dhe tregon llogje,
    e duartrokasin nje tufe me koqe

    per nje grusht miser
    patronazhisti e hyjnizon
    packa se dite e nate i poshteron

    po vuajme 9 vjet
    pyesim cdo dite
    kush jane hijenat?
    kush jane bagetite?

    kur jeta ne xhungel behet zeher
    marrim gomonet per ingliterre
    nje cike me tutje uriah fiku pret,
    per shansin e vet, te leshohet si shigjet
    te shqyeje ate cka ka mbet
    mjer ky milet

    ska egersira po spati pre
    dhe ketu gjithe faji bie mbi ne

  11. Te lumte dora o i ores 21.33
    Po keshtu jemi “gatuar’ ne
    te pa goje e te pa guxim
    vec me vllaun behem trim

    kurse ketij Bablokut t’gjate
    qe na i merr t’gjitha parate
    e i hip avionit neper bote
    i thurim lavde e i japim vote.

    Keshtu pra o lum zotnia
    per lesh ka me shkue Shqipnia
    deri sa te lindin n’truell i djale
    Zot nanelokes per me i dale.

    Deri atehere e mjera Shqipni
    ka me mbet me krye n’ hi
    me krye n’hi tuj u rrutullue
    e babloket tuj e pallue.

  12. lindi për pes minuta dhe pa asnjë kundërshtim ndërroi emrin dhe kryetarin. Në fillim ishte parti e burrit me emrin e saj. Pastaj ai ja dha gruas duke ruajtur si zakonisht mbiemrin e burrit. Pastaj gruaja ja dha burrit përsëri dhe që të dukej serioze ai I ndërroi mbiemrin që të mos dukej që po e merrte nga gruaja. Tani paska bërë dhe votime për tu zgjedhur si kryetar.

  13. Nje flutrim nga New York ne Trane kushton $1200 per nje person vajtje ardhje ekonomi, per te tjerat hajt se flasim.Tani si ka mundesi qe ky i fantaksuri km paguan me pak nje zot e di,

  14. Shikoni QKB. Shteti Shqiptar eshte 49% aksioner i kompanise Air Albania. 51% jane Sinani dhe Turkish. Nderkohe qe aeroplani paska emrin Turk TC-ANA, sepse TC eshte kodi nderkombetar i shtetit te Turqise. Shqiperia e e ka ZA. Pra nuk eshte akoma prone e kompanise Air Albania por e kompanise Turkish. Pra ska shanse qe Rama ti marre kaq lire fluturimet, pra genjen si derr. Pislleku me Erdoganin vjen era mut ne keto fluturime. Por prokurorine e ka vete, KLSHne e ka vete dhe ska kush ta hetoje, se prangat ne duar e kembe i ka pak, duhet lidhur me zingjire koke e kembe

  15. Me tërë mend t’i besohet Ramëse thoni nëse ka thënë një të vërtetë gjithë jetën e tij.A e keni idenë sa kushton një fluturim çarter?Minimumi 20 mijë €.Po shpenzimet e tjera të taksave të mbikalimeve të uljes ,ngritjes ,parkimi e karburanti që janë plus.Me e lezeçmja është se fluturimet me çarter i ka fillu Nano.Domosdo sepse këta ishin të ashtuquajturit elita kështu që dhe ky tjetri vazhdon avazin!!!

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *