Meta do të shtrëngojë kufizimet rreth të dhënave në dispozicion të firmave për të synuar reklamat tek përdoruesit adoleshentë.
Nga shkurti, reklamuesit nuk do të mund të shohin më gjininë e një përdoruesi ose llojin e postimeve me të cilat janë angazhuar si një mënyrë për të synuar reklamat për ta. Sipas kufizimeve, vetëm mosha dhe vendndodhja e përdoruesit do të përdoren. Gjigandi i mediave sociale konfirmoi gjithashtu se kontrollet e reja do të futen në mars, duke u mundësuar adoleshentëve të hyjnë në cilësimet në të dy aplikacionet dhe të zgjedhin të “shikojnë më pak” lloje të caktuara reklamash.
Kompania deklaroi se përditësimet e fundit erdhën si përgjigje ndaj kërkimeve mbi këtë çështje, reagimeve të drejtpërdrejta nga ekspertët dhe rregulloreve globale. “Si pjesë e punës sonë të vazhdueshme për t’i mbajtur aplikacionet tona të përshtatshme për adoleshentët, ne po bëjmë ndryshime të mëtejshme në përvojat e tyre të reklamave,” tha Meta në një postim në blog.
“Ne e kuptojmë se adoleshentët nuk janë domosdoshmërisht aq të pajisur sa të rriturit për të marrë vendime se si përdoren të dhënat e tyre në internet për reklama. Për këtë arsye, ne po i kufizojmë më tej opsionet që reklamuesit kanë për të arritur adoleshentët. Gjithashtu edhe informacionin që përdorim për t’u shfaqur reklama atyre.”/Lapsi.al
Marrë nga: Independent
Lexo Edhe: https://lapsi.al/2023/01/06/whatsapp-lancon-vecorine-per-te-luftuar-censuren-ne-internet/