• |
ide | kryesore

Meta kufizon aksesin e reklamuesve në të dhënat e adoleshentëve

F1, Stil

Meta do të shtrëngojë kufizimet rreth të dhënave në dispozicion të firmave për të synuar reklamat tek përdoruesit adoleshentë.


Nga shkurti, reklamuesit nuk do të mund të shohin më gjininë e një përdoruesi ose llojin e postimeve me të cilat janë angazhuar si një mënyrë për të synuar reklamat për ta. Sipas kufizimeve, vetëm mosha dhe vendndodhja e përdoruesit do të përdoren. Gjigandi i mediave sociale konfirmoi gjithashtu se kontrollet e reja do të futen në mars, duke u mundësuar adoleshentëve të hyjnë në cilësimet në të dy aplikacionet dhe të zgjedhin të “shikojnë më pak” lloje të caktuara reklamash.


Kompania deklaroi se përditësimet e fundit erdhën si përgjigje ndaj kërkimeve mbi këtë çështje, reagimeve të drejtpërdrejta nga ekspertët dhe rregulloreve globale. “Si pjesë e punës sonë të vazhdueshme për t’i mbajtur aplikacionet tona të përshtatshme për adoleshentët, ne po bëjmë ndryshime të mëtejshme në përvojat e tyre të reklamave,” tha Meta në një postim në blog.

“Ne e kuptojmë se adoleshentët nuk janë domosdoshmërisht aq të pajisur sa të rriturit për të marrë vendime se si përdoren të dhënat e tyre në internet për reklama. Për këtë arsye, ne po i kufizojmë më tej opsionet që reklamuesit kanë për të arritur adoleshentët. Gjithashtu edhe informacionin që përdorim për t’u shfaqur reklama atyre.”/Lapsi.al

Marrë nga: Independent
Lexo Edhe: https://lapsi.al/2023/01/06/whatsapp-lancon-vecorine-per-te-luftuar-censuren-ne-internet/


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.