• |
ide | kryesore

Street Style / Moda bëhet ende në rrugë

-Instant, F1, Paparazzi



Interpretimi, në modë, është mjeti më i fuqishëm i komunikimit që kemi. Në vitet ’60, nënkulturat e të rinjve prishën kanonet tradicionale duke imponuar idenë e tyre për stilin subversiv. Më pas erdhën fotot me shkëlqim të Bill Cunningham, i cili në shalën e biçikletës së tij të pandashme portretizoi kremin e metropolit që shkonte drejt ngjarjeve më ekskluzive. “Nëse Bill nuk ju fotografoi, atëherë ishte si të thuash se nuk ekzistonit,” tha një herë Anna Wintour.

Dhe profecia e tij u realizua në vitet 2000, kur stili i rrugës dhe java e modës u bashkuan nën emrin “The Sartorialist”, blogu i famshëm i Scott Shuman që mblodhi veshjet më magjepsëse të pjesëmarrësve të javës së modës. Që atëherë, “jashtë shfaqjes” është bërë edhe më i rëndësishëm se vetë emisioni. Pikërisht aty, me shkrepjet e “snaps-ve të vjedhura”, trendet e sezonit diktohen edhe sot.

Street Style

Street Style
Sekreti qëndron në kapjen e momentit, një mantra që shpjegon sharmin e stilit të rrugës dhe që përfshin të gjithë fuqinë mediatike të modës në një pamje të thjeshtë. Dhe më pas influencuesit, më të “arritshëm” se top-modelet, por në një farë mënyre edhe më joshëse. Janë ata që kanë rishkruar kodet e modës, duke iu afruar publikut me një gjuhë syqare, të drejtpërdrejtë dhe me ndikim. Ashtu si një katalog i modës në ajër të hapur, të gjithë mund të marrin frymëzim prej tyre. Me përhapjen e mediave sociale, stili i rrugës është bërë një siguri e palëkundur, e cila shtyn konceptin e krijimtarisë, por që jep edhe një pamje të vërtetë të realitetit.

Fotografët kapin të famshëm ashtu siç janë, pa retushuar apo poza të studiuara. Kështu sot, pas më shumë se 70 vitesh, rruga është ende pasarela më e ndjekur. Sociologu Lipovetsky e quajti atë “teoria e rrjedhjes”, duke theksuar se sa sharmi demokratik i rrugës ndikoi në pasarelat më të ndjekura të modës. Asgjë nuk ka ndryshuar, përkundrazi, falë mediave sociale, stili i rrugës është bërë edhe më intensiv: një mjet themelor për të përgjuar tendencat e reja dhe për të ofruar një alternativë të gjithanshme ndaj asaj që shohim në pasarelë.

©LAPSI.AL


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *