• |
ide | kryesore

Apple u pasurua në Kinë/ Kush janë tregjet aziatike që ofrojnë ‘mundësinë e artë’

F1, Paparazzi
Apple



Apple lançoi një dyqan online në Vietnam këtë javë, në një shenjë tjetër për rëndësinë në rritje të tregjeve në zhvillim për prodhuesin e iPhone.

Hapja të enjten, e cila pasoi fillimin e profilit të lartë të dyqaneve të saj të para fizike në Indi, do të thotë se konsumatorët në ekonominë e Azisë Juglindore me rritje të shpejtë do të jenë në gjendje të blejnë çdo produkt të Apple drejtpërdrejt për herë të parë.

Tregjet si Vietnami, India dhe Indonezia po bëhen më të rëndësishme për Apple pasi rritja e saj në tregjet e zhvilluara, përfshirë Kinën, ngadalësohet, duke e shtyrë kompaninë të fokusohet në vendet ku tradicionalisht ka qenë më pak aktive.

Për dekada, Kina ishte qendrore në ngjitjen e jashtëzakonshme të Apple për t’u bërë kompania më e vlefshme në Tokë, duke shërbyer si shtyllë kurrizore si për prodhimin ashtu edhe për konsumin e saj. Ndërkohë që vendi mbetet kyç për operacionet e Apple.

CEO i Apple (AAPL) Tim Cook ka vënë në dukje perspektivat e kompanisë në ekonomitë në zhvillim, duke i quajtur ato pika të ndritshme në rezultatet financiare të kompanisë.

Apple “arriti rekorde të të gjitha kohërave në Meksikë, Indonezi, Filipine, Arabi Saudite, Turqi dhe Emiratet e Bashkuara Arabe, si dhe një numër rekordesh të tremujorit të marsit, duke përfshirë Brazilin, Malajzinë dhe Indinë”.

Kjo erdhi pasi gjigandi me bazë në Kaliforni raportoi gjithashtu rënien e tij të dytë radhazi në të ardhurat e përgjithshme tremujore, duke shkaktuar shqetësime për një ngadalësim më të gjerë të kërkesës mes pasigurisë ekonomike.

“Është e qartë se rritja është ngadalësuar globalisht dhe kështu ka ushtruar më shumë presion [mbi Apple] që të ndjekë në mënyrë agresive tregjet në zhvillim,” tha Daniel Ives, drejtor menaxhues i Wedbush Securities.

Një “mega-treg”

Ives parashikon se “gjatë viteve të ardhshme, Indonezia, Malajzia dhe India do të përbëjnë një pjesë më të madhe  për Apple, duke pasur parasysh përpjekjet e saj në këto vende”.

Fillimi i shitjeve online në një vend zakonisht i paraprin nisjes së dyqaneve me tulla dhe llaç për Apple, tha ai për CNN. Kjo ishte e vërtetë për Indinë, për shembull, e cila mori pikat e para fizike muajin e kaluar dhe një zotim nga Cook për të investuar më tej në vend.

Lancimi i së enjtes tregoi se si Apple po “çimentonte më tej” praninë e saj në tregjet në zhvillim, sipas Chiew Le Xuan, një analist hulumtues që mbulon telefonat inteligjentë në Azinë Juglindore për Canalys.

Ai tha se gjigandi i teknologjisë kishte “rritur në mënyrë aktive” praninë e tij në rajon muajt e fundit, duke rritur shpërndarjen dhe rrjetin e tij të rishitësve të autorizuar, veçanërisht në Malajzi.

Apple ka hapësirë të mjaftueshme për të kandiduar në këto tregje.

Aktualisht, kompania operon vetëm dyqanet e saj në ekonomitë rajonale më të zhvilluara, si Tajlanda dhe Singapori, sipas Canalys.

Edhe Indonezia, një arkipelag i madh që është tregu i gjashtë më i madh i smartfonëve në botë, nuk ka ende një dyqan fizik Apple. Pjesa e tregut e Apple atje është e vogël, me vetëm 1% në vitin 2022, sipas të dhënave të Canalys.

Apple i bashkohet një liste në rritje të bizneseve globale që janë rritur në Azinë Juglindore, ku më shumë investime po derdhen në prodhim.

Baza e konsumatorëve të rajonit gjithashtu premton, me numrin e familjeve me të ardhura të mesme dhe të pasura në ekonomi si Vietnami, Indonezia dhe Filipinet që parashikohet të rritet me rreth 5% çdo vit deri në vitin 2030, sipas Boston Consulting Group.

Konsulenca e ka quajtur këtë grup të konsumatorëve “mega-tregu i ardhshëm”.

Joshja e klasës së mesme në rritje të Azisë Juglindore “ka ndryshuar dinamikën në këto vende, nga të cilat Apple më parë qëndronte larg”, sipas Ives.

“Kjo është një mundësi e artë për Apple,” tha ai.

©LAPSI.AL



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *