• |
ide | kryesore

Spektakël, joshje, qendrueshmëri ambjentale e financiare: ja ndryshimet që do të pësojë Formula 1

-Instant, F1, Sport


Kampionati Botëror i Formula 1 po shijon “pushimin veror” tashmë tradicional, i cili do të përfundojë në Çmimin e Madh të Belgjikës në fund të muajit, por Federata Ndërkombëtare e Automobilizmit nuk ka qendruar në pasivitet, duke miratuar një seri ndryshimesh në rregullore në lidhje me pjesën e dytë të sezonit aktual (ajo që fillon në Spa-Francorchamps), sezonin e ardhshëm dhe pastaj – në lidhje me njësinë e energjisë, udhëzimet e rregullores teknike që do të hyjë në fuqi në vitin 2026, që parashikon një rritje të fuqisë që rrjedh nga komponenti elektrik dhe karburantet 100% të qëndrueshme.

Revolucioni i prezantuar këtë vit me rregulloren e re teknike që ka rifutur efektin tokësor nuk ka përfunduar ende dhe do t’i nënshtrohet një rregullimi të mëtejshëm në katër sezonet e ardhshme, pjesërisht i parashikuar tashmë (njësia e energjisë), pjesërisht i kërkuar nga fenomenet e shkaktuara nga vetë rregullorja e re (famëkeqja porposing) dhe nga ngjarjet e rastësishme, si aksidenti i Guanyu Zhou në Siverstone (dështimi i rollbar). Njësitë e energjisë të gjeneratës së re do të përdorin motorë me djegie të brendshme V6 dhe janë fiksuar katër pika kyçe, katër “shtylla”: performanca, qëndrueshmëria mjedisore, qëndrueshmëria financiare dhe atraktiviteti për konstruktorët e rinj:

Spektakli: njësitë e fuqisë 2026 do të kenë performancë të ngjashme me ato aktuale, duke përdorur motorë me djegie të brendshme V6, të aftë për fuqi dhe ritme të larta, duke shmangur diferencimin e tepruar të performancës për të lejuar konkurrencë të përmirësuar.

Qëndrueshmëria mjedisore: në njësitë e fuqisë 2026 komponenti hibrid do të sigurojë 50% të fuqisë, ndërsa motori termik do të përdorë një lëndë djegëse sintetike, 100% të qëndrueshme.

Qëndrueshmëria financiare: kufizimet financiare të lidhura me PUN do të ulin kostot e pjesëmarrësve, pa penalizuar rolin qendror të Formula 1 në kulmin e teknologjisë.

Joshëse për Konstruktorët e rinj: rregulloret synojnë të bëjnë të mundur që Konstruktorët e rinj të hyjnë në një nivel konkurrues.

Rregullorja teknike 2026 parashikon eliminimin e komponentit MGU-H, ndërsa fuqia e ERS (Energy Recovery Systems) do të rritet në 350 kilovat.

Rregulloret e reja, specifikon Federata Ndërkombëtare, janë zhvilluar nëpërmjet konsultimit dhe bashkëpunimit të Konstruktorëve të përfshirë aktualisht në Kampionatin Botëror dhe me ata potencialisht të interesuar për ta bërë këtë.

Këshilli Botëror miratoi gjithashtu ndryshimet rregullatore që synojnë kufizimin e menjëhershëm (me një ripërcaktim të standardeve të ngurtësisë) fenomenin e ‘porpoising’ dhe ato që synojnë të rrisin (nga viti i ardhshëm) standardet e sigurisë së harkut të ‘rollbar’, pas aksidentit të Guanyu Zhou në fillimin e Çmimit të Madh të Britanisë.


1 Comment

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *