Apple është bërë sërish marka më e shitur e smartfonëve në tregun kryesor të Kinës, së bashku me pjesën tjetër të botës.
Kjo është sipas zbulimeve nga dy raporte të veçanta kërkimore, të cilat vijnë pak përpara se gjigandi i teknologjisë të vendoset të publikojë fitimet e tij për tremujorin më të fundit të enjten.
Një raport nga Counterpoint Research, i publikuar të mërkurën, tha se Apple (AAPL) arriti pjesën e saj “më të lartë” të tregut në Kinë në tre muajt deri në dhjetor. Kjo është hera e parë në gjashtë vjet që prodhuesi i iPhone ka zënë vendin e parë në vend.
Pjesa e tregut e Apple në Kinë arriti në 23% në tremujorin e fundit të 2021, krahasuar me 16% në të njëjtën periudhë të një viti më parë. Kjo rritje erdhi pasi shitjet totale të smartfonëve në Kinë ranë 9% nga viti në vit, sipas Counterpoint.
Apple ka kaluar prodhuesin kinez të telefonave inteligjentë, Vivo, i cili ka rënë me 6%, sipas studiuesve.
Performanca “e paprecedentë” në Kinë e ka ndihmuar Apple të rimarrë pozicionin e saj si lider në tregun global, sipas një raporti të veçantë të publikuar javën e kaluar nga Canalys, i cili nuk zbuloi masën e vet të të dhënave të shitjeve në Kinë.