• |
ide | kryesore

Jennifer Lopez lançon brand-in e saj të pijeve “Delola Spritz”

Paparazzi, Slider


Jennifer Lopez njoftoi së fundmi sipërmarrjen e saj në biznesin e alkoolit ,Delola. Lopez foli me PEOPLE për mënyrën se si kompania përputhet me stilin e jetës së saj personale dhe se si u bashkua e gjithë kjo.

“Mendoj se pasi po e shijoj jetën pak më shumë… ishte diçka që me të vërtetë doja ta bëja”, tha artistja për Delola. Të tre spërkatjet e gatshme për t’u pirë – të cilat do të dalin në dyqane, restorante dhe bare në prill – përmbajnë secila një frymë të ndryshme. Bella Berry është bërë me vodka, Paloma Rosa ka tequila dhe L’orange përmban një bazë amaro. Shishja 750 ml shitet për 23 dollarë dhe 375 ml është 12 dollarë.

Emri i markës është “Lola” ,  pseudonimi i saj midis miqve të ngushtë. “Më pëlqen të argëtoj. Më pëlqen të bëj festa në shtëpinë time. Unë jam gjithmonë e para në pistën e kërcimit në të gjitha ngjarjet e industrisë dhe ndonjëherë, në pushime, duke kërcyer në tavolinë. Kjo është disi kush është Lola ”, u shpreh Jennifer. Delola do të thotë “nga Lola” në spanjisht, kështu që “mënyra se si dolëm me emrin për Delola ishte në të vërtetë për të qenë ana e shkujdesur dhe argëtuese e asaj që jam,” shton ajo.

Shishet janë të ngulitura me një dizajn të frymëzuar nga kreshta e Bronksit (dhe gjithashtu luanët – për nder të shenjave të zodiakut të saj dhe bashkëshortit Ben Affleck. “Unë jam një Luan. Në shishen e vërtetë, vendosa dy luanë – Ben dhe unë jemi të dy Luanët.Është shumë e personalizuar, vërtet autentike për mua dhe atë që dua.”/Lapsi.al

 

 


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *