• |
ide | kryesore

Burger King zvogëlon numrin e produkteve ndërsa çmimet rriten

-Instant, Paparazzi, Slider



Copat e pulës kanë rënë viktimë e rritjes së çmimeve.

Përfituesi më i madh ekskluziv i Burger King në Shtetet e Bashkuara tha të enjten se së shpejti do të zvogëlojë numrin e copave në vakte nga dhjetë në 8. Carrols Restaurant Group (TAST), i cili operon me 14% të afërsisht 7,000 vendndodhjeve të Burger Kings në SHBA, u tha investitorëve të enjten se ndryshimi do të “kompensojë pjesërisht inflacionin” pa penguar klientët, sepse çmimi do të mbetet i njëjtë.

Është pjesë e ndryshimeve më të gjera të menusë të iniciuara nga Carrols në fund të vitit të kaluar për të luftuar rritjen e kostove të ushqimit dhe punës. Carrols hoqi Whopper nga menyja e ushqimeve me zbritje. Burger King gjithashtu uli numrin e zbritjeve që ofron dhe rriti çmimet e menusë për disa artikuj. Carrols planifikon të rrisë disa çmime përsëri këtë vit.

Ndryshimet pasojnë shumë rivalë të tjerë të ushqimit të shpejtë, duke përfshirë Domino’s. Muajin e kaluar, zinxhiri i picave tha se po zvogëlon numrin e krahëve në ofertën e tij prej 7,99 dollarësh nga 10 në vetëm tetë për shkak të inflacionit.

Përveç që kanë marrë më pak, klientët kanë paguar më shumë. Little Caesars së fundmi ngriti çmimin e picës së saj të njohur Hot-N-Ready, Chipotle ka rritur çmimet dhe si dhe Starbucks dhe McDonald’s.


Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *