• |
ide | kryesore

Netflix bashkohet me Microsoft

-Instant, Paparazzi, Slider



Netflix është bashkuar me Microsoft për të ofruar një plan abonimi më të lirë për klientët, që do të shfaqë reklama.
Gjigandi i transmetimit thotë se shërbimi do të jetë një shtesë në planet e tij ekzistuese, që nuk përfshijnë reklama.
Kompania nuk ka zbuluar ende se sa planifikon t’i tarifojë abonentët për shërbimin e ri. Netflix njoftoi lëvizjen pasi raportoi humbjen e parë të abonentëve në më shumë se një dekadë dhe shkurtoi qindra vende pune në fillim të këtij viti.

“Është shumë herët dhe ne kemi shumë për të punuar”, tha në një deklaratë shefi operativ i Netflix, Greg Peters. “Por qëllimi ynë afatgjatë është i qartë. Më shumë zgjedhje për konsumatorët dhe një përvojë premium, më e mirë se ajo lineare e markës televizive për reklamuesit.”

Kompania tha se kishte zgjedhur Microsoft-in si partnerin e saj global të teknologjisë së reklamave dhe shitjeve për të prezantuar një plan abonimi të mbështetur nga reklamat me çmim më të ulët.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *