• |
ide | kryesore

Tri vite pas polemikave që shkaktoj një reklamë, D&G është ende duke luftuar për të fituar përsëri Kinën

-Instant, F1, Paparazzi



Konsumatorët kinezë nuk kanë falur dhe as nuk e kanë harruar Dolce & Gabbana.

Pothuajse tre vjet pasi marka luksoze e modës u tërhoq në një garë për një seri reklamash të diskutueshme – dhe mesazhe private fyese të dërguara nga llogaria e Instagram-it e bashkëthemeluesit Stefano Gabbana në përgjigje, D&G duket të jetë ende një etiketë non grata në Mediat sociale kineze.

Gjatë fundjavës, këngëtarja e muzikës pop Hong Kong, Karen Mok u kritikua në mediat sociale për veshjen e një manteli D&G në videoklipin e këngës së saj të re, “Një grua për të gjitha stinët”. Reagimi ishte i shpejtë, me një hashtag në lidhje me incidentin të shikuar 490 milion herë në faqen kineze të mikroblogjeve Weibo që nga e enjtja.

Përdoruesit e kritikuan Mok për fyerjen e Kinës, me njërin që e quajti atë një “person me dy fytyra që vjen në territorin kinez për të fituar para”. Ndërsa të tjerët mbronin këngëtaren.

Njw seri videosh promovuese të diskutueshme të lëshuara në 2018 vazhdojnë të ndikojnë në reputacionin e markës. Reklamat, të cilat u postuan përpara një shfaqje mode të Shangait, përshkruanin një model kinez duke luftuar për të ngrënë pica, kanoli dhe makarona me shkopinj.

Vendosur në një kolonë zanore të muzikës stereotipike kineze, videot shfaqnin një zë nënshkrues Mandarin që e udhëzonte atë si të hante pjatat italiane. Në atë kohë, D&G kërkoi falje për videot dhe tha që ato ishin postime “të paautorizuara”. Por reklamat u vlerësuan në internet nga shumë përdorues të mediave sociale si raciste dhe mosrespektuese të kulturës kineze.

https://www.youtube.com/watch?v=7Ih62lTKicg



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *