• |
ide | kryesore

Në fantazi, jeta mesjetare përshkruhet e gjitha si dhunë dhe mjerimi seksual.

Paparazzi, Slider



Sa herë që një histori fantazi shkon shumë larg në dhunë të tmerrshme ose shfrytëzim të thjeshtë njerëzor, tregimtarëve u pëlqen të nxjerrin katër fjalë të vogla:

“Por është historikisht e saktë.”

Ky ishte shpjegimi që dhanë krijuesit e prequel-it të “Game of Thrones” “Shtëpia e Dragoit”, pasi premiera shfaqi një smorgasbord të gënjeshtrës, duke përfshirë një skenë agonike të lindjes së detyruar, në të cilën një grua prehet në feta si një gjeldeti me shpresën duke shpëtuar fëmijën e saj në kurriz të jetës së saj. (Të dy vdesin.)

“Ne menduam se ishte një mënyrë interesante për të eksploruar faktin se për një grua në kohët mesjetare, lindja ishte dhunë,” tha bashkë-show-prezantuesi Miguel Sapochnik për The Hollywood Reporter.

A është dhuna seksuale dhe riprodhuese historikisht e saktë në epokën mesjetare? Në një masë, po, siç tregojnë të dhënat. Por po ashtu janë edhe një mori gjërash të tjera që duket se bien lehtësisht nga tabela e tregimeve kur është koha për të shtuar vërtetësinë.

“Dëshira për të qenë “i saktë” zhduket papritur kur seksi nuk është i përfshirë dhe është një moment i përditshëm,” thotë Eleanor Janega, një historiane mesjetare që jep mësim në Shkollën Ekonomike të Londrës. “Nëse bota (“Game of Thrones”) ishte historikisht e saktë, përse çdo shtëpi apo kështjellë fisnike nuk mbulohet absolutisht nga murale të mëdha dhe plot ngjyra? Pse kjo formë e saktësisë historike nuk është e rëndësishme, por tregon përdhunimi si endemike?”

Historianë të tjerë theksojnë se, sado e vrullshme dhe e denjë për gulcim të jetë diçka si një vdekje e papërpunuar me prerje cezariane, një kasap i tillë nuk ishte aq i përhapur sa do të donin të besonin tregimtarët.
“Ata ishin shumë të etur për të mbrojtur nënat nga dëmtimet,” i tha Slate studiuesja e historisë mesjetare Sara McDougall.
Tekstet e asaj kohe tregojnë se masa të tilla ekstreme zakonisht do të kryheshin mbi gratë që kishin vdekur tashmë jo, si në “Shtëpia e Dragoit”, një grua plotësisht e zgjuar dhe vigjilente pa asnjë ide se çfarë do t’i ndodhte.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *