• |
ide | kryesore

Kanye West sulmohet për produktin e tij të ri

Paparazzi, Slider



Kanye West u kritikua për shitjen e këpucëve ‘çorape’ 200 dollarë në lançimin e parë që nga dështimi i Adidas.

“YEEZY debuton të ardhmen e palosshme të këpucëve, YZY POD”, shkroi reperi në X, dikur në Twitter, të premten.

West njoftoi se palët e këpucëve të përshtatshme për udhëtimin janë në parashitje (çmimi 200 dollarë) dhe se konsumatorët nuk duhet të “pranojnë asnjë imitim”.

Pavarësisht se ishte produkti i parë që kur Adidas ndërpreu kontratën e reperit në tetor 2022, fansat ishin të zemëruar për çmimin.

“200 dollarë për një çorape është çmenduri,” shkroi një përdorues, ndërsa një tjetër tha: “A janë 200 dollarë për çorape, apo merrni një palë?” “Kush po paguan [200 dollarë] për një palë çorape lol,” shkroi një i tretë.

Një përdorues tjetër i X vuri në dukje se njerëzit “e duan” West – i cili sapo njoftoi albumin e tij të ardhshëm “Vultures” – për muzikën e tij, jo për “çorapët”.

Ndërsa fansat po zhyten mbi çmimin e dizajnit më të ri të West, ish-avokati i YEEZY  i tha ekskluzivisht Page Six se West mund të ofrojë këpucët e tij si çorape me një çmim të volitshëm.

“Njerëzit që kritikojnë çmimin e këpucëve me çorap Yeezy mund të mos e kuptojnë koston e lartë të prodhimit të produkteve cilësore, veçanërisht për markat e pavarura,” tha Kenneth Anand.

“Për krahasim, markat luksoze Vetements dhe Balenciaga po shesin të dyja këpucë çorape jashtëzakonisht të ngjashme, nëse jo identike; modelet Yeezy janë më të lira rreth 400 dollarë ose më shumë, kështu që me siguri Kanye mund ta kishte rritur çmimin e tij.”/Lapsi.al

 

 



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *