Në shtëpinë e Inter e ardhmja nuk është shkruar ende dhe për të thënë të vërtetën duket gjithçka një rebus. Duhen kuptuar se cilat janë strategjitë e së ardhmes, duke marrë parasysh edhe se si do të përfundojë sezoni. Më pas është problemi i Simone Inzaghi, i cili nuk po kënaq drejtuesit. Por edhe jashtë fushës problemet janë shumëfishuar me vështirësitë ekonomike që kanë hasur pronarët e Suning, në kërkim të ortakëve të rinj.
Merchandising i Inter shitet përmes faqes së internetit Suning.com ku u krijua dyqani online ziklatër me të gjitha produktet zyrtare të ekipit. Por ditët e fundit diçka ka ndryshuar. Në fakt, dyqani online nuk është më i pranishëm në faqen e Suning dhe kjo ka ngjallur shqetësim dhe hutim tek tifozët. Materiali zyrtar nuk është më i pranishëm dhe tani mund të porositen vetëm dy xhaketa jozyrtare zikaltër me logon e vjetër të stampuar.
🚨Negli ultimi GIORNI, il sito di https://t.co/hDMEKzlGUc ha cancellato tutti i prodotti ufficiali dell’Inter, così come anche il negozio dell'Inter (e-commerce) dal proprio sito web.
Fino a poco tempo fa, era tutto disponibile sul sito.
Ora, è sparito praticamente tutto. pic.twitter.com/NHQDrpH9lY— Mark Suning (@MarkSuning) March 21, 2023
SUNING E VËSHTIRËSITË EKONOMIKE
Nëse kjo është një shenjë e një thyerje me klubin zikaltër dhe/ose një hap që mund të çojë në shitjen e klubit, askush nuk e di. Sigurisht që tifozët e Inter kishin dhe kanë dyshime për këtë. Për më tepër, Suning është në kërkim të ortakëve të rinj që mund të kompensojnë vështirësitë ekonomike. Një shenjë e një stabiliteti financiar që duket se nuk ekziston. E ardhmja, pra, mbetet për t’u shkruar dhe skepticizmi nga ana e tifozëve është i justifikueshëm.
1.) Com‘era prima: https://t.co/Wfgv7WurHh
— Mark Suning (@MarkSuning) March 21, 2023