• |
ide | kryesore

Një detaj i pa treguar më parë për revistën “Playboy”

Arkiva, Paparazzi



Playboy është një ndër revistat më të njohura amerikane në të gjithë botën. Duke grumbulluar një shumë prej 5.6 milione kopjesh në 1976. Por krijuesi i saj Hug Hefner kishte ide të tjera jo vetëm të fotove nudo. Hug bëri një sakrificë për të nxjerrë këtë revistë në shitje. Ai shiti mobiljet e shtëpisë në mënyrë që kjo revistë të vinte në jetë.

Ideja e tij për emrin e revistës nuk ishte Playboy që në fillim, por ‘Stag Party’. Logoja që ka tani kjo revistë nuk kishte për qëllim të përfaqësonte markën. Ajo do përdorej vetëm për disa artikuj, por mesa duket të gjithë u familjarizuan me logon e lepurushit, dhe e tillë  mbeti.

 



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *