• |
ide | kryesore

Amortizim social për punonjësit: Liverpool përfshihet nga polemikat

Sport, Video

Tekniku Jurgen Klopp është ndër më të ekspozuarit publikisht në frontin e respektimit të masave lidhur me koronavirus. Kapiteni Jordan Henderson promotor i inisiativës të mbledhjes së fondeve për spitalet. Me pak fjalë, Liverpool është një qytet gjithnjë i kuq jo vetëm për ngjyrën e fanellës, por edhe për shpirtin. Por klubi bën një njoftim dhe plas kaosi: drejtuesit e Reds kanë vendosur të shfrytëzojnë amortizimin social (mbulim i 80% të pagave) të garantuara nga qeveria për tu kujdesur për punonjësit – me përjashtim natyrisht të stafit teknik e futbollistët -, duke i garantuar mbulimin e 20% të mbetur.

Në teori, vartësit e lënë jashte dere nga Liverpool nuk duhet të humbin asnjë stërlinë. Në realitet, një vendim si ky nuk mund të kalonte në heshtje, sidomos kur vrapon të marrë ndihmë ekonomike një klub që sapo ka celebruar një sezon rekord për faturimet – 605 milionë euro në 2018-2019 -, ka pagat e treta më të larta në Premier – 128,62 milionë – e ka njoftuar të ardhura prej 47,69 milionë. Në përgjithësei të gjithë treguesit janë në rritje e nuk mungojnë burimet për të siguruar koston e punës së punonjësve. Fenway Sports Group i amerikanit John W. Henry – pronari i Liverpool – e bashkëkombasit të tij Thomas Werner – presidenti i Reds – ka zgjedhur rrugën e rrahur nga Newcastle, Tottenham e, në forma të ndryshme, Norwich e Bournemouth.


Reagimet ishin të forta. Ish-kapiteni Jamie Carragher, tani opinionist në tv, nisi zjarrin: “Klopp u impenjua shumë ditët e para të pandemië, lojtarët ndërmorrën inisiativa solidariteti, por ky vendim i drejtuesve i humbet të gjithë kreditet e fituara nga klubi”. Edhe ish-futbollisti Dietar Hamann ka qenë kritik në profilin e tij Twitter: “Jam i befasuar nga lajmi që Liverpool vendosi këtë rrugë për ti lënë qeverisë të paguajë 80% të pagave të punonjësve. Duke bërë këtë zgjedhje klubi shkon kundër historisë e parimeve të tij”. Liverpool ndoshta ka bërë një gabim, por është ende në kohë të bëjë hap pas.

1 Comment

  1. Thank you for taking time to read this message.Best regards,

    Below you will find a short overview of a study based on an analysis of 600,000 search queries, which then calculated the value of various local ranking parameters for each top-100 page.

    Facts about Google’s Local Ranking

    Is there at least one keyword in your list of keywords, like “keyword + City (or state)”, that you’d like to rank for?

    If so, then you’ll find the information below extremely useful! These findings are based on a large-scale research effort on Google’s local ranking algorithm, and highlights the importance of various local SEO ranking factors.

    But before I go into further detail, let me take a moment to remind you that we are running a 20% Discount Special Offer for all 20-70 DA backlinks.

    So, let’s briefly answer the question:

    What is the priority of local SEO investment?

    Main Factors Impacting Local Ranking

    1. Links. While everyone understands that backlinks play a crucial part in local ranking, the lesser-known secret discovered by the study is that they have the strongest correlation to positive ranking. What really matters is how old your links are, target keywords usage and word count of on-page content. All of which helped towards creating positive local rankings.

    2. Website factors. Not surprising, but use of the target keywords and the number of words on a page appeared to make a difference. Location pages with a lot of content tend to do better than those with smaller amounts.

    3. Citations. While citations are important to establishing authority of a site, interestingly, the study found that citation did little to disrupt a site from its local ranking, especially if the site is already in Google’s Local Pack. This does not mean citation problems shouldn’t be fixed. It just confirms that while foundational in nature, citations do little to improve local rankings.

    4. Factors related to Google My Business. The study’s results showed that, while inclusive in and of themselves, having a more complete Google My Business page did result in better local rankings. Given how these factors work, it’s difficult to determine the precise contribution of GMB factors to positive page rankings. However, factors such as verified business ownership, photos and good reviews in your GMB profile all helped with enhancing local rankings.

    So, what does this mean
    for your Local SEO Ranking strategy?
    Well, for starters, you do need to tackle your citation issues ASAP.

    And, if you are competing in a particularly competitive niche, you need to start acquiring backlinks – high-quality ones! – at the earliest. But more significantly, the results of the study lead us to conclude that Google’s organic Local SEO Ranking algorithm holds a lot more sway on Local Pack ratings than it did prior to its Pigeon upgrades.

    Let a team of Pros give your site a Local Boost

    With years of experience on our side, and in-depth knowledge of how Google’s Local SEO Ranking algorithm works, our team of professionals have already helped many of our clients:

    – get high quality backlinks (you can get the same now with 20% discount)!

    – enrich their site with top-notch content

    – get a long list of the citations as a BONUS for any of our backlinks package!

    And that’s exactly what we’re offering you today! But you need to act NOW to take advantage of our special 20% discount offer, because the window is closing fast.

    Chris Patterson
    CEO, Assured SEO & Digital Consultancy
    [email protected]

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Kthehu