• |
ide | kryesore

“Death on the Nile” kryeson numrin 1, ndërsa “Marry Me” e Jennifer Lopez mer drejtim të gabuar

-Instant, Paparazzi, Slider



“Death on the Nile” mblodhi 12.8 milionë dollarë gjatë fundjavës së hapjes. Këto shitje biletash nuk do të blinin shampanjë të mjaftueshme për të mbushur Nilin, por ato janë të mjaftueshme për të udhëhequr listat vendore të arkëtimeve.

Misteri i vrasjes së mbushur me yje, nga Disney dhe 20th Century Studios, arriti në të njëjtin nivel me pritshmëritë, të cilat kishin parashikuar një shifër treditore rreth 11 milion dollarë deri në 14 milion dollarë nga 3,280 kinema të Amerikës së Veriut. Por “Vdekja në Nil” kushtoi 90 milionë dollarë për të prodhuar, për të mos përmendur kostot shtesë që filmi grumbulloi gjatë disa vonesave të lidhura me pandeminë.

Fundjava e Super Bowl, zakonisht ngjarja më e madhe televizive e vitit, nuk është kurrë një kohë e ngarkuar për të ecur në film dhe ndeshja e kësaj të diele mes Los Angeles Rams dhe Cincinnati Bengals nuk bën përjashtim. Si “Death on the Nile” dhe një tjetër i sapoardhur, komedia romantike e Universal “Marry Me”, ishin planifikuar si kundërprogramim kundër lojës së madhe. Por pjesëmarrja e vakët e kësaj fundjave është një kujtesë se gratë e rritura, demografia e synuar për ata filma, kanë mbetur kryesisht në mëdyshje për të shkuar në kinema gjatë COVID-19.

Thuhet se “Marry Me” ishte nr. 1 në Peacock të premten dhe të shtunën, por NBCUniversal nuk dha asnjë metrikë për të përcaktuar atë statistikë. Duke marrë parasysh mungesën e kontekstit rreth numrave të shikueshmërisë, është e pamundur të dihet nëse studioja zbuti humbjet duke shfaqur njëkohësisht premierën e filmit në internetose nëse publikimi hibrid uli shitjet e biletave në arkë. Peacock ka vetëm 9 milionë abonentë me pagesë (HBO Max u lançua në të njëjtën kohë dhe ka 73.8 milionë abonentë), kështu që mund të mos ketë mbajtur shumë shikues të interesuar në shtëpi.



Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *